Wakacje 2010

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 07 lip 2010, 20:36

Jest tylko kwestią czasu kiedy 517 i 521 trafią na śmietnik historii
To marnowanie kasy i taboru, pożytku żadnego.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 07 lip 2010, 20:41

Dęboszczak pisze:Jest tylko kwestią czasu kiedy 517 i 521 trafią na śmietnik historii
To marnowanie kasy i taboru, pożytku żadnego.
zmieni sie władza np i powiem zupełnie co innego ze ma byc silna komunikacja autobusowa jako komplementarna z tramwajową i co wtedy? Takze lepiej tak odwaznie nie feruj wyroków, wszystko sie zmienia łącznie z Toba, dyr. Rutą i innymi postaciami w ZTM. :grin:

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 07 lip 2010, 20:59

Nie mam emocjonalnego stosunku do 517, ale nieco mnie dziwi zapał likwidacyjny w stosunku do czegoś, w czym trudno o miejsce siedzące. Niestety to:
Odpowiedź jest prosta i była wałkowana wiele razy - bo jest nieefektywnym, pożerającym brygady, niepunktualnym, nierównomiernie obciążonym, przyspieszonym na siłę potworem.
jest żadnym wyjaśnieniem. Przecież jeśli to by było tak do dupy, to popyt by to odzwierciedlił, tymczasem nie - wciąż tłok. A w takim razie zapędy inkwizycyjne (o charakterze "a bo tak!") nie mają sensu.
Jeśli przyspieszenie linii jest problematyczne - uzwyklić to (pewnie odcinkowo jeszcze większe potoki tylko będą). A co do reszty... niepunktualny to mediolan też jest, i też brygadożerny. O nieefektywności będzie można mówić, jak się ją zdefiniuje (nie znam definicji efektywnej linii autobusowej w Warszawie).
Powtarzam, nie mam do 517 nabożnej czci (wręcz przeciwnie - kojarzę to zawsze z tłokiem i... smrodem, no sorry, jedyna linia, w której mi zawsze śmierdzi), ale nie rozumiem dyskusji, w której coś obleganego poddaje się gilotynie, bo "nie pasuje do teorii".
Jeśli teoria mija się z rzeczywistością, to tym gorzej dla rzeczywistości...
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 07 lip 2010, 21:08

prawdziwy pożeracz brygad to cos zupełnie innego i nie jest to bynajmniej 517 a E-2. Linia własciwie jezdzi bo jest poprawna polityczna. Tasiemiec konca epoki PRL. 517 ma frekwencje i jest potrzebny. Można byłoby z E-2 cos zrobic polaczyc z czyms ewentualnie skrócic a nie puszczac przez całe miasto, gdzie na brygady musza sie zlozyc az 3 zajezdnie, punktualnoscia to cos równiez nie grzeszy, stoi w korkach a i z zapełnieniem róznie bywa.

bosman30
Posty: 400
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:51
Kontakt:

Post autor: bosman30 » 07 lip 2010, 21:14

A czym się różni E-4 od 508,śmiech częstotliwość co 15 min i 2 przystanki mniej na trasie jak 508.
Operator Żurawia Wieżowego :-D

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 07 lip 2010, 21:17

bosman30 pisze:A czym się różni E-4 od 508,śmiech częstotliwość co 15 min i 2 przystanki mniej na trasie jak 508.
kiepsko liczysz E-4 ma o 5 przystanków mniej niz 508. Park Kaskada, Os. Potok, Konwaliowa, Płochocińska, Białołeka Ratusz, to na tych przystankach zatrzymuje sie 508 a E-4 je omija.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 lip 2010, 21:30

Chryste, przecież tu się dyskutuje o przyszłej, raczej nieuchronnej, likwidacji linii 517, ale nie o likwidacji połączenia Śródmieście - DWZ - Reduta - Włochy! :roll:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 07 lip 2010, 21:35

kursowanie linii 517 tylko na odc. wzdłuż tramwaju (naruciak - wileniak) kosztuje podatników rocznie 2,5 melona zł. za te pieniądze można kupić 2 nowe SU12, dlatego 517 :arrow: :papa: :goodnight:

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 07 lip 2010, 21:55

A takie linie jak 202,208 czy chociażby 210 czy co to tam przy Woronicza jeździ, kosztuje 15,9 melonów zł. za te pieniądze można kupić 15 U12 . =;
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 07 lip 2010, 21:59

Dęboszczak pisze:kursowanie linii 517 tylko na odc. wzdłuż tramwaju (naruciak - wileniak) kosztuje podatników rocznie 2,5 melona zł. za te pieniądze można kupić 2 nowe SU12, dlatego 517 :arrow: :papa: :goodnight:
a ile kosztuje utrzymywanie w ZTM zbędnych biurw? tylko nie bierz tego do siebie ale ogolnie mowiac. Zawsze zaczyna sie tam gdzie nie powinno, wszystkie urzedy, instytucje maja przerost biurw nad trescia a szukaja oszczednosci nie u siebie ale zupełnie gdzies indziej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 lip 2010, 22:19

Desert pisze:A takie linie jak 202,208 czy chociażby 210 czy co to tam przy Woronicza jeździ, kosztuje 15,9 melonów zł.
Skąd to wyliczenie? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 07 lip 2010, 22:49

Bastian pisze:likwidacji linii 517, ale nie o likwidacji połączenia Śródmieście - DWZ - Reduta - Włochy!
a nie na Ursus?
czy raczej komasacja 127, 158 i 517 w jedna linie z PTK przez Jerozolimskie prosciutko do Popularnej i dalej jak 127 do Wloch? Tylko to musialoby byc co 5 szczycie a to juz za duzo we Wlochach.
Ale pamietam tez ze padaly tu pomysly skrocenia do Narutowicza-DWZ-Reduta-Wlochy/Ursus, a tego tu juz akceptowac nie mozna.

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 lip 2010, 7:49

Desert pisze:A takie linie jak 202,208 czy chociażby 210 czy co to tam przy Woronicza jeździ
Na pewno nie 208. :P

Ponowię pytania... nie szkoda wam brygad na 158? Wywala się ciasną linię zastępując ją pustym muchowozem. No może nie aż tak pustym, ale w stosunku do 517 jest bardzo pusta. I pytam się jaki w tym sens... rozumiem, że to są tylko jakies ułomne fantazje kogoś z ZTM-u i ma za dużo brygad, musi je gdzieś rozdysponować.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 lip 2010, 10:23

A co w związku ze 158 proponujesz?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 08 lip 2010, 11:31

Polaczyc je ze 127. Prawa koncowka 127 out, brygady z niej na wzmocnienie czegos na wincentego-starzynskiego.
517 poki co wyciac do ptk.
382(182) podciagnac na razie do reduty.

Przyszlosciowo jak zrobia s8 + s2 do pulawskiej (niby za 2 lata) i tranzyt wypadnie z rzs czy lopuszanska/aleje, skasowac jeden pas do lewoskretu na rzs (dzis sa 2 plus tunel) i machnac buspas w relacji na wprost (na smiglowca to samo by sie przydalo).
Wtedy 382(182) gdzies na ursus, a przynajmniej na skorosze, 517 i 187 out.

Zablokowany