Strona 30 z 55

Przystanki [historia]

: 02 lut 2015, 18:18
autor: MichalJ
TeEsWu pisze:
MichalJ pisze:Dla uciechy publiczności - tabelka na podstawie rozkładów z roz.mb.waw.pl
Zrobione automatem. W kolumnach - numer zespołu, nazwa, miasto, data pierwszego wystąpienia, data ostatniego wystąpienia.
zespoly.ods
To zestawienie jest dobre, ale:
- obejmuje zmiany dopiero od 1999 r., podczas gdy numerowanie zespołów wprowadzono w roku 1986
- pomija niektóre zespoły, np. 1280 KRASNOBRODZKA, który mam na trasówce linii 413 z roku 1999.
Zestawienie jest tak dobre jak źródła. Źródło - roz.mb.waw.pl - nie ma nic starszego, a z 1999 tylko dwie daty. Jeśli ktoś ma więcej źródeł... Albo jak się komuś chce uzupełnić tabelkę o starsze dane ręcznie, to zapraszam.

Przystanki [historia]

: 03 lut 2015, 8:37
autor: misiek34
Potrzebne trasówki linii lub protokoły pomiarowe z lat 1986-1992

Przystanki [historia]

: 04 lut 2015, 15:18
autor: TeEsWu
Tym razem niewiele, bo mam tylko chwilę czasu, ale może kogoś to zainteresuje:
308 TARGÓWEK - ELSNERÓW - 1999 r.
416 SUWALSKA - URSYNÓW PŁD - 2002 r.
111 ESPERANTO - GOCŁAW - 2005 r.

Przystanki [historia]

: 13 lut 2015, 15:27
autor: TeEsWu
Tym razem dorzucam trasówki linii 123 z 1996 r.

Przy okazji, zapytam, czy ktoś się orientuje, kiedy ZP 2119 TELKOM - ZWUT przeobraził się w ZWUT, a następnie na ŻUPNICZĄ?
Podobne pytanie mam w kwestii ZP 2118 ŻUPNICZA przechrzczonego na CHODAKOWSKĄ. Zapewne stało się to równolegle ze zmianą nazwy ZWUT na ŻUPNICZA.

Przystanki [historia]

: 13 lut 2015, 15:46
autor: Paweł D.
Wg mnie zmiana Żupnicza -> Chodakowska i ZWUT -> Żupnicza miała miejsce 15.10.2001 r.

Przystanki [historia]

: 14 lut 2015, 13:01
autor: TeEsWu
Tym razem trasówka 156 tuż po wycofaniu z Gwiaździstej i Podleśnej i skierowaniu prosto al. Armii Krajowej (mam nadzieję, że teraz będzie lepiej czytelna). Wydaje mi się, że ujęte w trasówce przystanki MOST GROTA-ROWECKIEGO 05 i 06 (na wiadukcie nad Wybrzeżem Gdyńskim) nigdy nie zostały uruchomione :-k 118 zawsze miało przystanki w tym zespole na dole (01 i 02), 156 też miało gdy zjeżdżało na Wybrzeże Gdyńskie (03 i 04) - były tam nawet wiaty, natomiast 05 i 06 nad Wybrzeżem - raczej pozostało w sferze planów...

Przystanki [historia]

: 03 mar 2015, 20:10
autor: misiek34
Załączam trasówkę linii 1 z 1994 roku.
Trasówka wykonana w formacie MZK Warszawa.
Może kogoś zainteresuje.

Przystanki [historia]

: 03 mar 2015, 20:41
autor: vernalisadonis
Przystanek 11 Listopada gdzie mniej więcej się znajdował?

Przystanki [historia]

: 03 mar 2015, 21:02
autor: pawcio
Między obecnymi przejazdami pod linią obwodową.

Przystanki [historia]

: 03 mar 2015, 22:09
autor: misiek34

Przystanki [historia]

: 04 mar 2015, 0:32
autor: TeEsWu
Ten przystanek obowiązywał do czasu, gdy linia ze Starzyńskiego wpadała w ten sam tunel, co linia z 11 Listopada.

Co do schematu z Trasbusa - niektóre zespoły są błędnie nazwane. Z tego, co rzuciło mi się od razu w oczy:
- przystanek w al. Niepodległości przed skrętem w Rakowiecką nazywał się SGPiS (od ok. 1991 r.: SGH), a nie SGGW. Przystanek SGGW, wcześniej: SGGW - AR znajdował się na Nowoursynowskiej
- przystanek przy dawnej pętli na Marymonckiej od 1986 do 1996 r. nazywał się PĘTLA BIELANY. Nazwę TWARDOWSKA wprowadzono 15.10.1996 r. (zresztą w tym wątku jest skan wszystkich wprowadzonych tego dnia zmian).
- przystanek przed gmachem Politechniki nazywał się POLNA. Zresztą nie mógł się nazywać PL. POLITECHNIKI, gdyż ów plac nazywał się wtedy placem Jedności Robotniczej :D

W wolnej chwili przejrzę dokładniej ten schemat w poszukiwaniu błędów :wink:

Przystanki [historia]

: 04 mar 2015, 11:27
autor: misiek34
ad.1
Trasa linii "20" > Przystanek Krańcowy wówczas nosił nazwę: BOERNEROWO (d.STARE BEMOWO)
Nie przypominam sobie, by w okresie 1982-1990 nosił nazwę: BEMOWO !

ad.2
Ulica Woronicza
między Wołoska/Puławska
wydaje mi się, że brakuje przystanku: WIELICKA
(budowa METRA)

ad.3
Ulica Towarowa
Obecny zespół: RONDO DASZYŃSKIEGO jeszcze nosił nazwę: TOWAROWA
Prawdopodobnie nazwa zmieniona jeszcze w tym samym roku (1990) na RONDO DASZYŃSKIEGO

Więcej błędów na razie nie dostrzegam.

Przystanki [historia]

: 04 mar 2015, 11:30
autor: Łukasz
Odnośnie dwudziestki to cos mi sie kojarzy ze boernerowo powstało pod koniec 80'... A wcześniej było jakies bemowo

Przystanki [historia]

: 04 mar 2015, 11:36
autor: misiek34
Łukasz pisze:Odnośnie dwudziestki to cos mi sie kojarzy ze boernerowo powstało pod koniec 80'... A wcześniej było jakies bemowo
Dokładnie.
Zaraz po otwarciu po remoncie drewnianej konstrukcji wiaduktu PKP na Dywizjonu 303, przed pętlą Koło, wozy linii "20" jeżdziły z tablicami, które miały zamalowaną na biało nazwę Krańca: STARE BEMOWO, przerobioną szablonem ZET-WOLA na: BOERNEROWO.
Także ten kraniec musiał nosić wcześniej nazwę: STARE BEMOWO.
Ale nazwy: BEMOWO nie posiadał nigdy. Nazwę BEMOWO miał kraniec autobusowy wraz z mijanką dla "20-tki"
Odcinek ten wyglądał następująco:
Kaliskiego/BOERNEROWO (d.STARE BEMOWO)
Kaliskiego/BEMOWO
Kaliskiego/ARCHIMEDESA
Kaliskiego/WAT
Kaliskiego/SPÓŁDZIELNIA SPES
Dywizjonu 303/MIJANKA GROTY
Dywizjonu 303/DYWIZJONU 303
Dywizjonu 303/MIJANKA GÓRCE
Dywizjonu 303/MARYNIN
Dywizjonu 303/POD KOŁO (zmieniany na: KOŁO-POD>POD KOŁO)
Dywizjonu 303/KOŁO
i dalej ciąg ul. Obozowej

Przystanki [historia]

: 04 mar 2015, 11:41
autor: MichalJ
E-e.
Na planie z '86 jest jeszcze Bemowo:
http://www.picfront.org/d/8svZ
W '87 - Stare Bemowo:
http://www.picfront.org/d/8sx5
Boerner wrócił do łask w 1989:
http://www.picfront.org/d/8syh