Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 sty 2012, 19:42

A ty się zastanów, gdzie i kiedy zostały zbudowane Jelonki, a gdzie i kiedy Tarchomin z Nowodworami. I tak wasz transport kosztuje najdrożej :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 11 sty 2012, 22:32

Bastian pisze:A ty się zastanów, gdzie i kiedy zostały zbudowane Jelonki, a gdzie i kiedy Tarchomin z Nowodworami. I tak wasz transport kosztuje najdrożej
1. Na tyle dawno temu, ze juz od kilku lat, biorac pod uwage liczbe mieszkancow powinnismy miec na terenie dzielnicy prawdziwe CH a nie tułać sie przez pol miasta do innych dzielnic i żebrać o jego skomunikowanie.
2. Jaki wasz transport? Jaki nasz transport? A co to my, czy wy to inne miasta jestesmy?
3. Niezaleznie od powyzszego chcialbym miec taka komunikacje jak Bemowo tj linie tramwajowe do innych dzielnic, autobusy nie tylko słuzace jako dowozowka do metra oraz wcale nie tak dalekiej perspektywie linie metra.
4. Co mamy? Zesrany temat tramwaju na moscie Polnocnym, odwleczone na wieki wiekow przedluzenie linii tramwajowej z FSO, perspektywe paralizu komunikacyjnego po rozpoczeciu remontu Grota oraz zero szans na metro.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 sty 2012, 22:39

sprokett pisze:Co mamy? Zesrany temat tramwaju na moscie Polnocnym, odwleczone na wieki wiekow przedluzenie linii tramwajowej z FSO, perspektywe paralizu komunikacyjnego po rozpoczeciu remontu Grota
Założę się, że tramwaj na moście Curie, a nawet na Modlińskiej pojedzie dwa razy wcześniej, niż metro do Mor.
Po to dostajecie most Curie, żeby nie płakać po zawieszeniu połowy Grota.
sprokett pisze:autobusy nie tylko słuzace jako dowozowka do metra
302, 126, 516, 186, 509, 214.
sprokett pisze:zero szans na metro.
Też mam zero szans na metro.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 sty 2012, 22:51

sprokett pisze: 1. Na tyle dawno temu, ze juz od kilku lat, biorac pod uwage liczbe mieszkancow powinnismy miec na terenie dzielnicy prawdziwe CH a nie tułać sie przez pol miasta do innych dzielnic i żebrać o jego skomunikowanie.
To na pewno wina ZTMu!
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 11 sty 2012, 23:11

sprokett pisze:
MisiekK pisze:A ja się ich nie boję nawet jak targam wózek z moim synkiem i nie uważam, że Tarchomin/Nowodwory potrzebują bezpośredniego dojazdu do Arkadii.
Ja jezdze z dwojgiem dzieci i przypuszczam, ze znacznie czesciej niz Ty.
Na szczescie kazdy z nas ma prawo do swojego zdania i zobaczymy czyje argumenty przekonaja decydentow.
Decydentów przekonają te argumenty, które będą mniej kosztowne w sensie wozokilometrów.
sprokett pisze:
osa pisze:Ale przecież Wy chcecie upychać ludzi z siedemsetek (i 516 także) do świetnych tramwajów na Żeraniu FSO, więc w czym problem?
Zgadzam sie z tym, co napisal osa...
Podam na szybko dwa cudowne przyklady dla mojego rejonu tzw ksztaltowania zachowan komunikacyjnych lansowanych przez "fachowcow" tj. linia 214, gdzie tlumy mialy walic do kolei na Pludach, do ktorej nawet szpilki nie wetkniesz ...
Teraz na Płudach, gdy SKM przyjeżdża 6-wagonowe, a KM 4-wagonowe lub nawet (czasami) 8-wagonowe, spokojnie się wsiada. Kiedyś przy taborze "1 EZT" był rzeczywiście problem. Zresztą problemy 214 opisywałem już ZTMowi, chociażby zła korelacja z pociągami.
MichalJ pisze:Dlaczego koniecznie chcecie przyspieszać tramwaje tam, gdzie są już najszybsze?
Bo tam można jeszcze szybciej bez szkody dla:
a) pasażerów na przystankach pośrednich
b) ruchu samochodowego poprzecznego
c) ruchu samochodowego równoległego
KwZ pisze:
sprokett pisze:zakupy w... Arkadii ;-) ,
I dalej 16 a nie 510 :>
Nie, bo na 16-tkę trzeba przejść przez światła i ogólnie jest ok. 100 m dalej na przystanek. Nie wspomnę o czasie podróży, który będzie za ok. 2 m-ce
Bastian pisze:A ty się zastanów, gdzie i kiedy zostały zbudowane Jelonki, a gdzie i kiedy Tarchomin z Nowodworami. I tak wasz transport kosztuje najdrożej :P
Dać nas do II strefy :)
KwZ pisze:
sprokett pisze:Co mamy? Zesrany temat tramwaju na moscie Polnocnym, odwleczone na wieki wiekow przedluzenie linii tramwajowej z FSO, perspektywe paralizu komunikacyjnego po rozpoczeciu remontu Grota
Założę się, że tramwaj na moście Curie, a nawet na Modlińskiej pojedzie dwa razy wcześniej, niż metro do Mor.
Po to dostajecie most Curie, żeby nie płakać po zawieszeniu połowy Grota.
Most budowany jest dlatego, że ta inwestycja stała się symbolem inwestycji kadencji 2002 - 2006. Obecnie tramwaj na Tarchomin można powoli przyrównywać do tego miana - chyba dożyjemy do kampanii "Tramwajem na Tarchomin 2"
KwZ pisze:
sprokett pisze:autobusy nie tylko słuzace jako dowozowka do metra
302, 126, 516, 186, 509, 214.
Dwie pierwsze się mieszkańcom Tarchodworów praktycznie do niczego nie przydają. Trzy ostatnie OK. Dodajmy do tego 503 i 510, które służą za dowozówki do metra przy okazji, przy czym 503 upchnięto w tej roli na siłę.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 11 sty 2012, 23:24

KwZ pisze:Po to dostajecie most Curie, żeby nie płakać po zawieszeniu połowy Grota.
Co Ty w ogole porownujesz? Znasz przepustowosc drog odbierajacych potok z Mostu Polnocnego? To bedzie permamentny korek, dlatego kluczowa inwestycja dla tego rejonu bylo jednoczesne oddanie mostu drogowego i tramwajowego - a to zostalo spartolone.
KwZ pisze:302, 126, 516, 186, 509
302 - socjal
126 - socjal, linia lokalna
516 - linia lokalna
fik pisze:sprokett napisał/a:
1. Na tyle dawno temu, ze juz od kilku lat, biorac pod uwage liczbe mieszkancow powinnismy miec na terenie dzielnicy prawdziwe CH a nie tułać sie przez pol miasta do innych dzielnic i żebrać o jego skomunikowanie.


To na pewno wina ZTMu!
...ale wina ZTMu, ze:
- likwiduje 510 (nie dosc, ze bedzie tułaczka, to jeszcze z przesiadka)
- skoro juz likwiduje 510, to nie uruchomi sensownego polaczenia z Brodnem i CH Targowek (najblizszym CH dla Tarchodworow)
- dokumentnie spartolil temat tramwaju na M.Polnocnym.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 sty 2012, 23:29

Ale pomyśl o tym tak - skoro zmniejszy się dostępność alternatywnych CH, to zwiększy się popyt na lokalne CH, co może przekonać inwestorów do budowy takowego :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 12 sty 2012, 0:08

tarantula01 pisze:Nie, bo na 16-tkę trzeba przejść przez światła i ogólnie jest ok. 100 m dalej na przystanek. Nie wspomnę o czasie podróży, który będzie za ok. 2 m-ce
A z drugiego końca Arkadii jest bliżej :> Czas przejazdu - doliczyłem się 2-4 min w plecy.
sprokett pisze: Znasz przepustowosc drog odbierajacych potok z Mostu Polnocnego?
Żerań FSO --> Grot 1,5-2 pasy bez świateł; Curie --> Wisłostrada 1 pas, Marymoncka 1, dalej 2x0,5 pasa (światła), Kasprowicza nieco mniej niż pół pasa, coś jeszcze Sokratesa i Nocznickiego. Podważasz?
sprokett pisze:126 - socjal, linia lokalna
516 - linia lokalna
126 jedzie do sąsiedniej dzielnicy, takie lokalne nie jest. 516 jest dowozówką, ale nie nie do metra, gdyż nie wszystkie autobusy na Tarchodworach są dowozówkami do metra.
fik pisze:Ale pomyśl o tym tak - skoro zmniejszy się dostępność alternatywnych CH, to zwiększy się popyt na lokalne CH, co może przekonać inwestorów do budowy takowego :P
Na początek proponuję zacząć od pubu na pętli Żerań FSO :P
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 13 sty 2012, 16:09

ZTM napisal: Metro Młociny czy Marymont – wybiorą pasażerowie.

Przedstawiamy projekt organizacji komunikacji miejskiej w północnej części Warszawy, który zostanie wprowadzony po otwarciu mostu Skłodowskiej-Curie. W projekcie uwzględniono uwagi pasażerów, które trafiły do ZTM po publikacji – na początku stycznia – pierwszej propozycji zmian. Pasażerowie będą mieli możliwość wyboru najlepszego połączenia. Sami zdecydują czy jechać do stacji metra Marymont czy Młociny.
Zmiany, które chce wprowadzić ZTM, nie będą rewolucyjne. Będzie to raczej rozwinięcie funkcjonującego obecnie układu komunikacyjnego a nie jego całkowita przebudowa. Wynika to z faktu, że nie można obecnie dokładnie przewidzieć, jak otwarcie mostu wpłynie na zachowania komunikacyjne pasażerów komunikacji miejskiej oraz kierowców samochodów osobowych. Nie wiadomo, czy wzmożony ruch samochodów osobowych nie spowoduje dużych utrudnień w kursowaniu linii autobusowych mostem, na którym nie będzie buspasa. Przypominamy, że docelowo podstawową rolę komunikacyjną na moście będzie pełnił tramwaj.
Z tego powodu nie można w znaczący sposób osłabić połączenia Tarchomina, Nowodworów czy okolic białołęckiego Ratusza, ze stacją metra Marymont przez most Grota-Roweckiego. Pasażerowie przyzwyczajeni do przejazdu autobusami buspasem na ul. Modlińskiej i przesiadki do metra na stacji Marymont zachowają nadal taką możliwość. Dlatego na swoich obecnych trasach zostaną linie: 508, E-4 i E-8.
Nie zmieni się także trasa linii 503 (na jej trasie zostanie jedynie uruchomiony dodatkowo jeden przystanek – Ordynacka). Nieznacznie zmodyfikowana zostanie trasa linii 510. Autobus nie będzie wycofany z al. Jana Pawła II. Zmiana będzie polegać na tym, że jadąc w kierunku Nowodworów, autobusy tej linii skręcą w lewo w ul. Włościańską, przejadą obok pętli Metro Marymont i na Trasę AK zjadą przez ul. Żelazowską, tak by na przystanku Park Kaskada wspólnie z liniami 186 i 508 zabierały na Białołękę pasażerów z metra i tramwaju.
Jako uzupełnienie tego układu uruchomione zostaną, planowane wcześniej, dwie nowe linie: 101 i 404, które będą kursowały przez most Skłodowskiej-Curie. Będą kursowały na trasie: NOWODWORY – Światowida – Myśliborska – most Skłodowskiej-Curie – METRO MŁOCINY. Linia 101 będzie kursowała codziennie a linia 404 będzie linią przyspieszoną, kursującą tylko w dni powszednie, w godzinach szczytu. Będzie się zatrzymywała na przystankach: NOWODWORY, STEFANIKA, MEHOFFERA, TARCHOMIN, MYŚLIBORSKA, PORAJÓW, METRO MŁOCINY.
Dodatkowo, przez nową przeprawę zostanie skierowana linia 511. Będzie kursowała na trasie: DĄBRÓWKA WIŚLANA – Modlińska – most Skłodowskiej-Curie – METRO MŁOCINY. Będzie się zatrzymywała na przystankach: DĄBRÓWKA WIŚLANA, POETÓW, HENRYKÓW, KLASYKÓW, BIAŁOŁĘKA-RATUSZ, OBRAZKOWA, METRO MŁOCINY. Dzięki temu zapewni połączenie ze stacją metra zarówno mieszkańcom Dąbrówki, jak i osiedli położonych w sąsiedztwie białołęckiego ratusza a także mieszkańcom Legionowa i Jabłonny, którzy przyjeżdżają do Warszawy liniami 723 i 731 (będą się mogli przesiąść do linii 511 na przystanku Poetów lub – tak jak obecnie – na przystanku BIAŁOŁĘKA-RATUSZ, z którego będzie odjeżdżać zarówno linia 511 na Młociny, jak i linie 508 i 510 do Marymontu oraz linia 503 do pl. Wilsona).
W związku ze skierowaniem linii 511 przez przystanek OBRAZKOWA, w celu umożliwienia wygodnych przesiadek pasażerom jadącym w kierunku Bukowa, przystanki OBRAZKOWA zostaną także uruchomione na trasach linii 503, 508, 509, 510 i 516.
Nowy układ komunikacyjny wydaje się być najlepszym sposobem na pogodzenie interesów różnych grup pasażerów, a jednocześnie daje każdemu możliwość znalezienia dla siebie najlepszego połączenia.
Po wprowadzeniu w życie nowego układu komunikacyjnego ZTM będzie obserwował sytuację komunikacyjną w tej części Warszawy. Będzie także bardzo uważnie analizować opinie pasażerów. Nie wykluczamy również, że będą wprowadzane korekty do tego układu linii.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sty 2012, 16:18

ZTM pisze:Dlatego na swoich obecnych trasach zostaną linie: 508, E-4 i E-8.
Nie zmieni się także trasa linii 503 (na jej trasie zostanie jedynie uruchomiony dodatkowo jeden przystanek – Ordynacka). Nieznacznie zmodyfikowana zostanie trasa linii 510. Autobus nie będzie wycofany z al. Jana Pawła II. Zmiana będzie polegać na tym, że jadąc w kierunku Nowodworów, autobusy tej linii skręcą w lewo w ul. Włościańską, przejadą obok pętli Metro Marymont i na Trasę AK zjadą przez ul. Żelazowską, tak by na przystanku Park Kaskada wspólnie z liniami 186 i 508 zabierały na Białołękę pasażerów z metra i tramwaju.
Jako uzupełnienie tego układu uruchomione zostaną, planowane wcześniej, dwie nowe linie: 101 i 404, które będą kursowały przez most Skłodowskiej-Curie.
Szkoda nawet komentować. Miast oszczędności wpompuje się nowe parędziesiąt brygad w Tarchodwory...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2012, 16:20

Przynajmniej jest (kolejna) wymówka, by nie wzmacniać 523... ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 sty 2012, 16:20

:!: :!: :!:

[ Dodano: |13 Sty 2012|, 2012 16:23 ]
fik pisze:Miast oszczędności wpompuje się nowe parędziesiąt brygad w Tarchodwory...
A jest skąd wpompować? Bo ja jestem ciekaw częstotliwości...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3831
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 13 sty 2012, 16:23

fik pisze:Szkoda nawet komentować. Miast oszczędności wpompuje się nowe parędziesiąt brygad w Tarchodwory...
E tam. Potnie się 508, 510, E-4 i E-8, żeby coś jeździło na 101 i 404. Jedyny plus to chyba tylko 511 na moście Północnym.
Oho, to układ komunikacyjny będzie przypominał ten na Ursynowie sprzed kilku laty, czy pelno linii z jakimiś choinkowymi częstotliwościami ;/

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 sty 2012, 16:27

geograf_OSU pisze:Będzie to raczej rozwinięcie funkcjonującego obecnie układu komunikacyjnego a nie jego całkowita przebudowa.
Dawno jedno zdanie w necie mnie tak nie rozbawiło. :hahaha:

Ale reszta mnie przeraża :!: PRZERAŻA :!:
Ktoś musiał ostro nagadać dyr. Rucie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sty 2012, 16:27

Bastian pisze: A jest skąd wpompować? Bo ja jestem ciekaw częstotliwości...
109 jest za silne, 523 zresztą też, 175 wzmacniano zupełnie niepotrzebnie, a dzięki nowemu 143 będzie można skasować 182. :-#
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ