Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A ty się zastanów, gdzie i kiedy zostały zbudowane Jelonki, a gdzie i kiedy Tarchomin z Nowodworami. I tak wasz transport kosztuje najdrożej
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
1. Na tyle dawno temu, ze juz od kilku lat, biorac pod uwage liczbe mieszkancow powinnismy miec na terenie dzielnicy prawdziwe CH a nie tułać sie przez pol miasta do innych dzielnic i żebrać o jego skomunikowanie.Bastian pisze:A ty się zastanów, gdzie i kiedy zostały zbudowane Jelonki, a gdzie i kiedy Tarchomin z Nowodworami. I tak wasz transport kosztuje najdrożej
2. Jaki wasz transport? Jaki nasz transport? A co to my, czy wy to inne miasta jestesmy?
3. Niezaleznie od powyzszego chcialbym miec taka komunikacje jak Bemowo tj linie tramwajowe do innych dzielnic, autobusy nie tylko słuzace jako dowozowka do metra oraz wcale nie tak dalekiej perspektywie linie metra.
4. Co mamy? Zesrany temat tramwaju na moscie Polnocnym, odwleczone na wieki wiekow przedluzenie linii tramwajowej z FSO, perspektywe paralizu komunikacyjnego po rozpoczeciu remontu Grota oraz zero szans na metro.
Założę się, że tramwaj na moście Curie, a nawet na Modlińskiej pojedzie dwa razy wcześniej, niż metro do Mor.sprokett pisze:Co mamy? Zesrany temat tramwaju na moscie Polnocnym, odwleczone na wieki wiekow przedluzenie linii tramwajowej z FSO, perspektywe paralizu komunikacyjnego po rozpoczeciu remontu Grota
Po to dostajecie most Curie, żeby nie płakać po zawieszeniu połowy Grota.
302, 126, 516, 186, 509, 214.sprokett pisze:autobusy nie tylko słuzace jako dowozowka do metra
Też mam zero szans na metro.sprokett pisze:zero szans na metro.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To na pewno wina ZTMu!sprokett pisze: 1. Na tyle dawno temu, ze juz od kilku lat, biorac pod uwage liczbe mieszkancow powinnismy miec na terenie dzielnicy prawdziwe CH a nie tułać sie przez pol miasta do innych dzielnic i żebrać o jego skomunikowanie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Decydentów przekonają te argumenty, które będą mniej kosztowne w sensie wozokilometrów.sprokett pisze:Ja jezdze z dwojgiem dzieci i przypuszczam, ze znacznie czesciej niz Ty.MisiekK pisze:A ja się ich nie boję nawet jak targam wózek z moim synkiem i nie uważam, że Tarchomin/Nowodwory potrzebują bezpośredniego dojazdu do Arkadii.
Na szczescie kazdy z nas ma prawo do swojego zdania i zobaczymy czyje argumenty przekonaja decydentow.
Teraz na Płudach, gdy SKM przyjeżdża 6-wagonowe, a KM 4-wagonowe lub nawet (czasami) 8-wagonowe, spokojnie się wsiada. Kiedyś przy taborze "1 EZT" był rzeczywiście problem. Zresztą problemy 214 opisywałem już ZTMowi, chociażby zła korelacja z pociągami.sprokett pisze:Zgadzam sie z tym, co napisal osa...osa pisze:Ale przecież Wy chcecie upychać ludzi z siedemsetek (i 516 także) do świetnych tramwajów na Żeraniu FSO, więc w czym problem?
Podam na szybko dwa cudowne przyklady dla mojego rejonu tzw ksztaltowania zachowan komunikacyjnych lansowanych przez "fachowcow" tj. linia 214, gdzie tlumy mialy walic do kolei na Pludach, do ktorej nawet szpilki nie wetkniesz ...
Bo tam można jeszcze szybciej bez szkody dla:MichalJ pisze:Dlaczego koniecznie chcecie przyspieszać tramwaje tam, gdzie są już najszybsze?
a) pasażerów na przystankach pośrednich
b) ruchu samochodowego poprzecznego
c) ruchu samochodowego równoległego
Nie, bo na 16-tkę trzeba przejść przez światła i ogólnie jest ok. 100 m dalej na przystanek. Nie wspomnę o czasie podróży, który będzie za ok. 2 m-ceKwZ pisze:I dalej 16 a nie 510sprokett pisze:zakupy w... Arkadii ,
Dać nas do II strefyBastian pisze:A ty się zastanów, gdzie i kiedy zostały zbudowane Jelonki, a gdzie i kiedy Tarchomin z Nowodworami. I tak wasz transport kosztuje najdrożej
Most budowany jest dlatego, że ta inwestycja stała się symbolem inwestycji kadencji 2002 - 2006. Obecnie tramwaj na Tarchomin można powoli przyrównywać do tego miana - chyba dożyjemy do kampanii "Tramwajem na Tarchomin 2"KwZ pisze:Założę się, że tramwaj na moście Curie, a nawet na Modlińskiej pojedzie dwa razy wcześniej, niż metro do Mor.sprokett pisze:Co mamy? Zesrany temat tramwaju na moscie Polnocnym, odwleczone na wieki wiekow przedluzenie linii tramwajowej z FSO, perspektywe paralizu komunikacyjnego po rozpoczeciu remontu Grota
Po to dostajecie most Curie, żeby nie płakać po zawieszeniu połowy Grota.
Dwie pierwsze się mieszkańcom Tarchodworów praktycznie do niczego nie przydają. Trzy ostatnie OK. Dodajmy do tego 503 i 510, które służą za dowozówki do metra przy okazji, przy czym 503 upchnięto w tej roli na siłę.KwZ pisze:302, 126, 516, 186, 509, 214.sprokett pisze:autobusy nie tylko słuzace jako dowozowka do metra
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Co Ty w ogole porownujesz? Znasz przepustowosc drog odbierajacych potok z Mostu Polnocnego? To bedzie permamentny korek, dlatego kluczowa inwestycja dla tego rejonu bylo jednoczesne oddanie mostu drogowego i tramwajowego - a to zostalo spartolone.KwZ pisze:Po to dostajecie most Curie, żeby nie płakać po zawieszeniu połowy Grota.
302 - socjalKwZ pisze:302, 126, 516, 186, 509
126 - socjal, linia lokalna
516 - linia lokalna
...ale wina ZTMu, ze:fik pisze:sprokett napisał/a:
1. Na tyle dawno temu, ze juz od kilku lat, biorac pod uwage liczbe mieszkancow powinnismy miec na terenie dzielnicy prawdziwe CH a nie tułać sie przez pol miasta do innych dzielnic i żebrać o jego skomunikowanie.
To na pewno wina ZTMu!
- likwiduje 510 (nie dosc, ze bedzie tułaczka, to jeszcze z przesiadka)
- skoro juz likwiduje 510, to nie uruchomi sensownego polaczenia z Brodnem i CH Targowek (najblizszym CH dla Tarchodworow)
- dokumentnie spartolil temat tramwaju na M.Polnocnym.
A z drugiego końca Arkadii jest bliżej Czas przejazdu - doliczyłem się 2-4 min w plecy.tarantula01 pisze:Nie, bo na 16-tkę trzeba przejść przez światła i ogólnie jest ok. 100 m dalej na przystanek. Nie wspomnę o czasie podróży, który będzie za ok. 2 m-ce
Żerań FSO Grot 1,5-2 pasy bez świateł; Curie Wisłostrada 1 pas, Marymoncka 1, dalej 2x0,5 pasa (światła), Kasprowicza nieco mniej niż pół pasa, coś jeszcze Sokratesa i Nocznickiego. Podważasz?sprokett pisze: Znasz przepustowosc drog odbierajacych potok z Mostu Polnocnego?
126 jedzie do sąsiedniej dzielnicy, takie lokalne nie jest. 516 jest dowozówką, ale nie nie do metra, gdyż nie wszystkie autobusy na Tarchodworach są dowozówkami do metra.sprokett pisze:126 - socjal, linia lokalna
516 - linia lokalna
Na początek proponuję zacząć od pubu na pętli Żerań FSOfik pisze:Ale pomyśl o tym tak - skoro zmniejszy się dostępność alternatywnych CH, to zwiększy się popyt na lokalne CH, co może przekonać inwestorów do budowy takowego
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
ZTM napisal: Metro Młociny czy Marymont – wybiorą pasażerowie.
Przedstawiamy projekt organizacji komunikacji miejskiej w północnej części Warszawy, który zostanie wprowadzony po otwarciu mostu Skłodowskiej-Curie. W projekcie uwzględniono uwagi pasażerów, które trafiły do ZTM po publikacji – na początku stycznia – pierwszej propozycji zmian. Pasażerowie będą mieli możliwość wyboru najlepszego połączenia. Sami zdecydują czy jechać do stacji metra Marymont czy Młociny.
Zmiany, które chce wprowadzić ZTM, nie będą rewolucyjne. Będzie to raczej rozwinięcie funkcjonującego obecnie układu komunikacyjnego a nie jego całkowita przebudowa. Wynika to z faktu, że nie można obecnie dokładnie przewidzieć, jak otwarcie mostu wpłynie na zachowania komunikacyjne pasażerów komunikacji miejskiej oraz kierowców samochodów osobowych. Nie wiadomo, czy wzmożony ruch samochodów osobowych nie spowoduje dużych utrudnień w kursowaniu linii autobusowych mostem, na którym nie będzie buspasa. Przypominamy, że docelowo podstawową rolę komunikacyjną na moście będzie pełnił tramwaj.
Z tego powodu nie można w znaczący sposób osłabić połączenia Tarchomina, Nowodworów czy okolic białołęckiego Ratusza, ze stacją metra Marymont przez most Grota-Roweckiego. Pasażerowie przyzwyczajeni do przejazdu autobusami buspasem na ul. Modlińskiej i przesiadki do metra na stacji Marymont zachowają nadal taką możliwość. Dlatego na swoich obecnych trasach zostaną linie: 508, E-4 i E-8.
Nie zmieni się także trasa linii 503 (na jej trasie zostanie jedynie uruchomiony dodatkowo jeden przystanek – Ordynacka). Nieznacznie zmodyfikowana zostanie trasa linii 510. Autobus nie będzie wycofany z al. Jana Pawła II. Zmiana będzie polegać na tym, że jadąc w kierunku Nowodworów, autobusy tej linii skręcą w lewo w ul. Włościańską, przejadą obok pętli Metro Marymont i na Trasę AK zjadą przez ul. Żelazowską, tak by na przystanku Park Kaskada wspólnie z liniami 186 i 508 zabierały na Białołękę pasażerów z metra i tramwaju.
Jako uzupełnienie tego układu uruchomione zostaną, planowane wcześniej, dwie nowe linie: 101 i 404, które będą kursowały przez most Skłodowskiej-Curie. Będą kursowały na trasie: NOWODWORY – Światowida – Myśliborska – most Skłodowskiej-Curie – METRO MŁOCINY. Linia 101 będzie kursowała codziennie a linia 404 będzie linią przyspieszoną, kursującą tylko w dni powszednie, w godzinach szczytu. Będzie się zatrzymywała na przystankach: NOWODWORY, STEFANIKA, MEHOFFERA, TARCHOMIN, MYŚLIBORSKA, PORAJÓW, METRO MŁOCINY.
Dodatkowo, przez nową przeprawę zostanie skierowana linia 511. Będzie kursowała na trasie: DĄBRÓWKA WIŚLANA – Modlińska – most Skłodowskiej-Curie – METRO MŁOCINY. Będzie się zatrzymywała na przystankach: DĄBRÓWKA WIŚLANA, POETÓW, HENRYKÓW, KLASYKÓW, BIAŁOŁĘKA-RATUSZ, OBRAZKOWA, METRO MŁOCINY. Dzięki temu zapewni połączenie ze stacją metra zarówno mieszkańcom Dąbrówki, jak i osiedli położonych w sąsiedztwie białołęckiego ratusza a także mieszkańcom Legionowa i Jabłonny, którzy przyjeżdżają do Warszawy liniami 723 i 731 (będą się mogli przesiąść do linii 511 na przystanku Poetów lub – tak jak obecnie – na przystanku BIAŁOŁĘKA-RATUSZ, z którego będzie odjeżdżać zarówno linia 511 na Młociny, jak i linie 508 i 510 do Marymontu oraz linia 503 do pl. Wilsona).
W związku ze skierowaniem linii 511 przez przystanek OBRAZKOWA, w celu umożliwienia wygodnych przesiadek pasażerom jadącym w kierunku Bukowa, przystanki OBRAZKOWA zostaną także uruchomione na trasach linii 503, 508, 509, 510 i 516.
Nowy układ komunikacyjny wydaje się być najlepszym sposobem na pogodzenie interesów różnych grup pasażerów, a jednocześnie daje każdemu możliwość znalezienia dla siebie najlepszego połączenia.
Po wprowadzeniu w życie nowego układu komunikacyjnego ZTM będzie obserwował sytuację komunikacyjną w tej części Warszawy. Będzie także bardzo uważnie analizować opinie pasażerów. Nie wykluczamy również, że będą wprowadzane korekty do tego układu linii.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Szkoda nawet komentować. Miast oszczędności wpompuje się nowe parędziesiąt brygad w Tarchodwory...ZTM pisze:Dlatego na swoich obecnych trasach zostaną linie: 508, E-4 i E-8.
Nie zmieni się także trasa linii 503 (na jej trasie zostanie jedynie uruchomiony dodatkowo jeden przystanek – Ordynacka). Nieznacznie zmodyfikowana zostanie trasa linii 510. Autobus nie będzie wycofany z al. Jana Pawła II. Zmiana będzie polegać na tym, że jadąc w kierunku Nowodworów, autobusy tej linii skręcą w lewo w ul. Włościańską, przejadą obok pętli Metro Marymont i na Trasę AK zjadą przez ul. Żelazowską, tak by na przystanku Park Kaskada wspólnie z liniami 186 i 508 zabierały na Białołękę pasażerów z metra i tramwaju.
Jako uzupełnienie tego układu uruchomione zostaną, planowane wcześniej, dwie nowe linie: 101 i 404, które będą kursowały przez most Skłodowskiej-Curie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przynajmniej jest (kolejna) wymówka, by nie wzmacniać 523...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
[ Dodano: |13 Sty 2012|, 2012 16:23 ]
A jest skąd wpompować? Bo ja jestem ciekaw częstotliwości...fik pisze:Miast oszczędności wpompuje się nowe parędziesiąt brygad w Tarchodwory...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
E tam. Potnie się 508, 510, E-4 i E-8, żeby coś jeździło na 101 i 404. Jedyny plus to chyba tylko 511 na moście Północnym.fik pisze:Szkoda nawet komentować. Miast oszczędności wpompuje się nowe parędziesiąt brygad w Tarchodwory...
Oho, to układ komunikacyjny będzie przypominał ten na Ursynowie sprzed kilku laty, czy pelno linii z jakimiś choinkowymi częstotliwościami
Dawno jedno zdanie w necie mnie tak nie rozbawiło.geograf_OSU pisze:Będzie to raczej rozwinięcie funkcjonującego obecnie układu komunikacyjnego a nie jego całkowita przebudowa.
Ale reszta mnie przeraża PRZERAŻA
Ktoś musiał ostro nagadać dyr. Rucie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!