O, właśnie miałem zapytać, ile już jest i kiedy dojedzie ostatniMisiekK pisze:
Wszystkich jest już w Warszawie 183.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
O to trzeba producenta zapytaćbepe pisze:kiedy dojedzie ostatni
Jeśli te wszystkie zabawki utrzymują stały kontakt z serwerem (co jest niemal pewne) a problem dotyczy jakiejś tam wersji to nie można (automatycznie) odpytać wszystkich wozów o wersje i potem wysłać na te wagony tej działającej? Albo nawet prościej - wrzucić starą wersję z nowym numerem (np. jak stara to była 1.32, ta niedziałająca 1.33 to wrzucić starą jako 1.34) i wszystkie sobie elegancko pobiorą.MisiekK pisze: Jestem pewien, że nie dotyczy wszystkich
W teorii. W rzeczywistości działa to inaczej.px33 pisze:Jeśli te wszystkie zabawki utrzymują stały kontakt z serwerem (co jest niemal pewne) a problem dotyczy jakiejś tam wersji to nie można (automatycznie) odpytać wszystkich wozów o wersje i potem wysłać na te wagony tej działającej? Albo nawet prościej - wrzucić starą wersję z nowym numerem (np. jak stara to była 1.32, ta niedziałająca 1.33 to wrzucić starą jako 1.34) i wszystkie sobie elegancko pobiorą.
MOGĄ. Decha też może. Biała kartka, marker i sru.px33 pisze:Ale nie ma opcji aktualizacji na bieżąco, a te cuda mogą mieć.
Tzn. to działa w czasie rzeczywistym? Bo to jest właśnie dynamiczna aktualizacja (przy spójnym systemie), dyspozytor wyklikuje zmianę trasy, informacja od razu idzie na pojazdy, prowadzący dostają informację na ekranie sterownika, w części pasażerskiej informacja sama się aktualizuje, automatycznie pojawiają się komunikaty na tablicach przystankowych. Gdyby wszystkie pojazdy były wyposażone w odpowiedni sprzęt, system mógłby też nadzorować odjazdy (albo z priorytetem częstotliwości albo trzymania się odjazdów rozkładowych).Szeregowy_Równoległy pisze:no i dynamiczniej niż przy Macrosystemie aktualizować czegokolwiek się nie da
Działa aktualizacja ale nie tak jak przedstawiasz. Poza tym tu jest spotkanie dwóch dostawców i muszą się zgrać ze sobą przy aktualizacjach bo potem takie kwiatki wyłażą. Generalnie sprzątanie tego bagna z niewyświetlaniem informacji już widać.px33 pisze:To jeśli nie działa nawet tak podstawowa rzecz jak aktualizacja (a przy systemach linuksowych zrobienie aktualizacji nie jest trudne bo każda dystrybucja udostępnia jakiś mechanizm pakietów, nawet niektóre IDE potrafią same budować pakiety linuksowe) to tym bardziej trzeba to wszystko możliwie szybko naprawić albo wymienić.
Teoretycznie już dziś jest taka możliwość.px33 pisze:Tzn. to działa w czasie rzeczywistym? Bo to jest właśnie dynamiczna aktualizacja (przy spójnym systemie), dyspozytor wyklikuje zmianę trasy, informacja od razu idzie na pojazdy, prowadzący dostają informację na ekranie sterownika, w części pasażerskiej informacja sama się aktualizuje, automatycznie pojawiają się komunikaty na tablicach przystankowychSzeregowy_Równoległy pisze:no i dynamiczniej niż przy Macrosystemie aktualizować czegokolwiek się nie da
Praktycznie nierealizowalna. Ze względów mentalnych, a nie technicznych.Adam G. pisze:Teoretycznie już dziś jest taka możliwość.