Strona 30 z 53

: 10 kwie 2013, 21:06
autor: Wolfchen
Czas podróży = czas oczekiwania + czas przejazdu + ewent. czas dojścia na przesiadkę 8-(

: 10 kwie 2013, 21:40
autor: MichalJ
Czas oczekiwania specjalnie się nie różni - jest ok. 100 kursów pociągów i 100 kursów 175 na dobę. 175 jeździ teoretycznie w równiejszych odstępach, praktycznie trafiam ostatnio na 175 dokładnie pomiędzy rozkładowymi godzinami...

: 11 kwie 2013, 11:34
autor: JacekM
Skąd pomysł, że wszyscy jadą z lotniska do centrum? Mi bardzo pasuje przesiadać się na Zachodnim, zapewne na drugim brzegu Wisły są ludzie mający bliżej do Wschodniego i dla nas 175 jest bezużyteczne.

: 11 kwie 2013, 12:30
autor: Emyl
JacekM pisze:Skąd pomysł, że wszyscy jadą z lotniska do centrum?
No właśnie, tego jeszcze nie było. :-"

: 11 kwie 2013, 13:27
autor: JacekM
Już nie wspominając, że przesiadka na Zachodnim do 103 jest wygodniejsza niż do metra.

: 11 kwie 2013, 17:22
autor: Wolfchen
MichalJ pisze:Czas oczekiwania specjalnie się nie różni - jest ok. 100 kursów pociągów i 100 kursów 175 na dobę.
Ale 175 obsługuje znacznie więcej węzłowych ZP... Ot, choćby Trasę Łazienkowską, Zawiszaka (tu część pociagów kulawo dociera)...
JacekM pisze:Skąd pomysł, że wszyscy jadą z lotniska do centrum?
I skąd pomysł, że np. ZP Sasanki czy też Żwirki nie potrzebują nic, poza 504?

: 11 kwie 2013, 17:29
autor: MichalJ
Skąd pomysł, że Sasanki ma tylko 175 i 504?

: 11 kwie 2013, 17:37
autor: Wolfchen
Stąd, że trasa 504 jest dość zbliżona do 175, dlatego o niej wspomniałem. Dla przesiadających się na TŁ jeszcze 188, ale częstotliwością nie zachwyca. A 17 Stycznia zostaje z beznadziejnym 154 i nienajlepszym 188...

: 11 kwie 2013, 17:44
autor: MichalJ
No tak, bo każdy przystanek potrzebuje 2 linii w tej samej relacji...

: 11 kwie 2013, 17:46
autor: fik
Wolfchen pisze:A 17 Stycznia zostaje z beznadziejnym 154 i nienajlepszym 188...
A czego tam więcej trzeba i w jakiej relacji niby?

: 11 kwie 2013, 18:48
autor: Wolfchen
Jakiegoś 3xx do Zawiszaka, ale najlepiej, żeby Ośrodek Wojskowy jeszcze obsługiwało. Mogą nawet zamienić 175 na 375, a 128 wzmocnić w DS. :-k

: 11 kwie 2013, 21:56
autor: Emyl
Jakiegoś 3xx do Zawiszaka, ale najlepiej, żeby Ośrodek Wojskowy jeszcze obsługiwało. Mogą nawet zamienić 175 na 375, a 128 wzmocnić w DS.
Dzięki czemu powstaje lotniskowy potworek kursujący tylko w niektórych godzinach? O Panie, dzięki!
Wolfchen pisze:Stąd, że trasa 504 jest dość zbliżona do 175, dlatego o niej wspomniałem. Dla przesiadających się na TŁ jeszcze 188, ale częstotliwością nie zachwyca. A 17 Stycznia zostaje z beznadziejnym 154 i nienajlepszym 188...
504 z pewnością wystarczy. W szczycie jest co 10 minut i nawet wtedy dysponuje pewną podażą miejsc. Jeśli byłaby jakaś tragedia, wtedy można puścić ze dwie wtyczki włączające się od Sasanek właśnie i robiące kurs tylko do Centralnego.

: 11 kwie 2013, 22:06
autor: Wolfchen
emyl pisze:Dzięki czemu powstaje lotniskowy potworek kursujący tylko w niektórych godzinach? O Panie, dzięki!
Nie lotniskowy, bo dla Żwirek (a nie dla MPL) i nie w niektórych godzinach - tylko w DP.
emyl pisze:W szczycie jest co 10 minut i nawet wtedy dysponuje pewną podażą miejsc.
Przy istnieniu 175 ;)
emyl pisze:Jeśli byłaby jakaś tragedia, wtedy można puścić ze dwie wtyczki włączające się od Sasanek właśnie i robiące kurs tylko do Centralnego.
Cechą wteyczek jest to, że one się pojawiają i znikają ;)

: 11 kwie 2013, 22:11
autor: Emyl
Cechą jednokierunkowych wtyczek jest to, że nie potrzebują w takim przypadku postojów wyrównawczych, co konieczne jest przy zawracaniu linii na Sasanki. Mogą jechać dajmy na to z Kleszczowej przez Łopuszańską i wracać Jerozolimskimi do zajezdni.

BTW, szkoda, że 141 nie umożliwia przesiadki na linię metra :/

: 11 kwie 2013, 22:12
autor: Vilén
emyl pisze:504 z pewnością wystarczy.
504 nie staje na wszystkich przystankach (pomijając także węzły przesiadkowe), i nie nadaje się przez to do podstawowej obsługi danego ciągu.