Strona 292 z 394

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 29 lut 2020, 13:31
autor: zahar5202
Jednak 7100 podstawia sie na konwiktorska bo w 5870 podczas ladowania wylaczyli hebel i baterie rozruchowe sie nie naladowaly

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 29 lut 2020, 16:05
autor: grzegorz
KwZ pisze:
24 lut 2020, 23:44
fraktal pisze:
24 lut 2020, 17:26
Ja moją komórkę ładuję często przy 10 procentach (chociaż monit o podłączenie ładowarki mam przy około 30 proc) i na razie nie zauważyłem gwałtownej utraty żywotności. :razz:
Ja monit mam przy 15 % i oidp mogę sobie go przestawić (a na pewno na kompie).
Zasadniczo to, co pokazuje aplikacyjna, nie musi mieć wiele (albo cokolwiek) wspólnego ze stanem faktycznym. Telefon może (lub nie) automatycznie chronić akumulator przed zarżnięciem.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 29 lut 2020, 16:36
autor: fluger
Ładowarki powinny być ustandaryzowane, tak jak teraz w telefonach (czyt. smartfonach), a nie tak ja teraz że ursusy mają inne, a solarisy inne. W rezultacie na określone linie mogą pojechać autobusy konkretnego modelu ponieważ tylko takiego jest ładowarka.
Mogę Warszawę trochę wytłumaczyć przed Krakowem. U nas jest specyficzna sytuacja własnościowa, i cała Warszawska infrastruktura energetyczna z niewielkimi okolicami została jakiś czas temu opchnięta niemcom, i to nimi trzeba się dogadywać w sprawie przyłącza, jednak z dużymi firmami PGE, INEA, Turon,... łatwiej jest się dogadać, przynajmniej z PGE tak przykładowo, ponieważ jest też producentem energii, a RWE Innogi tylko dostawcą, czyli pośrednikiem, a jak wiemy zawsze to podnosi cenę bo każdy musi zarobić.
W elektrykach najbardziej prądożerne są: klimatyzacja i ogrzewanie, której jest też zasilane ON, ale tylko podczas najsilniejszych mrozów, kiedyś jechałem Ursusem gdy było włączone takie ogrzewanie, i w środku bardzo nie komfortowo śmierdziało spalinami, jak w starym H9.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 29 lut 2020, 18:07
autor: Vlady
Akurat złącza plug-in są ustandaryzowane ( głównie wykorzystywane CCS), gorzej z pantografami. Ale tu chyba MZA nauczyło się po wpadce z Ursusami, że takie rzeczy trzeba zawierać w SIWZie.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 01 mar 2020, 8:33
autor: ashir
michael112 pisze:
28 lut 2020, 13:18
Dzięki. Myślałem że to będzie wiadomo dopiero jutro nad ranem, jak będą pojazdy wyjeżdżać na trasę.
Woronicza ma tylko jedną brygadę na 503. ;)

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 07 mar 2020, 23:22
autor: Łukasz
Dziś jechałem dwójkami spod R-1 i dwóch kierowców o elektrykach gadało. Sednem dyskusji było „one miały się ładować z pantografów, ale większość ma zepsute, więc jeżdżą po 2-3 godziny”.

Fakt czy mit?

Btw na 503 był dziś 7100. On się ładuje chociaż?

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 07 mar 2020, 23:31
autor: Flash8222
Solówki bez problemu ładują się z pantografu na Spartańskiej tak samo jak 7100. Ładowarka na Konwiktorskiej jest zepsuta więc wozy nie mają jak się ładować. Dodatkowo 7100 podobno nie może się ładować z ładowarki na konwiktorskiej. 5870 wciąż niesprawny, serwis Valeo walczy z webasto.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 08 mar 2020, 8:21
autor: SławekM
Flash8222 pisze:
07 mar 2020, 23:31
Ładowarka na Konwiktorskiej jest zepsuta więc wozy nie mają jak się ładować.
Zobaczymy czy ładowarki EkoEnergetyki nie będą sprawiały takich problemów. Ta na Spartańskiej jest w porządku, tylko te Medcomowe są jakieś felerne. Kilka losowych zajrzeń na Konwiktorską i Ursus ładuje się z kabla, a nie z pantografu...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 08 mar 2020, 8:29
autor: Łukasz
Ale może to pantografy w Ursusach są złe? Czy na Spartańskiej by się Ursus naładował? Chodzi mi o to, skąd kierowcy gadają, że pantografy są zepsute.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 08 mar 2020, 8:32
autor: SławekM
Łukasz pisze:
08 mar 2020, 8:29
Ale może to pantografy w Ursusach są złe? Czy na Spartańskiej by się Ursus naładował? Chodzi mi o to, skąd kierowcy gadają, że pantografy są zepsute.
Na Spartańskiej się Ursus nie naładuje bo ma inny pantograf i po prostu nie pasuje.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 08 mar 2020, 13:46
autor: Bastian
Że co? To to wszystko nie jest kompatybilne?! :shock: #-o :mur: :lanie: :wikary: :boohoo:

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 08 mar 2020, 14:30
autor: Molo
Nie jest! I to jest skandal.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 08 mar 2020, 15:51
autor: Emyl
Bastian pisze:
08 mar 2020, 13:46
Że co? To to wszystko nie jest kompatybilne?! :shock: #-o :mur: :lanie: :wikary: :boohoo:
Dopiero teraz to ogarnąłeś? Ja się zbulwersowałem z emotikonami z półtora roku temu XD

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 08 mar 2020, 21:02
autor: fraktal
Flash8222 pisze:
07 mar 2020, 23:31
Solówki bez problemu ładują się z pantografu na Spartańskiej tak samo jak 7100. Ładowarka na Konwiktorskiej jest zepsuta więc wozy nie mają jak się ładować. Dodatkowo 7100 podobno nie może się ładować z ładowarki na konwiktorskiej.
Molo pisze:
08 mar 2020, 14:30
Nie jest! I to jest skandal.
To że Ursus nie może się ładować z solarisowej ładowarki przy Konwiktorskiej można jakoś zrozumieć, autobus innej marki itp. Ale że 7100 nie może się ładować z ładowarki na Konwiktorskiej, a na Spartańskiej już tak - jest nie do pojęcia.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 08 mar 2020, 22:46
autor: Szeregowy_Równoległy
fraktal pisze:
08 mar 2020, 21:02
To że Ursus nie może się ładować z solarisowej ładowarki przy Konwiktorskiej można jakoś zrozumieć
Nie. Nie można. Ktoś, kto w MZA odpowiada za zamówienia powinien po prostu zmienić pracę. Bo to jest skandal. Palenie miejskimi pieniędzmi w piecu.