Remont średnicy dalekobieżnej 2014
Moderator: JacekM
Moim zdaniem twór jakim jest linia S3 w kształcie Lotnisko-Centralny jest kompletnie niepotrzebny i większość pociągów wozi powietrze. Na dodatek poza szczytem linia jeździ częściej niż w szczycie co jest moim zdaniem absurdem.
Ta S3 ze zwiększoną częstotliwością to zastępstwo za KML. Ciekawe, czy doczekamy się kiedyś czasów kiedy wszystkie pociągi na Lotnisko Chopina pojadą przez Śródmieście...
Większym absurdem jest natomiast S30 (jak i całe S3 przed remontem) - tworzenie potworków co godzinę przez firmę noszącą nazwę Szybka Kolej Miejska jest mało śmiesznym żartem (co z tego że jest KML - dalej to daje dziadowską częstotliwość urągającą standardom ruchu aglomeracyjnego w 2,5-milionowej aglomeracji i rozbijanie potoków).
Większym absurdem jest natomiast S30 (jak i całe S3 przed remontem) - tworzenie potworków co godzinę przez firmę noszącą nazwę Szybka Kolej Miejska jest mało śmiesznym żartem (co z tego że jest KML - dalej to daje dziadowską częstotliwość urągającą standardom ruchu aglomeracyjnego w 2,5-milionowej aglomeracji i rozbijanie potoków).
- vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Średnica nie jest z gumy. Ona też ma swoją określoną przepustowość.aaa pisze:Ciekawe, czy doczekamy się kiedyś czasów kiedy wszystkie pociągi na Lotnisko Chopina pojadą przez Śródmieście...
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Nie płacz, inni nie posiadają nawet tak częstszych połączeń jak pociąg co 30 minut. Jak tobie WWO nie pasuje, to WG i WZ 8 na pewno usatysfakcjonuje.aaa pisze:Ta S3 ze zwiększoną częstotliwością to zastępstwo za KML. Ciekawe, czy doczekamy się kiedyś czasów kiedy wszystkie pociągi na Lotnisko Chopina pojadą przez Śródmieście...
Większym absurdem jest natomiast S30 (jak i całe S3 przed remontem) - tworzenie potworków co godzinę przez firmę noszącą nazwę Szybka Kolej Miejska jest mało śmiesznym żartem (co z tego że jest KML - dalej to daje dziadowską częstotliwość urągającą standardom ruchu aglomeracyjnego w 2,5-milionowej aglomeracji i rozbijanie potoków).
Ludzie mają po prostu krótką pamięć. Jeszcze dwa lata temu nie było czegoś takiego jak KML i S3. S9 dojeżdżało tylko do Gdańskiej, między LG a Chotomowem jednotor - cóż, do dobrego szybko się przyzwyczajamy.
Czy ktoś miał okazję jechać ze Wschodniej KMLami 98721, 98723 lub 98725? Jaka frekwencja?
Czy ktoś miał okazję jechać ze Wschodniej KMLami 98721, 98723 lub 98725? Jaka frekwencja?
Nie mam obrazu wolnych slotów na WG, WPT, ale przyszedł mi do głowy pomysł z wahadełkiem WWO <-> WG i obrotami na JL i WWO.
Tylko że PLK-a i jej bałagan tez nie ma granic. Wyganiają pociągi dalekobieżne na Gdański pod pretekstem że brak przepustowości tymczasem ... skład od poc 91876/7 zjeżdża do MNG przez Centralny w porze zbliżonej do kursowania ,,Neptuna'' przed remontem mostu. Skład ten przed remontem jeździł po układzie podmiejskim, teraz po dalekobieżnymvernalisadonis pisze:Średnica nie jest z gumy. Ona też ma swoją określoną przepustowość.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
A to fajnie wiedzieć jak będę pisał maila do Intercity w tej sprawie. W sumie to zastanawia mnie czy Intercity nie może nacisnąć na PLK żeby do takich kwiatków nie dochodziło?rufio198 pisze:Tylko że PLK-a i jej bałagan tez nie ma granic. Wyganiają pociągi dalekobieżne na Gdański pod pretekstem że brak przepustowości tymczasem ... skład od poc 91876/7 zjeżdża do MNG przez Centralny w porze zbliżonej do kursowania ,,Neptuna'' przed remontem mostu. Skład ten przed remontem jeździł po układzie podmiejskim, teraz po dalekobieżnymvernalisadonis pisze:Średnica nie jest z gumy. Ona też ma swoją określoną przepustowość.
Remont pierwszego toru z Centralnej do Wschodniej na upartego możnaby zakończyć do niedzieli. Mało już zostało. Natomiast rozkład zmieniony do 15go czerwca. Pewnie przez najbliższe 3 tygodnie będziemy się tylko denerwować zmienioną organizacją ruchu przy braku prac...
Rozkład obowiązujący od 15.06 to jakaś kpina i masakra ! Część obiegów omija ważne, jeżeli nie najważniejsze stacje kolejowe (np: Włochy). To jest nie zachęcanie a zniechęcanie raczej ludzi do korzystania z kolei. Można powiedzieć nawet, że "wygaszanie popytu"-skoro mamy tzw: kursy pośpieszne o świcie ( Kier:Łowicz Główny) a potem około dwugodzinną "dziurę", to coś jest "nie halo" !
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Ciężko skonstruować rozkład zadowalający wszystkich przy zamknięciu dwóch z czterech torów głównych plus połowy stacji Pruszków, Grodzisk i Włochy. Wybrano zadowolenie częściowe tych. którzy rano jadą do WW, a po południu wracają.
W związku z tym ja ( i pewnie większość podróżnych) wybieram linię 187 lub 517. Te ciągłe "zamknięcia" i "modernizacje" nie przysporzą KM sympatyków. Mniemam że wątpię aby tak się stało w przyszłości.KM bedzie inwestować w tabor, który będzie świecił pustkami-ale to już ich sprawa i ich "polityki".
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Niestety, to nie KM ani SKM ani IC ani PR decydują o ilości pociągów oraz przepustowości na tej linii. Ich polityka nie ma tu nic do rzeczy. Każdy by tu chciał jeździć co 10 minut. Remont z zamknięciem torów podmiejskich na odcinku Włochy - Pruszków będzie trwał do 14-lipca. Potem pozostanie jeszcze część z zamknięciami od Pruszkowa do Grodziska, ale ruch SKM przynajmniej zostanie utrzymany w miarę sprawnie, KM do Pruszkowa z resztą też.
Kto będzie chciał wrócić - wróci. Nie pierwsze i nie ostatnie zamknięcia na tej linii. Kto będzie chciał zostać w 5xx - zostanie. Albo w WKD, bo odlożyli remont torów z tych wakacji.
Kto będzie chciał wrócić - wróci. Nie pierwsze i nie ostatnie zamknięcia na tej linii. Kto będzie chciał zostać w 5xx - zostanie. Albo w WKD, bo odlożyli remont torów z tych wakacji.