[M2] Otwarcie i eksploatacja
Moderator: JacekM
http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowar ... amy_z.html
"...Zresztą maszyniści mają dziś nawet specjalnie przykazane, by nie rozpędzali się do maksymalnej prędkości, czyli do 80 km/h. Jadą wolniej, by można było podejrzeć jak wyglądają tunele...."
"...Zresztą maszyniści mają dziś nawet specjalnie przykazane, by nie rozpędzali się do maksymalnej prędkości, czyli do 80 km/h. Jadą wolniej, by można było podejrzeć jak wyglądają tunele...."
Na II linii bardzo nie podoba mi się nie zakryty niczym, po prostu beton. Na otwarciu nie byłem tylko na dniu otwartym na stacji Stadion i na prawdę taki goły, chamski okropnie wygląda, przynajmniej dla mnie. A na stacji Stadion jest go pełno. Niczym nie zakryty, nie pomalowany, na I linii takiego czegoś nie uświadczymy na szczęście...
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
Ja już wolę beton od przypominającego wymiociny granitu.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Być może Twój pies ma lepsze zdrowie niż ja. Tylko czy ja wiem, czy to powód, by wytykać...BJ pisze:O guzki dla niewidomych też się potykasz?
To mój 16letni pies jest mniejszą pierdołą
W każdym razie dziwnie się chodzi po tej nierównej podłodze. Zwłaszcza, gdy człowiek się przyzwyczai do stacji metra na I linii.
Nie trzeba W8 z "ósemkami", wystarczy odwołać te W8 z szóstkami.Emyl pisze:Ale przy torach są W8 z szóstkami. Znaczy tylko przy wyjazdach z peronów w sumie, może kilkadziesiąt metrów dalej są z ósemkami...
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6933
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Otóż to, wiocha straszliwa!JacekM pisze:Ja już wolę beton od przypominającego wymiociny granitu.
Jeden diabeł - na to samo wychodzi. I co, jeździ szybciej?przewoz pisze:Nie trzeba W8 z "ósemkami", wystarczy odwołać te W8 z szóstkami.Emyl pisze:Ale przy torach są W8 z szóstkami. Znaczy tylko przy wyjazdach z peronów w sumie, może kilkadziesiąt metrów dalej są z ósemkami...
Robisz z siebie pierdołę na siłę chwaląc się na waflu wszystkimi swoimi problemami m.in. strachem przed ciemnymi tunelami/przejściami podziemnymi czy schodami Ja nawet nie zauważałem tych lampek chodząc po nich, do momentu jak nie spojrzałem pod stopyreserved pisze:Być może Twój pies ma lepsze zdrowie niż ja. Tylko czy ja wiem, czy to powód, by wytykać...BJ pisze:O guzki dla niewidomych też się potykasz?
To mój 16letni pies jest mniejszą pierdołą
No, każdy ma swój gust ale mogliby to chociaż pomalować. Ostatnio przechodziłem pod nowymi estakadami przy trasie Łazienkowskiej i Wisłostradzie, taki sam beton tylko jedna była ładnie pomalowana i dobrze wyglądała a druga to był właśnie taki beton bez niczego.Emyl pisze:Otóż to, wiocha straszliwa!JacekM pisze:Ja już wolę beton od przypominającego wymiociny granitu.
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
Przedstawiam swoje odczucia... chyba po to jest ten temat? Nie jestem ekspertem, nie mam pojęcia, czy dana ściana jest dobrze ułożona, czy dany tunel przetrzyma, czy coś tam. Mogę zatem jedynie wyrazić swoją opinię, jakie miałem odczucie, gdy wszedłem na peron. Chyba po to ten temat jest.Flash8222 pisze: Robisz z siebie pierdołę na siłę chwaląc się na waflu wszystkimi swoimi problemami m.in. strachem przed ciemnymi tunelami/przejściami podziemnymi czy schodami Ja nawet nie zauważałem tych lampek chodząc po nich, do momentu jak nie spojrzałem pod stopy
Przynajmniej na żywo wygląda jednak trochę lepiej niż na zdjęciach.Emyl pisze:Otóż to, wiocha straszliwa!JacekM pisze:Ja już wolę beton od przypominającego wymiociny granitu.
A powie mi ktoś jaka logika kierowała tym żeby w tym łączniku były do połowy schody ruchome, a od połowy zwykłe? To samo na wyjściu z CNK przy Syrence (tylko w tych miejscach do tej pory byłem).