poprawiłemWalas pisze:Na Utracie nie ma zajezdni.ARTUR P pisze:Rano autobusy jeżdżą ~3 godziny i zjeżdżają na Utratę.
![:oops: :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
poprawiłemWalas pisze:Na Utracie nie ma zajezdni.ARTUR P pisze:Rano autobusy jeżdżą ~3 godziny i zjeżdżają na Utratę.
Urbino 8,9LE jest wystarczające na 256 i nie potrzeba żadnych zmian. A Mobilisowi zostało jedynie 015 i 016/162, które rano kończą na Al. Witosa, a po południu zaczynają na Chełmskiej, a i tak znikną najdalej z końcem roku, jeszcze jakieś genialne pomysły?ARTUR P pisze:Może by "ktoś" pomyślał aby Solarisy 8,9 dać na 104, wówczas kursy zaczynałyby/kończyły na przystanku Żerań Fso 04/03. W zamian 256 do R4 na Many.
I niektóre dodatki Mobilisu z 162 przekazać na R4. Mobilis rano dojeżdża na Targówek, a popołudniu zjeżdża z Targówka na Ursus. Po co tak długie dojazdy/zjazdy skoro obok jest R4. Rano autobusy jeżdżą ~3 godziny i zjeżdżają naURSUS.
A kiedy niby były czasy z jak najkrótszymi dojazdami/zjazdami dla ajentów? Poza epizodem Michalczewskiego?MilosnikKomunikacji pisze:Czasy obsługi ajentów konkretnych dzielnic minęły. Teraz ajent to nie MZA, aby miało jak najkrótsze dojazdy/zjazdy.
No nie takim epizodem, 12 latashir pisze:A kiedy niby były czasy z jak najkrótszymi dojazdami/zjazdami dla ajentów? Poza epizodem Michalczewskiego?MilosnikKomunikacji pisze:Czasy obsługi ajentów konkretnych dzielnic minęły. Teraz ajent to nie MZA, aby miało jak najkrótsze dojazdy/zjazdy.
Epizodu z 153, 161 i 327.MilosnikKomunikacji pisze:No nie takim epizodem, 12 lat
ashir pisze:Urbino 8,9LE jest wystarczające na 256 i nie potrzeba żadnych zmian. A Mobilisowi zostało jedynie 015 i 016/162, które rano kończą na Al. Witosa, a po południu zaczynają na Chełmskiej, a i tak znikną najdalej z końcem roku, jeszcze jakieś genialne pomysły?ARTUR P pisze:Może by "ktoś" pomyślał aby Solarisy 8,9 dać na 104, wówczas kursy zaczynałyby/kończyły na przystanku Żerań Fso 04/03. W zamian 256 do R4 na Many.
I niektóre dodatki Mobilisu z 162 przekazać na R4. Mobilis rano dojeżdża na Targówek, a popołudniu zjeżdża z Targówka na Ursus. Po co tak długie dojazdy/zjazdy skoro obok jest R4. Rano autobusy jeżdżą ~3 godziny i zjeżdżają naURSUS.
Tylko pierwszy kurs 104 włącza się od Bazyliańskiej, pozostałe jadą już od FSO. Wątpię, aby o 5:00 w DP i o 4:50 w DŚ na jazdę w kierunku Brzezin chciała jechać więcej niż 1 osoba.ARTUR P pisze:ashir pisze:Urbino 8,9LE jest wystarczające na 256 i nie potrzeba żadnych zmian. A Mobilisowi zostało jedynie 015 i 016/162, które rano kończą na Al. Witosa, a po południu zaczynają na Chełmskiej, a i tak znikną najdalej z końcem roku, jeszcze jakieś genialne pomysły?
MANy NM 223 też wystarczą na 256, a i Solarisy 8,9 wystarczą na 104. Mało tego to SU 8,9 zaczynałyby/kończyły na Żeraniu FSO, z korzyścią dla pasażerów![]()
015/162 i 016/162 ( i kilka jeszcze) mogłyby trafić na R4 ( na Jelcze. )
Ostatni kurs 162 z Siekierek też powinien dojeżdżać na Targówek, skoro na pętlę jeździ tylko 162.
Aktualnie tabor jest adekwatny do zapotrzebowania, nie na odwrót. Ponadto na wspomnianych liniach jest inna struktura brygadowa (nawet ilość brygad się nie zgadza).ARTUR P pisze:MANy NM 223 też wystarczą na 256, a i Solarisy 8,9 wystarczą na 104.
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... a-20161029 Zmiany obsługowe od listopada oraz związane z otwarciem tunelu w Międzylesiu.Krzysiek_S pisze:Jakie zmiany obsługowe szykują się w związku z otwarciem tunelu w MIędzylesiu.
Ile brygad na 119 i 147 i jaka obsługa oraz inne powiązane z tym zmiany ?
De facto zmiany w dzień powszedni to już będzie listopad ale ...