Obsługa linii w Wesołej i Wawrze - 2006/2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 02 sty 2007, 22:50

Robert 514 pisze:
Krzysiek pisze: Czyli 04 brygada.
Nawet nie wiedziałem.
Powrót o 6:39 przy Lucerny ,wtedy napewno jest więcej osób.
Z tego co wiem,ta brygada robi jedno kółko.
no to widzisz......
dałbym tu SU15
a przeguba choćby na 2/173 1/720
Na 720 przeguby to ostatnio codziennie się pojawiały,tylko na szczytowej brygadzie.
I przeguby na tej linii to jest bardzo dobry pomysł.
Co do 173 ,to nie znam tej linii za bardzo,głównie ją widze na Grochowskiej.

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 04 sty 2007, 15:14

Krzysiek pisze:
Robert 514 pisze: no to widzisz......
dałbym tu SU15
a przeguba choćby na 2/173 1/720
Na 720 przeguby to ostatnio codziennie się pojawiały,tylko na szczytowej brygadzie.
I przeguby na tej linii to jest bardzo dobry pomysł.
Co do 173 ,to nie znam tej linii za bardzo,głównie ją widze na Grochowskiej.
Jeszcze w grudniu 04/142 było w wykazie zadań R-3 przypisane na solówkę, być może się coś zmieniło. Co do 173, przegub by się przydał na 2/173 a na brygadzie niskopodłowej (gdzie pomykają teraz nędzne gnioty) przydał by się na stałę min. U15 bo o U18 nie marzę nawet. 173 ma naprawde b. duże zapełnienie szczególnie w godzinach szczytów przewozowych oraz w weekendy. Zaś co do 720 to swoistą ciekawostką jest fakt, iż w/w brygada 02/720 w zm. A jest przypisana na solówkę zaś w zm. B na przeguba.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 04 sty 2007, 15:20

Nic się nie zmieniło. 142 w DP jest nadal planowo w pełni solówkowe

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 04 sty 2007, 15:21

Czyli znakiem tego musiało kilka dni rano brakować solówek skoro wystawiano przeguba.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 04 sty 2007, 15:34

Aleksander2634 pisze:Czyli znakiem tego musiało kilka dni rano brakować solówek skoro wystawiano przeguba.
skoro brakuje solówek to przez ponad 1,5 miesiąca conjamniej na to wychodzi bo dzis znowu 04A/przegub

co do 173 to owszem wszystko byłoby dobrze, gdyby Sulejówek nie kłócił się z ZTM.
Linię 173 ZTM uważa jako jedną z lepszych ale niestety niechcący przejezdza przez to miasto stąd na niej graty lub gnioty.
Porównaj sobie to ze 137 gdzie grat solo jest tu tylko czasami

zresztą juz o tym było i nic nie pomaga

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 04 sty 2007, 15:36

Robert 514 pisze:Linię 173 ZTM uważa jako jedną z lepszych ale niestety niechcący przejezdza przez to miasto stąd na niej graty lub gnioty.
Porównaj sobie to ze 137 gdzie grat solo jest tu tylko czasami
Gratami nazywasz solówki lewarowe czy ogół solówek??

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 04 sty 2007, 15:42

Robert 514 pisze:
Aleksander2634 pisze:Czyli znakiem tego musiało kilka dni rano brakować solówek skoro wystawiano przeguba.
skoro brakuje solówek to przez ponad 1,5 miesiąca conjamniej na to wychodzi bo dzis znowu 04A/przegub

co do 173 to owszem wszystko byłoby dobrze, gdyby Sulejówek nie kłócił się z ZTM.
Linię 173 ZTM uważa jako jedną z lepszych ale niestety niechcący przejezdza przez to miasto stąd na niej graty lub gnioty.
Porównaj sobie to ze 137 gdzie grat solo jest tu tylko czasami

zresztą juz o tym było i nic nie pomaga
Skoro twierdzisz, że od tak długiego czasu na 04/142 wychodzi przegub a w planie jest przypisana solówka to cośtu jest nie tak, w sumie całkiem możliwe, że solówek brakuje, bo na każdym zakładzie wozów brakuje. Wiesz co do 137 to tak naprawde ta linia wozi "powietrze", a pojawiająsie na niej U15 czy Przeguby na całodziennych. A z tym, że Sulejówek się kłóci z ZTM to polemizowałbym, jakoś w temacie SKM się dogadali i to w miare szybko. Chyba, że ZTM stawia takie warunki za wozokm, że są nie doprzyjęcia przez Radę Miasta. Taka ewentualność jest możliwa, wystarczy przypomnieć sytuację Jabłonny czy Raszyna.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 04 sty 2007, 15:54

Na Ostrej jest tak:
W szczycie A: 31 solówek lewarów ,na 32, które Ostra posiada,nie licze 1217 i 1225.
W teorii na całki są wysyłane 20 wozy, 20 automatów solówek.
Czyli w szczycie A jest 51 solówek na mieście ,na dostępnych 52.
Gniotów jest wysyłanych 20 na 29 dostępnych.
50 Su15 na 80.
I 33 Su18 na 40.
29 całek przegubów i 83 dodatki przeguby czyli 102 wozy na 115,wliczając w to wozy odstawione.
Czyli najwięcej nieużywanych wozów stanowią Su15.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 04 sty 2007, 22:46

Proboszcz pisze:
Robert 514 pisze:Linię 173 ZTM uważa jako jedną z lepszych ale niestety niechcący przejezdza przez to miasto stąd na niej graty lub gnioty.
Porównaj sobie to ze 137 gdzie grat solo jest tu tylko czasami
Gratami nazywasz solówki lewarowe czy ogół solówek??
#289 , #1258 , #1212 , #1247 czyli ogółem solówki lewary

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 07 sty 2007, 5:46

173
wydłużenie i zmiana trasy

Dw.WSCHODNI /LUBELSKA/ - trasa 137 - Wiatraczna - Grochowska - Marsa - Korkowa - Wspólna - Niemcewicza - Armii Krajowej - WOLA GRZYBOWSKA

wydłużone kursy (wariantowe) oznaczone jako sm
... - Armii Karjowej - Moraczewskiego - Al Piłsudskiego - STARA MIŁOSNA

137 zmiana trasy

STARA MIŁOSNA /POGODNA/ Jana Pawła II - 1 Praskiego Pułku - (Moniuszki - Głowackiego) - PKP WESOŁA

na linii 137 tylko 2 brygady

198 kasacja linii


przykładowy (wycinek) rozkład linii 173 przystanek Wola Grzybowska Dw.Wschodni
czyli odcinek wspólny

04.58
05.18sm 38 58sm
06.18 33sm 48
07.03sm 18 33sm 48
08.03sm 18 33sm 48
09.03sm 18 33sm 52
10.12sm 32 52sm
11.12 32sm 52 ....

xx - kursy tylko z Woli Grzybowskiej do Dw.Wschodniego

od Starej Miłosnej 173 tak
05.10 50
06.24 54
07.24 54
08.24 54
09.24
10.04 44 ....


pozaszczytem na linii 173 jest 6 brygad , w szczycie 8
wprowadzenie do obsługi na 2 brygady zajezdni Stalowa



115 skrócenie przez cały tydzień z Aleksandrowa do Wiatracznej , 4 brygady


:arrow: linia 137 zupełnie wozi powietrze na odcinku ZIELONA - STARA MIŁOSNA ,od kiedy pojawiła sie linia 198 to 137 zupełnie zatraciła charakter
:arrow: musi istnieć połączenie Starej Miłosnej z Wolą G. i centrum Wesołej (czyli obecna trasa 173) z tym, że puszczenie linii tam co 15 minut (ze wpólnej koordynacji 137-173) mija się z celem (będzie za często no i przez kawałek Sulejówka (dopłaty!)) dlatego jedynym dobrym rozwiązaniem będą kurasy wariantowe (dłuższe i krótsze). Najwięcej ludzi podróżuje na odcinku Wiatraczna - Wola Grzybowska
:arrow: zyskujemy brygady
:arrow: 115 stanie sie niepotrzebnym dublem (i za często na odcinke do Wschodniego)


brygady
173 DP
2,5 :arrow: Stalowa Many
08 :arrow: Stalowy przegub
1,4,07 :arrow: Ostrobramska przegubowe
3,6 :arrow: Ostrobramska solówki
czyli +3/+1
137 DP
1,2 :arrow: Ostrobramskie gnioty
czyli -2
198
-2
115
-1

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 07 sty 2007, 10:25

Potrzebna jest także reforma w obsłudze linii 514.Otóż kilka brygad powinna przejąć R7 i zjazdy do Polibudy byłyby bardzo przydatne.
Rozdysponowanie brygad mogłoby wyglądać tak:
DP
1/514 :arrow: R7
2/514 :arrow: R7
3/514 :arrow: R7
4/514 :arrow: R10
05/514 :arrow: R7
06/514 :arrow: R7
07/514 :arrow: R10
08/514 :arrow: R10

Pzdr.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 07 sty 2007, 12:16

Tylko, że niekoniecznie obsługiwane lewarami. Odkurzacze na szroty? Jako pasażer bym się wkurzył. ;-)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 07 sty 2007, 12:36

Santos pisze:Rozdysponowanie brygad mogłoby wyglądać tak:
Wiesz co - zanim coś napiszesz o reformie obsługowej na linii 514 może zapoznaj się z ilością brygad na niej - a jest ich 9 a nie 8 (4c+5d). I jak ty chcesz cokolwiek zmieniać skoro nie znasz podstawowych informacji...

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 07 sty 2007, 13:30

Proboszcz pisze:
Santos pisze:Rozdysponowanie brygad mogłoby wyglądać tak:
Wiesz co - zanim coś napiszesz o reformie obsługowej na linii 514 może zapoznaj się z ilością brygad na niej - a jest ich 9 a nie 8 (4c+5d). I jak ty chcesz cokolwiek zmieniać skoro nie znasz podstawowych informacji...
dobra dobra,nie spinaj sie tak probi :grin: ... zapomniałem o 09,więc i ją można przypisać w nowym rozdysponowaniu do R7 :-"

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 07 sty 2007, 13:57

Santos pisze: DP
1/514 :arrow: R7
2/514 :arrow: R7
3/514 :arrow: R7
4/514 :arrow: R10
05/514 :arrow: R7
06/514 :arrow: R7
07/514 :arrow: R10
08/514 :arrow: R10

Pzdr.
Ja jestem za. Kiedyś R7 miało dawne 415 i dobrze sobie radziło na tej że linii. I często pojawiały się niskie wozy nawet.
RELOBUS A38 ESTRADY

Zablokowany