Strona 4 z 365

: 09 wrz 2006, 20:17
autor: fik
djmc100 pisze:poniewaz dla ludzi jadacych TŁ liniami 408 i 523 skrzyzowanie przy Grójeckiej stanowi punkt przesiadkowy.
I kto i w jakich relacjach się tam przesiada?

: 09 wrz 2006, 20:31
autor: reserved
Fikander pisze:I kto i w jakich relacjach się tam przesiada?
Ludzie z trasy łazienkowskiej do tramwaju np.

: 09 wrz 2006, 20:33
autor: fik
djmc100 pisze:Ludzie z trasy łazienkowskiej do tramwaju np.
W jakich relacjach?

: 09 wrz 2006, 20:34
autor: reserved
Fikander pisze:W jakich relacjach?
Niewiem, ja tylko widze ze sie przesiadaja, a jesli sie przesiadaja to znaczy ze to im potrzebne pozatym, samo to, ze przystanek jest umiejscowiony przy Grójeckiej, jest wazniejszy od przystanku przy Hali Kopinskiej... a do Hali Kopinskiej jest jeszcze 187

: 09 wrz 2006, 20:43
autor: MeWa
Solec - Rakowiec? Gocław - Banacha? :)

: 09 wrz 2006, 20:47
autor: fik
djmc100 pisze: Niewiem, ja tylko widze ze sie przesiadaja, a jesli sie przesiadaja to znaczy ze to im potrzebne
No a ja widzę, że z przystanku Hala Kopińska korzysta około pięciokrotnie więcej osób niż z przystanku Wawelska.
djmc100 pisze:a do Hali Kopinskiej jest jeszcze 187
Nie, to 187 może służyć pasażerom, którzy dokonują przesiadki w ciąg Grójeckiej; ilość relacji, w których przesiadka ta daje zysk czasowy jest minimalna i nie uzasadnia zatrzymywania na tym przystanku dwóch dość silnych linii czerwonych; przystanek Hala Kopińska położony jest natomiast przy dwóch akademikach, w środku osiedla, w sąsiedztwie szpitala na Barskiej i urzędów na Białobrzeskiej, które generują naprawde duże potoki we wszystkich możliwych relacjac.

[ Dodano: 2006-09-09, 20:48 ]
MeWa pisze:Gocław - Banacha? :)
507 + 512 chyba znacznie szybciej od biegania po schodach na Saskiej.
Solec - Rakowiec?
Pomnik Lotnika? :-k Lub 171 + tramwaj?

: 09 wrz 2006, 20:48
autor: reserved
Fikander pisze:Nie, to 187 może służyć pasażerom, którzy dokonują przesiadki w ciąg Grójeckiej; ilość relacji, w których przesiadka ta daje zysk czasowy jest minimalna i nie uzasadnia zatrzymywania na tym przystanku dwóch dość silnych linii czerwonych; przystanek Hala Kopińska położony jest natomiast przy dwóch akademikach, w środku osiedla, w sąsiedztwie szpitala na Barskiej i urzędów na Białobrzeskiej, które generują naprawde duże potoki we wszystkich możliwych relacjac.
Tak ale teoretycznie to Grójecka słuzy za wazny punkt przesiadkowy.

: 09 wrz 2006, 20:49
autor: fik
djmc100 pisze:Tak ale teoretycznie to Grójecka słuzy za wazny punkt przesiadkowy.
Ooo, właśnie. TEORETYCZNIE.

: 09 wrz 2006, 20:52
autor: reserved
Fikander pisze:Ooo, właśnie. TEORETYCZNIE.
Teoretycznie tramwaj to szybki srodek transportu. Powtarzam TEORETYCZNIE

I tak sobie mozemy gadac w nieskonczonosc

: 09 wrz 2006, 22:25
autor: Hawk
A co myślicie o tym:

157 :arrow: Szczęślwice > Dickensa - Pawińskiego - Trojdena - Żwirki i Wigury - Raszyńska - Pl. Zawiszy - ... - Gwiaździsta

: 09 wrz 2006, 22:47
autor: reserved
Hawk pisze:Trojdena
Po pierwsze jest to ulica osiedlowa wiec nie da rady
Po drugiego po kiego licha 157 na skroty a 512 na okolo?
Pozatym po co taki dubel? w dodatku gdy 157 jedzie zaraz za 512

: 09 wrz 2006, 23:00
autor: Hawk
Myslalem tu o jakims wyprostowaniu tej linii, ponieważ jest dobrym połączeniem z Żoliborzem, ale moim zdaniem za bardzo krąży po Ochocie. Odcinek między Dickensa a Bitwy Warszawskiej przejeżdza w 15 - 20 minut, a tramwajem można pokonać tę odległość w 3 - 5 minut. Ludzie jadąc na Żoliborz wybierają tramwaj i metro, ponieważ jest szybciej.

: 09 wrz 2006, 23:04
autor: R-9 Chełmska
Hawk pisze:Ludzie jadąc na Żoliborz wybierają tramwaj i metro, ponieważ jest szybciej.
Dlatego metro nie jedzie Żelazną, a nie Marszałkowską.
Linie zwykłe mają raczej lokalne zadania, tranzytowe ma metro i przyśpiechy.

: 09 wrz 2006, 23:13
autor: reserved
Hawk pisze:Odcinek między Dickensa a Bitwy Warszawskiej przejeżdza w 15 - 20 minut,
Ale 157 nie ma za zadanie przewiezc ten odcinek jak najszybciej gdyz do tego służy tramwaj.
157 na ochocie spełnia funkcje lokalną.

: 09 wrz 2006, 23:19
autor: Hawk
R-9 Chełmska pisze:Linie zwykłe mają raczej lokalne zadania, tranzytowe ma metro i przyśpiechy.
Tylko że jeśli chodzi o ochotę (w szczególności Rakowiec) to tu oprócz pośpiesznego 512 (który i tak robi wielkie koło) nie ma nic. Moim zdaniem powinien być dodatkowo pośpieszny z Okęcia w stronę Centrum jadący Grójecką, który odciążyłby zatłoczone tramwaje.