Strona 4 z 7
: 11 wrz 2007, 10:18
autor: Bastian
R-11 Kleszczowa pisze:Bastian pisze:Połączenie Racławickiej (a więc i Siekierezady) z Prymasa, jakich ci jeszcze trzeba perspektyw?
No to byś musiał kawał osiedla wyburzyć, które powstało między Opaczewską, a Opaczewską
Po pierwsze: niczego nie zamierzam burzyć, bo tej - od dawna planowanej - trasy budować nie zamierzam. Ani, najwyraźniej, nikt inny. Po drugie - wspominane przez ciebie osiedle stoi obok korytarza. Na nim stoi tylko jeden blok, przy samej Opaczewskiej.
A za zabudowywanie korytarzy pod trasy (zamiast budowania tam choćby niewielkich w stosunku do planów ulic) bym rozstrzeliwał.
: 11 wrz 2007, 10:21
autor: Kleszczu
Bastian pisze:R-11 Kleszczowa pisze:
No to byś musiał kawał osiedla wyburzyć, które powstało między Opaczewską, a Opaczewską
Po pierwsze: niczego nie zamierzam burzyć, bo tej - od dawna planowanej - trasy budować nie zamierzam. Ani, najwyraźniej, nikt inny. Po drugie - wspominane przez ciebie osiedle stoi obok korytarza. Na nim stoi tylko jeden blok, przy samej Opaczewskiej.
OK, ale tam chyba stoi chyba więcej bloków...
Bastian pisze:
A za zabudowywanie korytarzy pod trasy (zamiast budowania tam choćby niewielkich w stosunku do planów ulic) bym rozstrzeliwał.
To swoją drogą. Tak jest teraz ZTCW z TOG, gdzie w korytarzu budują domy.
: 11 wrz 2007, 10:29
autor: Bastian
R-11 Kleszczowa pisze:Bastian pisze:
Po pierwsze: niczego nie zamierzam burzyć, bo tej - od dawna planowanej - trasy budować nie zamierzam. Ani, najwyraźniej, nikt inny. Po drugie - wspominane przez ciebie osiedle stoi obok korytarza. Na nim stoi tylko jeden blok, przy samej Opaczewskiej.
OK, ale tam chyba stoi chyba więcej bloków...
Nic o tym nie wiem. GoogleMaps też pokazują tylko jeden - ten w centrum mapki:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&om=1&t= ... 10042&z=17
[ Dodano: 2007-09-11, 10:32 ]
A tu jeszcze widok nieco szerszy:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&om=1&t= ... 40169&z=15
W lewym górnym rogu widać Rondo Zesłańców, w prawym dolnym - Racławicką. Korytarz, łączący łukiem te dwa punkty, jest tak wyraźny, jakby połączenie to w rzeczywistości istniało...
: 11 wrz 2007, 10:52
autor: 354
W lewym górnym rogu widać Rondo Zesłańców, w prawym dolnym - Racławicką. Korytarz, łączący łukiem te dwa punkty, jest tak wyraźny, jakby połączenie to w rzeczywistości istniało...
Potwierdzam.
P.S. Ciekawe czy developer budujący bloki/apartametowce na działce pomiędzy "Coloseum" a Harfową informuje potencjalnych nabywców lokali o istnieniu takich planów?
: 11 wrz 2007, 11:04
autor: Bastian
A jak widzisz szanse realizacji tych planów z blokiem przy Opaczewskiej w poprzek?
: 11 wrz 2007, 11:13
autor: 354
Nie wiem dokładnie o którym mówisz bloku. Przecież obecnie jest taki skrót od Drawskiej po płytach do Bohaterów Września. Rozumiem, że tamtędy miałaby/mogłaby takze iść planowana ulica?
: 11 wrz 2007, 11:27
autor: Bastian
Odsyłam do pierwszego linku powyżej. Blok stoi w poprzek, jest przejazd obok niego, ale za wąski na normalną, szeroką ulicę!
: 11 wrz 2007, 12:11
autor: 354
Niestety masz rację.
Może jednak możnaby pokusić się o realizację projektu na mniejszą skalę (tzn. z węższą ulicą ). Nie spotkałaby się z tak dużymi protestami społecznymi, łatwiej byłoby ją przeforsować, a zawsze stanowiłaby jednak pewną poprawę dla komunikacji N-S, w myśl zasady "lepszy rydz niż nic".
: 11 wrz 2007, 12:19
autor: Bastian
Może wybić w tym bloku przejazd dołem?
Niestety także przy przebudowie RZS nie uwzględniono możliwości dobrego wjazdu i wyjazdu z Bohaterów Września
: 11 wrz 2007, 14:29
autor: 354
Lepszy wjazd z RZS na Bohaterów Września wydaje sie możliwy do zrobienia. Skoro tak możnaby puścić tędy ruch jednokierunkowy obok feralnego budynku do Drawskiej. W drugą stronę jeździłoby się Szczęśliwicką do BW.
: 11 wrz 2007, 19:11
autor: Glonojad
@R-11: No właśnie. Rozkładowo. Dla Kolegi informacji, po Warszawie to już się dobrze jeździło. A teraz będzie coraz gorzej. Bo nie dalej jak dzisiaj, 10 minut to się jechało między Fortem Wola a Ciepłownią Wola.
Ponadto, zastępowanie komunikacji autobusowej przez tramwajową tam, gdzie potoki to uzasadniają, jest elementem realizacji polityki transportowej miasta, kolego R-9 Chełmska.
: 11 wrz 2007, 19:42
autor: Kleszczu
inż. Glonojad pisze:@R-11: No właśnie. Rozkładowo. Dla Kolegi informacji, po Warszawie to już się dobrze jeździło. A teraz będzie coraz gorzej. Bo nie dalej jak dzisiaj, 10 minut to się jechało między Fortem Wola a Ciepłownią Wola.
Ano - jeno dodaj do tego, że jest zwężenie tuż przed Szeligowską
Przykład realny z własnego życia: godzina 18. Korek na Prostej od ONZ do Żelaznej, potem jeszcze korek przed Rondem Daszyńskiego. Z ONZ ruszam 506 równocześnie z 10. Ta sama 10 pod Fort Wola przybywa ok. 5 minut po tym jak dojechałem tam 506. A dodam, że to okres kiedy pięćset szóstka miała jeszcze przystanek przy Polskich Nagraniach co powodowało wykonywanie fikuśnego zawijania przez Ordona...
: 11 wrz 2007, 19:46
autor: Glonojad
Proponuję w ogóle dwa przystanki tylko, ale dopiero będzie miała prędkość... wiesz, że przystanki są dla ludzi? I jak ktoś megafantastycznego 506 przesiąść się wygodnie ma w 189?
[ Dodano: 2007-09-11, 19:48 ]
A do Ciepłowni stoi się zawsze, Szeligowskiej nic do tego.
: 11 wrz 2007, 19:50
autor: Kleszczu
inż. Glonojad pisze:Proponuję w ogóle dwa przystanki tylko, ale dopiero będzie miała prędkość... wiesz, że przystanki są dla ludzi? I jak ktoś megafantastycznego 506 przesiąść się wygodnie ma w 189?
Ja jestem zwolennikiem szybkich linii autobusowych - z mocno ograniczoną liczbą przystanków i szybkimi rozkładami z osiedli do Centrum, a uzupełnieniem oferty mogą być np. tramwaje, które z zasady zatrzymują się na każdym kroku.
inż. Glonojad pisze:
A do Ciepłowni stoi się zawsze, Szeligowskiej nic do tego.
Mnie tego nie musisz tłumaczyć... A Szeligowskiej dużo do tego, bo dziś zamknięto kawałek jednego pasa przed skrzyżowaniem z tą ulicą, co spowodowało ok. 12 korek sięgający P+R...
: 11 wrz 2007, 19:57
autor: Glonojad
Niestety, spieszę z informacją, że rzecz, której jesteś zwolennikiem, jest mrzonką (jak wspomniałem, na ulicach będzie coraz gorzej), a zgodnie z polityką transportową miasta, podstawą ma być transport szynowy - autobusy jedynie uzupełnieniem.
Zresztą tak właśnie jest, wystarczy policzyć, ile w tym "superwspaniałym" 506 jeździ pasażerów, a ile w takim 26. Ba, nawet porównanie z 10 wypadłoby dla 506 niezaciekawie.