Strona 4 z 36

: 14 kwie 2007, 11:09
autor: Premo
Bastian pisze:Argumentem na rzecz KM ma być to, że można w nich bezkarnie łamać przepisy bezpieczeństwa (drzwi) oraz porządkowe (zakaz palenia i spożywania alkoholu), podczas gdy w SKM się nie da?
Niestety dla wielu pasażerów możliwość łamania przepisów jest zaletą. Słyszałem że kiedyś w EZT były przedziały dla palących. Wtedy człowiek niepalący po prostu omijał ten przedział z daleka. Lecz skoro takiego przedziału nie ma to nieoficjalną palarnią został przedział bagażowy. A co do piwa to ilu MK czasem nie lubi sobie wypić podczas podróży? A co do otwierania drzwi to przecież nikt nie robi tego zimą. Jak ktoś wypadnie to tylko ze swojej winy

: 14 kwie 2007, 11:49
autor: Karol
Postęp generalnie idzie w takim kierunku że niedługo będzie można palić tylko u siebie na posesji 8-[ Chyba w USA gdzieś już tak jest. A że Władek i Mietek lubią sobie walnąć piwko jak wracają z roboty na wiochę po 15 wysłużonym EN-57? Co zrobić, kierownik ich przecież nie wyrzuci, a kary powinny się sypać.

Co do zakazu picia....nadmiar powoduje agresję, pamiętacie tekst Kazika? "Kiedyś budzi mnie konduktor w pociągu nieczystym, pan idzie bo kolega pański szarpie maszynistę :D "

: 14 kwie 2007, 11:50
autor: Bastian
Premo pisze:A co do otwierania drzwi to przecież nikt nie robi tego zimą. Jak ktoś wypadnie to tylko ze swojej winy
#-o ](*,) [-o<

: 14 kwie 2007, 12:08
autor: Rybiszcze
Premo pisze:A co do piwa to ilu MK czasem nie lubi sobie wypić podczas podróży?
Ja nie piję alkoholu w żadnym środku komunikacji i nigdy mi to do głowy nie przyszło.
Popadnę w taki sam absurd jak Ty (żeby nie było, że autentycznie mam zamiar tak robić):
A pijących i palących, to ja bym za te otwarte drzwi, które tak zachwalasz. Sami sobie są winni. ](*,)

: 14 kwie 2007, 12:46
autor: Premo
Prawdą jest że picie alkoholu, palenie papierosów, otwieranie drzwi to łamanie przepisów. Mnie osobiście to nie przeszkadza. W 14WE te problemy zostały rozwiązanie. Przedziału Buisness Class nie ma, a drzwi otworzyć się nie da. Ale przecież można do takiego przedziału nie wsiadać. Jeśli jest się z rowerem lub bagażem to kierownik ma OBOWIĄZEK wpuścić pasażera do służbowego.

: 14 kwie 2007, 13:54
autor: Karol
ja tam nie wyobrażam sobie wieszania roweru w EN-57 na jakimś haku itp. Zawsze wsiadałem do służbowego tylko na końcu składu. I opierałem rower o ścianę, leciał albo nie, bywa, takie uroki polskiej kolei 8-[ Zresztą rowerów często było tam więcej niż trzy, do tego jeszcze tytułowy Mietek i Wacek wracający z roboty więc oczywiście wszystko zalane i zadymione.

Trzymanie roweru w przejściu przy drzwiach mnie wkurzało bo trzeba było w zależności od stacji przerzucać rower na drugie drzwi. Akurat problemu z drzwiami otwartymi nigdy nie miałem, lubelskie EN-57 rzadko mają takie problemy.

: 14 kwie 2007, 16:47
autor: Bastian
Karol pisze:ja tam nie wyobrażam sobie wieszania roweru w EN-57 na jakimś haku itp.
A to w EN-57 są jakieś haki? :-k Bo ja pisałem o hakach w 14WE, które są w porządku moim zdaniem.

: 14 kwie 2007, 16:58
autor: Premo
Bastian pisze:które są w porządku moim zdaniem.
Są w porządku jeśli rower który chcesz zawiesić to kolarzówka. A co do EN57 to każda jednostka po NR i NG w KM ma zamontowane wieszaki w buisness klasie. Chociaż na stojakach z modern AD.2005 też nie da się zawiesić roweru z grubszymi oponami. Lecz ten problem został naprawiony

: 14 kwie 2007, 17:00
autor: R-9 Chełmska
Premo pisze:Chociaż na stojakach z modern AD.2005 też nie da się zawiesić roweru z grubszymi oponami. Lecz ten problem został naprawiony
O tym właśnie chciałem napisać. Na stojaku w SKM nie mieści się mój rower...

: 14 kwie 2007, 18:46
autor: MeWa
Premo pisze:Brak przedziału bagażowego
SKM to nie prowincjonalny przewoźnik wycieczkowy, a operator miejski

: 14 kwie 2007, 18:49
autor: Premo
MeWa pisze:SKM to nie prowincjonalny przewoźnik wycieczkowy, a operator miejski
Miejski aż do bólu. Przecież miejscy pasażerowie nie mają bagażu, nie śmiecą, i potrafią wstrzymywać potrzeby fizjologiczne

: 14 kwie 2007, 18:52
autor: rufio198
Mimo ze za SKM nie przepadam i mam swój pogląd na sens istnienia tej firmy ,to jednak panowie cos napisze na na jej obrone.
W pracy stykam sie praktycznie codziennie z pociagami SKM-naprawdę nie widziałęm ,żeby rowery tzw.,,górale'' nie mieściły się w stojakach rowerowych montowanych w 14WE.Szczególnie dobrze to było widać jak SKM jeździła do Falenicy.
Naprawdę -nie widziałęm ,żeby jakiś rower nie mógł się zmieścić w stojak.A na tej trasie rózne typy rowerów jeździły-od kolarzówek(na cienkich kołach) po terenowe(uczestnicy MTB MazoviaTour).I z tego co wiem nikt nie skarżył sie na to że mu felgi rysuje stojak.

: 14 kwie 2007, 18:58
autor: Premo
To zależy od opony. Ja mam opony dość grube. Gdyby nie półka bagażowa to problemu by nie było

: 14 kwie 2007, 19:01
autor: MeWa
Premo pisze:
MeWa pisze:SKM to nie prowincjonalny przewoźnik wycieczkowy, a operator miejski
Miejski aż do bólu. Przecież miejscy pasażerowie nie mają bagażu, nie śmiecą, i potrafią wstrzymywać potrzeby fizjologiczne
taki jest standard komunikacji miejskiej, gdzie podróże są krótsze. Toalet, przedziałów bagażowych i półek nie masz w tramwajach, autobusach czy pociągach metra.

: 14 kwie 2007, 19:03
autor: Premo
MeWa pisze:taki jest standard komunikacji miejskiej
A nawet gdy taka toaleta jest to trzeba ją zamknąć. Bo miejscy pasażerowie nie mają prawa z niej korzystać