Strona 4 z 70

: 31 lip 2008, 18:29
autor: KornShell
inż. Glonojad pisze:Niekoniecznie, być może będzie to przykład feniksa...
Wiem, że nie jest to priorytet, ale czy TW planują na poważnie zbudowanie trasy 20 przez Radiową, czyli po staremu ?

: 31 lip 2008, 18:57
autor: Glonojad
W Uchwale Rady Miasta, na podstawie której powstała Umowa Wieloletnia, takiej trasy nie ma.

Wiem też, że takiej trasy nie bardzo chce też Dzielnica.

Natomiast poprawienie istniejącej trasy w grę wchodzi jak najbardziej.

: 10 wrz 2008, 19:32
autor: radeom
Jutro rozpoczyna się II etap remontu pętli Żerań FSO.

: 10 wrz 2008, 20:29
autor: Wolfchen
inż. Glonojad pisze:Natomiast poprawienie istniejącej trasy w grę wchodzi jak najbardziej.
Poprawienie poprzez remont toru, czy przerobienie odcinka na standardowy dwutor? Choć nie bardzi jest sens obecnie dwutorowej linii tam budować :-k

: 10 wrz 2008, 20:53
autor: Teokryt
Wolfchen pisze:Choć nie bardzi jest sens obecnie dwutorowej linii tam budować
dwutorowa to mógł by być od przyszłej krzyżówki na Powstańców Sląskich a dalej na boernerowo może być z powrotem jednotorowa.

: 10 wrz 2008, 20:55
autor: Walas
ZTM pisze:2008-09-10 | II etap remontu pętli ŻERAŃ FSO | W związku z rozpoczęciem II etapu remontu pętli ŻERAŃ FSO, od dnia 11.09.2008 od ok. godz. 7:00 do odwołania wprowadzone zostaną następujące zmiany:
- przywraca się funkcjonowanie przystanku ŻERAŃ FSO 09 - dla linii N13 i N63;
- zawiesza się funkcjonowanie przystanku ŻERAŃ FSO 10 - obowiązującego dotąd jako krańcowy dla linii 723 i 801;
- wznawia się funkcjonowanie przystanku ŻERAŃ FSO 14 - który czasowo obowiązywać będzie jako krańcowy dla linii 723 i 801;
- utrzymuje się dotychczasowe trasy objazdowe linii 104, 126, 133, 134, 145, 152 i 516.

: 10 wrz 2008, 21:15
autor: Glonojad
Teokryt pisze:
Wolfchen pisze:Choć nie bardzi jest sens obecnie dwutorowej linii tam budować
dwutorowa to mógł by być od przyszłej krzyżówki na Powstańców Sląskich a dalej na boernerowo może być z powrotem jednotorowa.
No i co by to właściwie miało dać? Że ładniej by wyglądało? Dla przepustowości kluczowy jest najdłuższy odcinek jednotorowy...

: 10 wrz 2008, 21:36
autor: Paweł_K
- utrzymuje się dotychczasowe trasy objazdowe linii 104, 126, 133, 134, 145, 152 i 516.
WTF ? Ktoś się chyba rozpędził 8-(

: 10 wrz 2008, 21:38
autor: pawcio
Na pewno.

[ Dodano: 2008-09-10, 21:38 ]
Z drugiej strony dalej nie stje na pętli na Żeraniu. :-$

: 16 wrz 2008, 12:58
autor: NR
Remont w Powsinie (będą nowe ławki)
ftp://85.128.61.18/REMONT_PETLI_POWSIN/

: 29 wrz 2008, 14:22
autor: NR
Mam pytanie, czy to ZTM ustala które brygady linii 26 są realizowane z przystanku 11 lub 13 na Górczewskiej, a jeżeli tak to w jakiej formia przekazuje je TW

: 29 wrz 2008, 14:36
autor: Bastian
Tu jest coś do ustalania? Wydawało mi się, że z jednego odjeżdżają tylko zjazdówki... :-k

: 29 wrz 2008, 22:45
autor: pawcio
Nie tylko. Wynika to po prostu z faktu, jak się te 26 mijają na pętli na podstawowym torze. Gdy któryś się nie mieści na przyjeździe, jest wysyłany na sąsiedni.

: 30 wrz 2008, 13:50
autor: NR
pawcio pisze:Nie tylko. Wynika to po prostu z faktu, jak się te 26 mijają na pętli na podstawowym torze. Gdy któryś się nie mieści na przyjeździe, jest wysyłany na sąsiedni.
przez kogo bo ja widziałem iż po prostu wjeżdżał

: 01 paź 2008, 9:53
autor: pawcio
Przeez adnotację w rozkładzie.