: 31 lip 2008, 18:29
Wiem, że nie jest to priorytet, ale czy TW planują na poważnie zbudowanie trasy 20 przez Radiową, czyli po staremu ?inż. Glonojad pisze:Niekoniecznie, być może będzie to przykład feniksa...
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Wiem, że nie jest to priorytet, ale czy TW planują na poważnie zbudowanie trasy 20 przez Radiową, czyli po staremu ?inż. Glonojad pisze:Niekoniecznie, być może będzie to przykład feniksa...
Poprawienie poprzez remont toru, czy przerobienie odcinka na standardowy dwutor? Choć nie bardzi jest sens obecnie dwutorowej linii tam budowaćinż. Glonojad pisze:Natomiast poprawienie istniejącej trasy w grę wchodzi jak najbardziej.
dwutorowa to mógł by być od przyszłej krzyżówki na Powstańców Sląskich a dalej na boernerowo może być z powrotem jednotorowa.Wolfchen pisze:Choć nie bardzi jest sens obecnie dwutorowej linii tam budować
ZTM pisze:2008-09-10 | II etap remontu pętli ŻERAŃ FSO | W związku z rozpoczęciem II etapu remontu pętli ŻERAŃ FSO, od dnia 11.09.2008 od ok. godz. 7:00 do odwołania wprowadzone zostaną następujące zmiany:
- przywraca się funkcjonowanie przystanku ŻERAŃ FSO 09 - dla linii N13 i N63;
- zawiesza się funkcjonowanie przystanku ŻERAŃ FSO 10 - obowiązującego dotąd jako krańcowy dla linii 723 i 801;
- wznawia się funkcjonowanie przystanku ŻERAŃ FSO 14 - który czasowo obowiązywać będzie jako krańcowy dla linii 723 i 801;
- utrzymuje się dotychczasowe trasy objazdowe linii 104, 126, 133, 134, 145, 152 i 516.
No i co by to właściwie miało dać? Że ładniej by wyglądało? Dla przepustowości kluczowy jest najdłuższy odcinek jednotorowy...Teokryt pisze:dwutorowa to mógł by być od przyszłej krzyżówki na Powstańców Sląskich a dalej na boernerowo może być z powrotem jednotorowa.Wolfchen pisze:Choć nie bardzi jest sens obecnie dwutorowej linii tam budować
WTF ? Ktoś się chyba rozpędził- utrzymuje się dotychczasowe trasy objazdowe linii 104, 126, 133, 134, 145, 152 i 516.
przez kogo bo ja widziałem iż po prostu wjeżdżałpawcio pisze:Nie tylko. Wynika to po prostu z faktu, jak się te 26 mijają na pętli na podstawowym torze. Gdy któryś się nie mieści na przyjeździe, jest wysyłany na sąsiedni.