Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 wrz 2008, 21:35

156 bardzo ciekawe. Tylko powinno nosić numer 126. Zresztą niewiele brakowało, a już wkrótce by było... ;) Może po wyborach, teraz chyba już nikt nie odważy się zaproponować zerwania połączenia Tarchomina z CH MARKI i Targówka z Bielanami :(


107/108 interesujące (zresztą sam już kiedyś takie 108 proponowałem ;)). Tylko obawiam się jęków o połączenie różnych dziwnych zakątków Mokotowa ze Szpitalem MSW na Wołoskiej...

176 też ciekawe, ale niestety nierealne. Skręt z Budowlanej w Wincentego jest na małe wozy :(

Tym niemniej projekt wart uwagi :)
PS Projekt Solarisa 8coś tam też zawierał parę ciekawych pomysłów, żeby nie było, że nie ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 13 wrz 2008, 21:54

aha co do 108 jako daily user sie wypowiem
Takt 20 min i trasa wymagaja od niej w miare znosniej punktualnosci, ktora na szczecie na dzien dziesiejszy jeszcze posiada (choc pare min na wiecej na wilanowskiej by jej nie zaszkodzilo).
Wrzucanie jej na patelnie czy bankowy to nieporozumienie.

Ale ogolnie, jesli chodzi o brodnowskie linie, projekt ciekawy (moze dlatego ze mam pobiezne o nich pojecie ;x).

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 13 wrz 2008, 22:09

Bastian pisze:176 też ciekawe, ale niestety nierealne. Skręt z Budowlanej w Wincentego jest na małe wozy :(
Kąt skrętu z Budowlanej w Wincentego jest bardzo podobny do skrętu z Wincentego w Kołową. Przeguby i piętnastki muszą zajmować 2 pasy albo skręcać z lewego pasa żeby się zmieścić...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 wrz 2008, 22:16

176 też ciekawe, ale niestety nierealne. Skręt z Budowlanej w Wincentego jest na małe wozy :(
A podczas objazdu Kondratowicza to przegubowe MANy mogły ? =;

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 wrz 2008, 22:43

Czasówka to co innego =;
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 13 wrz 2008, 22:44

Bastian pisze:176 też ciekawe, ale niestety nierealne. Skręt z Budowlanej w Wincentego jest na małe wozy
Przy sensownej częstotliwości w DP, mozna by zaryzykować obslugę konusami ze Stalowej :?:

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 13 wrz 2008, 22:59

Bardzo dobry pomysł z tym 156, lepszy niż planowana trasa z krańcem na Podgrodziu. 500 tylko do Arkadii? W godzinach szczytu stoi w korkach, ale ma bardzo dobrą frekwencję od DWC (nawet po 22). Ciekawy pomysł z krańcem BRÓDNO WSCHODNIE, w sumie już niebawem w tej okolicy przybędzie trochę mieszkańców. Linia mikrobusowa 210 byłaby dla mieszkańców Zacisza rekompensatą za ś.p. 326.

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 13 wrz 2008, 23:05

Szkoda, że nikt nie pomyślał o 527, które zamiast jechać cały czas Św. Wincentego do CH Targówek, skręca w Kondratowicza, a potem w Malborska, przez co traci dużo czasu. Zastanawiąjące jest, że takie 140 jedzie prosto, a linia pośpieszna traci czas na chorym skrzyżowaniu Kondratowicza i Św. Wincentego.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 13 wrz 2008, 23:14

Ale przy Ratuszu do/z 527 wsiada/wysiada dużo osób. W przeciwieństwie do 140, które wozi tylko muchy. :D

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 13 wrz 2008, 23:16

radeom pisze:Ale przy Ratuszu do/z 527 wsiada/wysiada dużo osób. W przeciwieństwie do 140, które wozi tylko muchy. :D
Wiem, jednak zwróć uwage na to, że 50 metrów dalej masz przystanek. Tam można by dodać przystanek N/Ż, a 140 skierować obecną trasą 527 na tym odcinku. Czas przelotu 527 skróciłby się o 2 - 3 minuty.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 13 wrz 2008, 23:49

195 pisze:
ZaciszaniN pisze:506 – OS. GÓRCZEWSKA - … - Dobra (powrót: Nowy Zjazd, Wybrzeże Gdyńskie, Karowa) – MARIENSZTAT
mi tam by bardziej odpowiadało połączenie 506 z 125 w bardzo silne 506 ;-) czyli: Os.Górczewska-do Powiśla po trasie 506 a później do Międzylesia po trasie 125...oczywiście kasacja 125 :D
Międzylesie nie wymaga chyba niczego silniejszego od 125, tymbardziej czerwonego, które już tam jest pod postacią 525.
volviak pisze:Może nie jest to najważniejszą częścią projektu, ale... 107 jest masowo użytkowane przez pasażerów z ciągu Chełmska-Dolna w charakterze dojazdu do <M> Racławicka a ty pozbawiasz ich bezpośredniego dojazdu. Ta relacja wymaga wzmacniania, nie likwidacji.
Szczerze powiedziawszy na Kazimierzowską wysłałem pierwszą lepszą linię, bo skupiałem się na Targówku. A na tej w/w mogłoby się pojawić np. przekształcone 505 na jakieś Liberowe 1xx z trasą: EC SIEKIERKI - Augustówka - Statkowskiego - Gołkowska - Idzikowskiego - Puławska - Woronicza - Krasickiego - Kazimierzowska - Rakowiecka - Al. Niepodległości - Batorego (powrót: Rakowiecka) - RAKOWIECKA-KOŚCIÓŁ.

Co wy na to :?:
Bastian pisze:156 bardzo ciekawe. Tylko powinno nosić numer 126. Zresztą niewiele brakowało, a już wkrótce by było... ;) Może po wyborach, teraz chyba już nikt nie odważy się zaproponować zerwania połączenia Tarchomina z CH MARKI i Targówka z Bielanami.
Po jakich wyborach, jak te były przecież dopiero co :?:
107/108 interesujące (zresztą sam już kiedyś takie 108 proponowałem ;)). Tylko obawiam się jęków o połączenie różnych dziwnych zakątków Mokotowa ze Szpitalem MSW na Wołoskiej...
Patrz: 1xx - EC SIEKIERKI - RAKOWIECKA-KOŚCIÓŁ. 107 było tylko wstawką roboczą.
176 też ciekawe, ale niestety nierealne. Skręt z Budowlanej w Wincentego jest na małe wozy
Przecież można wymalować oznakowanie poziome, oznajmujące, że autobus skręcający w prawo zajmuje dwa pasy ruchu. Takie sposoby są praktykowane w wielu miastach.
radeom pisze:Ciekawy pomysł z krańcem BRÓDNO WSCHODNIE, w sumie już niebawem w tej okolicy przybędzie trochę mieszkańców.
Zastanawiałem się też nad zmianą: 162 przez Radzymińską i obwodnicę, a 160 przez Szwedzką i św. Wincentego na BRÓDNO WSCHODNIE, jednak doszedłem do wniosku, że dwie linie ze św. Wincentego na Trakt to za dużo, choć świąteczny bilans brygadowy by się zgodził :-k
Linia mikrobusowa 210 byłaby dla mieszkańców Zacisza rekompensatą za ś.p. 326.
Zacisze otrzyma (doraźną - ale zawsze) rekompensatę znacznie wcześniej, niż można byłoby się spodziewać O-)
Websterek pisze:Szkoda, że nikt nie pomyślał o 527, które zamiast jechać cały czas Św. Wincentego do CH Targówek, skręca w Kondratowicza, a potem w Malborska, przez co traci dużo czasu. Zastanawiąjące jest, że takie 140 jedzie prosto, a linia pośpieszna traci czas na chorym skrzyżowaniu Kondratowicza i Św. Wincentego.
A ktoś zauważył, że 527 ma za mało przystanków na św. Wincentego by mogłoby sobie pozwolić na ominięcie jednego z najważniejszych przystanków na Bródnie - obok ratusza :?: Z resztą, gdyby 527 omijał ratusz, to nawet po uruchomieniu przystanku NŻ obok Zielonego Zacisza, panowałyby w nim luzy.

A 140 w moim projekcie przewiduję skasować, więc nie rozumiem też po co je do niego mieszasz.

BTW - zwrócił ktoś uwagę na bilans brygad i częstotliwości po zmianach :?: :D
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 13 wrz 2008, 23:57

ZaciszaniN pisze:
Websterek pisze:Szkoda, że nikt nie pomyślał o 527, które zamiast jechać cały czas Św. Wincentego do CH Targówek, skręca w Kondratowicza, a potem w Malborska, przez co traci dużo czasu. Zastanawiąjące jest, że takie 140 jedzie prosto, a linia pośpieszna traci czas na chorym skrzyżowaniu Kondratowicza i Św. Wincentego.
A ktoś zauważył, że 527 ma za mało przystanków na św. Wincentego by mogłoby sobie pozwolić na ominięcie jednego z najważniejszych przystanków na Bródnie - obok ratusza :?: Z resztą, gdyby 527 omijał ratusz, to nawet po uruchomieniu przystanku NŻ obok Zielonego Zacisza, panowałyby w nim luzy.

A 140 w moim projekcie przewiduję skasować, więc nie rozumiem też po co je do niego mieszasz.

Wybacz, ale nie wmówisz mi, że z powodu ominięcia przystanu pod Ratuszem, przy okazji przesunięciu go o 50 dalej spowoduje luzy. Przechodze obok tego przystanku, a nawet czasami wsiadałem pod Ratuszem do 527, ponieważ był tak zatkany, że na Żuromińskiej wejść się nie dało. Zresztą pod Ratuszem podobna sytuacja.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 14 wrz 2008, 0:09

Websterek pisze:Wybacz, ale nie wmówisz mi, że z powodu ominięcia przystanu pod Ratuszem, przy okazji przesunięciu go o 50 dalej spowoduje luzy. Przechodze obok tego przystanku, a nawet czasami wsiadałem pod Ratuszem do 527, ponieważ był tak zatkany, że na Żuromińskiej wejść się nie dało. Zresztą pod Ratuszem podobna sytuacja.
A Ty mi nie wmawiaj, że ominięcie jednego z dwóch/trzech najważniejszych przystanków na trasie 527 nie spowoduje spadku frekwencji.

I nie porównuj TARGÓWKA-RATUSZA do ŚW. WINCENTEGO, bo same zestawienie zainteresowania jednym, a drugim zespołem przez pasażerów nie wymaga dalszego komentarza.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 14 wrz 2008, 0:14

Puszczenie 527 prosto jest bez sensu. Po pierwsze odległość między przystankami wynosi więcej niż 50 metrów. Po drugie spowoduje to spadek frekwencji, bo dużo ludzi korzysta z tego przystanku nawet w międzyszczycie i w DŚ.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 14 wrz 2008, 0:16

Websterek pisze:Wybacz, ale nie wmówisz mi, że z powodu ominięcia przystanu pod Ratuszem, przy okazji przesunięciu go o 50 dalej spowoduje luzy. Przechodze obok tego przystanku, a nawet czasami wsiadałem pod Ratuszem do 527, ponieważ był tak zatkany, że na Żuromińskiej wejść się nie dało. Zresztą pod Ratuszem podobna sytuacja.
Akurat ten przystanek jest faktycznie strategiczny, a lewoskrety z nim zwiazane, podobnie jak nawierzchnia Malborskiej i Glebockiej, a także folklor zamieszkujacy os.Skarbka z Gor, to najwieksza bolączka kierowców, obsługujacych 527 :D

ODPOWIEDZ