Słusznie!Wydaje mi się, że dyskusja rozjechała się w dwóch kierunkach
Ja bym dorzucił trzeci - na Otwock i może nawet czwarty, na Warkę.
Moderator: JacekM
Tyle, że jak na razie, dla relacji docentralnychzofey pisze:Tu miało być o obwodowej. Nie tylko sposób wykorzystania, ale także stan techniczny.
[ Dodano: |14 Kwi 2009|, 2009 16:29 ]
Może zbyt dużo miejsca zajęło uzasadnianie tego co już uzasadniono w innych wątkach. Przyjmijmy dla tego tematu założenie że obwodowa jest potrzeba. OK?
Skoro do Wschodniej jest co 4 minuty, to dlaczego za Wschodnią nie może być?przewoz pisze:W tym momencie 5 minuto to minimum na odstęp, a że cykl mamy 4 minutowy, to trafiają się pociągi co 4 minuty po sobie (SKM/Tłuszcz/Łuków w 4-minutowych odstępach o 18...) co sprawia, ze ten ostatni jest regularnie 4-5 minut w plecy w Rembertowie.
Szczerze mówiąc, to wątpię w to. Tam, to jest potrzebny przede wszystkim remont, a dopiero potem takt, etc...humptyangel pisze:Choć z drugiej strony wprowadzenie stałego taktu na odcinku W-wa Gdańska - W-wa Wola może spowodować wzbudzenie ruchu.
No nie żartuj; sama Wola jest w Żopie, ale Kasprzaka i Koło to potencjalnie świetne punkty przesiadkowe i niezależnie od tego, czy na Gdański jedzie się obecne 13, czy przyszłościowe 8 minut, to przy sensownej ofercie mogłyby być bardzo atrakcyjne dla pasażerów.Wolfchen pisze:Szczerze mówiąc, to wątpię w to. Tam, to jest potrzebny przede wszystkim remont, a dopiero potem takt, etc...humptyangel pisze:Choć z drugiej strony wprowadzenie stałego taktu na odcinku W-wa Gdańska - W-wa Wola może spowodować wzbudzenie ruchu.
Pytanie, jakie odległości między przystankami a przystankiem kolejowym... Szczerze mówiąc, to nie miałem okazji wsiadać ani wysiadać zani na Kasprzaka, ani na Kole, a na p.o. Warszawa Wola lazłem niemalże po torach z Zachodniego...fik pisze:No nie żartuj; sama Wola jest w Żopie, ale Kasprzaka i Koło to potencjalnie świetne punkty przesiadkowe i niezależnie od tego, czy na Gdański jedzie się obecne 13, czy przyszłościowe 8 minut, to przy sensownej ofercie mogłyby być bardzo atrakcyjne dla pasażerów.
ciekawe - jak jeździłem kiedyś rano autobusem na Prymasa Tysiąclecia, to na samej stacji Kasprzaka w kierunku Kasprzaka wychodziło ze 30 jak nie więcej pasażerów...humptyangel pisze:Obecnie jeździ tam powietrze ze względu na brak sensownej częstotliwości kursowania
Zważ na to, że to tylko jedna stacja, jedno wyjście, i marna częstotliwość. Po prostu nie lekceważłbym tej trasy.Glonojad pisze:Wow, toż to aż ćwierć przegubowca! W szczycie porannym to wynik żałosny a nie dobry...