Kolej Obwodowa

Moderator: JacekM

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 kwie 2009, 14:45

Wydaje mi się, że dyskusja rozjechała się w dwóch kierunkach
Słusznie!
Ja bym dorzucił trzeci - na Otwock i może nawet czwarty, na Warkę.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 14 kwie 2009, 16:28

Tu miało być o obwodowej. Nie tylko sposób wykorzystania, ale także stan techniczny.

[ Dodano: |14 Kwi 2009|, 2009 16:29 ]
Może zbyt dużo miejsca zajęło uzasadnianie tego co już uzasadniono w innych wątkach. Przyjmijmy dla tego tematu założenie że obwodowa jest potrzeba. OK?

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 14 kwie 2009, 18:35

Glonojad pisze:A jaka V ? 100 będzie?
80 km/h
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26915
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 kwie 2009, 19:16

zofey pisze:Tu miało być o obwodowej. Nie tylko sposób wykorzystania, ale także stan techniczny.

[ Dodano: |14 Kwi 2009|, 2009 16:29 ]
Może zbyt dużo miejsca zajęło uzasadnianie tego co już uzasadniono w innych wątkach. Przyjmijmy dla tego tematu założenie że obwodowa jest potrzeba. OK?
Tyle, że jak na razie, dla relacji docentralnych :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 kwie 2009, 21:03

Glonojad pisze:Wydaje mi się, że dyskusja rozjechała się w dwóch kierunkach :p
Jak tak dalej pójdzie, to po prostu włączy się do tematu "Kolej w aglomeracji warszawskiej" ;P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 16 kwie 2009, 15:24

przewoz pisze:W tym momencie 5 minuto to minimum na odstęp, a że cykl mamy 4 minutowy, to trafiają się pociągi co 4 minuty po sobie (SKM/Tłuszcz/Łuków w 4-minutowych odstępach o 18...) co sprawia, ze ten ostatni jest regularnie 4-5 minut w plecy w Rembertowie.
Skoro do Wschodniej jest co 4 minuty, to dlaczego za Wschodnią nie może być?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 kwie 2009, 21:07

Andrzej pisze:Skoro do Wschodniej jest co 4 minuty, to dlaczego za Wschodnią nie może być?
Poczytaj moje posty na ten temat to zobaczysz :) Opisywałem to juz tyle razy ,że nawet nie chce mi się szukać i kopiować :)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 lis 2009, 20:45

humptyangel pisze:Choć z drugiej strony wprowadzenie stałego taktu na odcinku W-wa Gdańska - W-wa Wola może spowodować wzbudzenie ruchu.
Szczerze mówiąc, to wątpię w to. Tam, to jest potrzebny przede wszystkim remont, a dopiero potem takt, etc...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 lis 2009, 21:03

Wolfchen pisze:
humptyangel pisze:Choć z drugiej strony wprowadzenie stałego taktu na odcinku W-wa Gdańska - W-wa Wola może spowodować wzbudzenie ruchu.
Szczerze mówiąc, to wątpię w to. Tam, to jest potrzebny przede wszystkim remont, a dopiero potem takt, etc...
No nie żartuj; sama Wola jest w Żopie, ale Kasprzaka i Koło to potencjalnie świetne punkty przesiadkowe i niezależnie od tego, czy na Gdański jedzie się obecne 13, czy przyszłościowe 8 minut, to przy sensownej ofercie mogłyby być bardzo atrakcyjne dla pasażerów.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 lis 2009, 21:20

fik pisze:No nie żartuj; sama Wola jest w Żopie, ale Kasprzaka i Koło to potencjalnie świetne punkty przesiadkowe i niezależnie od tego, czy na Gdański jedzie się obecne 13, czy przyszłościowe 8 minut, to przy sensownej ofercie mogłyby być bardzo atrakcyjne dla pasażerów.
Pytanie, jakie odległości między przystankami a przystankiem kolejowym... Szczerze mówiąc, to nie miałem okazji wsiadać ani wysiadać zani na Kasprzaka, ani na Kole, a na p.o. Warszawa Wola lazłem niemalże po torach z Zachodniego...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 lis 2009, 21:51

humptyangel pisze:Obecnie jeździ tam powietrze ze względu na brak sensownej częstotliwości kursowania
ciekawe - jak jeździłem kiedyś rano autobusem na Prymasa Tysiąclecia, to na samej stacji Kasprzaka w kierunku Kasprzaka wychodziło ze 30 jak nie więcej pasażerów...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26915
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lis 2009, 22:47

Wow, toż to aż ćwierć przegubowca! W szczycie porannym to wynik żałosny a nie dobry...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 lis 2009, 23:05

Glonojad pisze:Wow, toż to aż ćwierć przegubowca! W szczycie porannym to wynik żałosny a nie dobry...
Zważ na to, że to tylko jedna stacja, jedno wyjście, i marna częstotliwość. Po prostu nie lekceważłbym tej trasy.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 30 lis 2009, 7:18

Po takcie 60 (i to łamanym) trudno w ogóle oceniać frekwencję. Więc trzeba zrobić 20. Ale żeby od razu wszystkie to przesada.

kebe

Post autor: kebe » 30 lis 2009, 9:32

No to ja jako stały pasażer tejże relacji podam moje spostrzeżenia. Jeżdżę miedzy 8-9 oraz 16-19.
  • * Koło jest najmniej używanym spośród tych trzech. W porannym szczycie wychodzi tam ok. 3-8osób.
    * Kasprzaka - bardzo dobry węzeł patrząc pod kątem dostępności innych środków komunikacji: tramwaje + autobusy. Rano wychodzi od 10-25 osób.
    * Wola - za*upie... niedocenione. Coraz więcej osób jednak się uświadomiło - rano wysiada tam ok 10-30 osób. Większość idzie na Zachodni.
Powroty podobnie, ale raczej mniej o 20% pasażerów.

W tej chwili mało osób jeździ pociągami na tej linii... Remont E-65 porostu wymiótł wszystkich. Po trochu ludzie wracają jednak bo już się kończy. Liczba połączeń i ich czas pozostawia wiele do życzenia, wiec nadal nie jest to atrakcyjny środek komunikacji.

Za ciekawostkę podam fakt, że pociąg (1xEN57) o 16.23 z W-wa Wola do Wieliszewa już po Kole ma full obłożenie i niektórzy stoją...

ODPOWIEDZ