Bastian pisze:person pisze:
To pewnie przez te 'rezerwy' ludzie z Waszyngtona narzekają, że do tramwajów nie mogą się zmieścić...
I zdejmiemy ludzi akurat z tych tramwajów?
Ja piszę o rezerwach między Wiatrakiem a Targową.
No to o co się rzucasz, o zdejmowanie pasażerów zapłowieckiech?
Nie po promieniu Słońca, sułtanie, tylko po promieniu geometrycznym, skoro proponujesz komuś jazdę pociągiem plus np. 512, to jak byk mi wychodzi, że machając kółko wokół Wileńskiego i okolic Radzymińska jest promieniem, a Strażacka obwodem.
Po pierwsze, jeśli rezerwy są, to linii tramwajową zdjąc z tego odcinka, skracając tam, gdzie ich nie ma. Oznacza to, że popyt na relację obwodową jest niski i ekonomicznosć uruchomienia linii po obwodzie stoi pod znakiem zapytania.
Po drugie, jeśli rezerw nie ma, tym bardziej należy inwestować w nowe relację obwodowe. Nie, pasażerów jadących na Targówek w 9 nie potrzeba do szczęścia, a Ty się zdecyduj, gdzieś te rezerwy widział lub nie. Ja rezerw w 9 i 24 na Waszyngtona nie widzę.
A po trzecie, jak była wrzawa w czasie uruchomienia 515 vel 401, to rozpisywałeś, jakie to niezbędne jest przerzucenie pasażerów z TŁ i metra jadących na Mokotów do 401 (zgoda) i że ojoj. Teraz jaskrawo zaprzeczasz samemu sobie. O co chodzi? To ze św. Metra można,a z jakiejś trójczyny nie?