Ruch pociągów w czasie remontu przejść na st. Ursus i Włochy

Moderator: JacekM

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 wrz 2010, 21:01

ashir pisze:
Neoś_998 pisze:Podobno SKMWA będzie obsługiwać połączenie z Odolanami
A ta linia będzie miała jakiś numer?
Wnioskując po doświadczeniach z S1 <-> S10, to pewnie S2 <-> S20 ;)

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 02 wrz 2010, 22:55

Wczoraj w "Miejskim reporterze" prezes SKM na pytanie widza kiedy SKM dojedzie do Brwinowa mówił, że z powodu braku możliwości zawrócenia w Pruszkowie (jazda po torach dalekobieżnych) SKM będzie jeździła do Grodziska Maz.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 03 wrz 2010, 10:22

Wolfchen pisze:Zobaczymy, co ile będzie klasa robiła obrót. obstawiam nie częściej, jak 20 minut :P
Tyle to w jedną stronę będzie jechać po tych rewelacyjnych torach... Mijać też toto nie za bardzo gdzie się ma aż do WOB.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 wrz 2010, 13:29

Hm, nie pamiętam, ile tam się jedzie ;)

Ale w takim razie, to będzie pół godziny, albo 40 minut - tym bardziej bez sensu, szybciej przez korki się przejedzie... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 06 wrz 2010, 22:45

Mam taki glupi pomysl :F

Nie daloby rady wysylac tego czegos przez odolany na golabki i tam wsadzac ursus do pociagu. Przynajmniej dla niedzwiadka to bylaby nieglupia opcja.
Fizycznie przejazd jest afaik do zrobienia, tylko kwestia szybkiego obrotu na golabkach zeby nie blokowac linii.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 wrz 2010, 23:08

Tylko jest jeden szkopuł :P Otóż w peron na Gołąbkach nie da się wjechać inaczej, niż przez Ursus Północny. Do sprawdzenia na Zumi...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 wrz 2010, 23:24

W stolicy takiego dziwnego kraju na C (w którym notabene kolejowo się dzieje ostatnio bardzo, ale to bardzo źle) uruchomiono jakiś czas temu linię S65, zastępującą tramwaje na remontowanej trasie na Sídliště Řepy. Pociągi sobie żwawo pomykają między Zličínem a Strachovem, gdzie przygotowano tymczasowy przystanek w północnej części stacji, aby umożliwić przesiadki w żółtą linię metra i tramwaje. Ja rozumiem, że nasz remont może nie trwa czterech miesięcy (chociaż znając PLK może), ale mimo wszystko - przygotowanie tymczasowych peronów na szlaku Józefinów-Gołąbki na wysokości przejazdu na Warszawskiej byłoby sensowniejsze od proponowanego rozwiązania, które zadowoli jedynie MKMów focących przeguby na trylince na Odolanach. A na obrót można by jeździć do Pruszkowa, może nawet dałobysię przystosować tory odstawcze do załadunku pasażerów. 8-( 8-(
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 06 wrz 2010, 23:37

@ Bastian
Faktycznie rozjazdy juz za peronem w strone ozarowa :/

@fik
To bylaby jeszcze lepsza opcja, z tym ze w naszych realiach gdyby nawet parkowanie na golabkach bylo mozliwe to i tak plk mialoby problem jak to zorganizowac.
Dostawianie peronow to w ogole kosmos i niedasie^2.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 07 wrz 2010, 10:38

Remont na linii Warszawa - Grodzisk: Znamy organizację ruchu

Tymczasowy rozkład jazdy na czas remontu przejść podziemnych w Ursusie i Włochach jest prawie ukończony. Dokładne godziny odjazdu pociągów poznamy prawdopodobnie na początku przyszłego tygodnia.
Fot. Rynek Kolejowy Fot. Rynek Kolejowy

W rozmowie z "Rynkiem Kolejowym" prezes SKM Warszawa Leszek Walczak poinformował, że trwają ostatnie korekty rozkładu jazdy na czas remontu. Spotkanie robocze przewoźników z PKP PLK w tej sprawie odbyło się w miniony piątek i pozostały do ustalenia tylko szczegóły. Przypomnijmy, ze prace mają potrwać od 20 września do 24 listopada.

Znana jest już organizacja ruchu na czas remontu. Pasażerów czekają duże zmiany. W godzinach szczytu, pociągi pojadą nie remontowanym akurat torem tylko w jednym kierunku - w godzinach 6 - 10 w stronę Warszawy, a od 15 do 18 w stronę Grodziska. Pozwoli to dowieźć większość ludzi do pracy bez dużych utrudnień.

Jak poinformował nas Leszek Walczak, w szczycie porannym pociągi SKM rozpoczną jazdę w Grodzisku, do którego, podobnie jak składy Kolei Mazowieckich, dotrą z Dworca Zachodniego torem dalekobieżnym bez pasażerów. Na całej trasie - z Grodziska do Warszawy rano i z Warszawy do Grodziska po południu pasażerowie skorzystają zarówno - jak dotychczas - z KM, jak i z jeżdżącej obecnie tylko do Pruszkowa SKM. ZTM nie zdecydował jeszcze, jaka będzie cena biletu na odcinku Pruszków - Grodzisk.

Podróżnicy jadący "pod prąd" będą mieli zapewnione dwie alternatywy: bezpośredni pociąg do Skierniewic po torze dalekobieżnym i komunikację zastępczą.

Układ komunikacji zastępczej ma być następujący: rano pociągi na linii średnicowej skończą bieg na Dworcu Zachodnim, z którego uruchomiony zostanie przez SKM pociąg wahadłowy do stacji Warszawa Odolany. Ma jeździć co 40 minut. Na Odolanach podróżni przesiądą się do autobusu, który zawiezie ich na stację Ursus. Stamtąd pociąg wahadłowy Kolei Mazowieckich przewiezie pasażerów po wolnym od utrudnień odcinku remontowanego toru aż do Grodziska. Po południu przejazdy te zostaną odwrócone.

Prezes SKM Warszawa obiecuje, że pociągi i autobusy zastępcze zostaną ze sobą skomunikowane, by maksymalnie skrócić czas koniecznych przesiadek. Rozkład poznamy na początku przyszłego tygodnia choć nie wykluczone, ze nastąpi to wcześniej. Zarząd Transportu Miejskiego zapowiedział kampanię informacyjną w mediach i mapki połączeń zastępczych.
http://www.rynek-kolejowy.pl/18108/Remo ... _ruchu.htm
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 wrz 2010, 10:39

Na cztery czy pięć odjazdów pociągu wahadłowego dziennie, przez jeden weekend raz na dwa lata w Radomiu potrafili zrobić peron tymczasowy... Tyle, że na terenie JW... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 07 wrz 2010, 10:54

Nie dało się zrobić jednego autobusu zachodnia-ursus?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 wrz 2010, 11:01

No i ilu ludzi byś przewiózł tym jednym autobusem? :bredzisz:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 07 wrz 2010, 11:11

Ale przecież i tak chcą ludzi do autobusu wcisnąć tylko dokładając im przesiadkę do wahadła

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 wrz 2010, 11:20

Tyle, że przy częstotliwości wahadła poniżej 15-20 minut (a to jest bardziej, niż pewne - ze względu na jednotor od stacji Czyste, o ile mnie pamięć nie myli), to nie będzie taka podróż opłacalna czasowo... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 wrz 2010, 11:29

Premo pisze:Ale przecież i tak chcą ludzi do autobusu wcisnąć tylko dokładając im przesiadkę do wahadła
No ale chociaż węzeł przy Łopuszańskiej ominie.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ