Wiązowna i okolice

Moderator: Wiliam

man1956
Posty: 1683
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 29 kwie 2020, 23:25

Zmiany na 702, 720, 722, 730 od piątku, a na stronie ZTM rozkładów brak. Na 161 zmiana od jutra, nowego rozkładu też nie ma...

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 30 kwie 2020, 1:48

Weszło. 89 minut max przelot dla 702, 14 kursów w DP i 10 kursów w DS. 722 14 i 7.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Krzysiek_S
Posty: 5135
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 30 kwie 2020, 2:04

Plus 3 kursy skrócone z Otwock Orla na 702 czyli do Wiatracznej tyle samo co teraz.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 01 maja 2020, 3:06

Czy była linia, która miała dłuższy czas przejazdu w historii komunikacji warszawskiej niż obecne 702?

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 maja 2020, 3:48

Andrzej pisze:
01 maja 2020, 3:06
Czy była linia, która miała dłuższy czas przejazdu w historii komunikacji warszawskiej niż obecne 702?
71
PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – św. Andrzeja Boboli – Rakowiecka – al. Niepodległości – al. Jana Pawła II – Słomińskiego – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – plac Wileński – Targowa – Zamoyskiego – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – most Poniatowskiego – al. 3 Maja – Aleje Jerozolimskie – pl. Zawiszy – Grójecka – pl. Narutowicza – Grójecka – Banacha – BANACHA

94 minuty w szczycie, sierpień 2019 przy okazji remontów na Bródnie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 02 maja 2020, 20:45

A wiadomo czemu w Sulejówku przestają kursować L47 i L48? Chodzi o pieniądze, czy są jakieś inne powody?

Robert 514
Posty: 2138
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 02 maja 2020, 21:21

Za dużo firmy chciały. Za mało środków zaplanował ZTM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2353
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 08 maja 2020, 22:17

I co teraz zamierza ZTM zrobić? Olać to? Czy jednak powtórzyć przetarg?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 maja 2020, 22:20

L20 i L22 są zawieszone do 31 sierpnia, a L47 i L48 do 31 maja. Później wrócą, jeśli uda się podpisać nowe umowy.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 09 maja 2020, 12:35

Na pewno wszyscy operatorzy nagle stwierdzą, że im koszty spadły :D tak to się kończy, jak się chciało mieć Bizancjum za grosze. Odzyskać pasażerów będzie już dużo trudniej.

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 maja 2020, 12:45

Jestem podobnego zdania, a system linii lokalnych coraz bardziej się sypie. :(

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3487
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 09 maja 2020, 22:00

Chyba jest duża różnica w cenach między tym co teraz chcą przewoźnicy a co było na początku, nie?
Wiecie może, jakie jest porównanie tego z cenami za "zwykłych" warszawskich ajentów? Bo może te specjalne umowy z tymi przewoźnikami to gra niewarta świeczki?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 maja 2020, 22:17

Dlatego od grudnia 2021 mają obowiązywać 2 pakiety (Północ i Południe) po 50 brygad na okres 8 lat, ale czy w obecnej sytuacji jest to aktualne to nie wiem.

michael112
Posty: 3040
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 09 maja 2020, 22:28

ashir pisze:
09 maja 2020, 22:17
Dlatego od grudnia 2021 mają obowiązywać 2 pakiety (Północ i Południe) po 50 brygad na okres 8 lat, ale czy w obecnej sytuacji jest to aktualne to nie wiem.
Ciekawe, dlaczego tak późno? O przetargu na L-ki spekulowało się już od dawna...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 maja 2020, 22:34

Dantte pisze:
09 maja 2020, 22:00
Chyba jest duża różnica w cenach między tym co teraz chcą przewoźnicy a co było na początku, nie?
Wiecie może, jakie jest porównanie tego z cenami za "zwykłych" warszawskich ajentów? Bo może te specjalne umowy z tymi przewoźnikami to gra niewarta świeczki?
To miało sens, jak wymagania taborowe były dużo mniejsze, przez co można było oszczędzić. Teraz to naprawdę nie rozumiem, czym organizacyjnie się to różni od zwykłych siedemset.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ