Zmiany obsługowe - kwiecień 2011

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 29 mar 2011, 17:19

Z drugiej strony rozkłady chyba powinny zakładać, że autobus jedzie z prędkością przepisową, czyli najwyżej 50km/h? Jeśli 708 wymaga szybszej jazdy, to coś nie tak jest z rozkładem a nie z wozami.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 mar 2011, 18:42

W nocy można jechać 60. Na niektórych ulicach także w dzień. Szybciej to już tylko za miastem - ale niektóre 7xx mogłyby z tego korzystać.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 29 mar 2011, 20:08

duchu_708 pisze:R-5 :arrow: Metro Młociny ± 10km
Aż tyle? :shock:
Zdziwiło mnie też, że porównywalnie do stalowej.
Szymon pisze:Na szczęście tak, jak to gdzieś* zostało napisane, na 189 do samego końca będą jeździły Ikarusy :cwaniak:
Tak jak i na 523 :(
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 29 mar 2011, 20:10

ZaciszaniN pisze: 103 - "Redutowa" wchodzi pięcioma wtyczkami - czterema całkami i dodatkiem (tylko 1 kwietnia!, następnie brygady przechodzą na Z-3)
Jest jakieś wskazanie na to, że to mają być niskopodłogowce? Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć. :)
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 29 mar 2011, 20:56

bartoni722 pisze:Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć. :)
Pomijając kwestie dostępności dla pasażerów, to czy przegub technicznie nadaje się na tą linię?

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 29 mar 2011, 20:58

Jest parę takich "superwygodnych" skrętów typu Powązkowska -> Tatarska, Kasprowicza -> Podczaszyńskiego... Ale czego się nie robiło :D
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 mar 2011, 21:22

bartoni722 pisze:
ZaciszaniN pisze: 103 - "Redutowa" wchodzi pięcioma wtyczkami - czterema całkami i dodatkiem (tylko 1 kwietnia!, następnie brygady przechodzą na Z-3)
Jest jakieś wskazanie na to, że to mają być niskopodłogowce? Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć. :)
Wtyczki będą na solówki, z powodu ciasnych skrętów w szczególności w rejonie Dw. Zachodniego (Tunelowa). Gdyby nie te przeszkody, nie byłoby wtyczek, a puszczonoby wielkopojemne wozy.

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 29 mar 2011, 21:33

A skąd te informacje? 103 to linia typowo na solo przecie. Sprawdza się to idealnie.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 29 mar 2011, 21:39

bartoni722 pisze:Jest jakieś wskazanie na to, że to mają być niskopodłogowce? Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć. :)
Mają być wozy krótkie.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 mar 2011, 21:42

desert_eag pisze:A skąd te informacje? 103 to linia typowo na solo przecie. Sprawdza się to idealnie.
No i będą przecież wtyczki na solówkach. A informację ZTM podawał w piątek na facebooku.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 29 mar 2011, 21:56

Zarząd Transportu Miejskiego
Pomiary rzeczywiście pokazały, że zasadne byłoby skierowanie na linię autobusów 15-metrowych. Okazuje się jednak, że nie mogą one bezpiecznie kursować na tej linii ze względu na parametry np. "zawrotki" przy Dworcu Zachodnim. Istnieje tam też problem z parkującymi samochodami. Rozwiązaniem, przynajmniej częściowym tego problemu będą "wtyczki", które skierujemy na tę linię. Ale stanie się to dopiero w maju, po zakończeniu remontu torów na Niepodległości. W czasie remontu wozy te musimy skierować do obsługi "Zetki". Gdy przybędzie autobusów w Warszawie na stałe, będziemy chcieli zwiększyć na stałe częstotliwość kursowania "stotrójki".

To jest odpowiedź.

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 mar 2011, 22:14

MichalJ pisze:W nocy można jechać 60. Na niektórych ulicach także w dzień. Szybciej to już tylko za miastem - ale niektóre 7xx mogłyby z tego korzystać.
Z tego co wiem to autobusy zawsze muszą jechać 50.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 29 mar 2011, 22:33

reserved pisze:Z tego co wiem to autobusy zawsze muszą jechać 50.
I co, jeździć tak w kółko? A przestrzeganie sygnalizacji świetlnych? :shock: :chodu:
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 29 mar 2011, 22:36

Czemu w kółko? Ruch jednostajny prostoliniowy :D
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 29 mar 2011, 23:03

Domasq12 pisze:Dziwne, jak codziennie widzę tą linię to wysypują się z niej tłumy.
Wzmocnienie nic nie da. Ta linia 'tak ma'. ;]

Zablokowany