
Solbus Solcity
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ja też nie - stopień skomplikowania konstrukcji; ale musielibyśmy chyba mieć naprawdę ogromny kryzys, żeby trzymać 30-, a nawet 20-letnie gruchoty za te 10-15 lat. EOT.Stary Pingwin pisze:Tylko że do reanimacji trzeba mieć dobrą podstawę. Ja nie wyobrażam sobie 30 letnich solarisów, tak jak 20 letnich swingów.
No ja pamiętam jedną ze swoich podróży midimanem, w którym też bardzo wariowała elektronika - m.in. nie chciał odpuścić hamulec przystankowy, a gdy kierowca zgasił silnik, żeby zrestartować elektronikę, wtedy wóz nie chciał już zapalić.... W nowym MANie też zdarzają się błędy, a objawia się to co jakiś czas brzęczykiem dochodzącym z kabiny kierowcy (podobnym jak przy stopie, tylko trwającym przez cały czas otwarcia drzwi). Ikarusy - owszem, pewnie sprawiają mniej kłopotu, bo mają mniej elektroniki, ale nie sądzę, aby ich eksploatacja przez następne dziesięć lat i ciągłe przywracanie do życia, było dobrym pomysłem. A co do solbusów - nie można o nich nic powiedzieć, dopóki nie przyjdą do Warszawy i nie będą w regularnej eksploatacji. I wtedy można je oceniać, a nie tak zaocznie - tak chyba byłoby najbardziej uczciwie.Desert pisze:Autobus który wypieprza 10000000 błędów na komputerze utrudniających życie,
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Wczoraj około godziny 22 przyjechały na "Woronicza" pierwsze Solbusy w ilości 9 sztuk.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
- Posty: 3311
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
-
- Posty: 3311
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno