: 31 paź 2012, 10:12
Daj mi wynik tego porównania, to ci powiem, po co
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Biała Podlaska jest na ważnym szlaku komunikacyjnym. Gorzów Wielkopolski natomiast nie (a w dodatku nie ma druta).Piottr pisze:A ja wrócę do tematu dyskusji, przejrzałem wstępnie ten plan, i zastanawiam się, dlaczego dla 60-tysięcznej Białej Podlaskiej przewidziano w planie aż 5,143 par pociągów dalekobieżnych, a dla 2 razy większego Gorzowa Wielkopolskiego - tylko jeden...
A zastanowiłeś się, czemu dla jeszcze mniejszego Szepietowa zaplanowano jeszcze więcej par?Piottr pisze: i zastanawiam się, dlaczego dla 60-tysięcznej Białej Podlaskiej przewidziano w planie aż 5,143 par pociągów dalekobieżnych, a dla 2 razy większego Gorzowa Wielkopolskiego - tylko jeden...
Bo ktoś zachował resztki rozsądku.Piottr pisze: I dlaczego w planie nie ma połączenia Zamość - Warszawa?
Gdybyś przeczytał plan, tak jak ja to zrobiłem, zwróciłbyś zapewne uwagę, że Biała Podlaska, w odróżnieniu od Szepietowa występuje w nim jako stacja docelowa relacji pociągowych.fik pisze:A zastanowiłeś się, czemu dla jeszcze mniejszego Szepietowa zaplanowano jeszcze więcej par?
No i? Obecnie też kończy tam bieg jeden pociąg dalekobieżny. W czym problem?Piottr pisze: Gdybyś przeczytał plan, tak jak ja to zrobiłem, zwróciłbyś zapewne uwagę, że Biała Podlaska, w odróżnieniu od Szepietowa występuje w nim jako stacja docelowa relacji pociągowych.
Da się zrobić wszystkie relacje, nawet tylko te rozsądne, tylko to kwestia czekania na wejście w swój slot. Czasem to widać na Centralnym, gdzie nagle pojawia się 25 minut postoju, niekoniecznie wyrównawczego.Wolfchen pisze:Logiczne, że nie da się zrobić rozsądnych relacji z taktami zewsząd wszędzie, ale na tych najpopularniejszych raczej powinno się dać.
W-wa - Poznań - Szczecin potrzeba co 2h?fik pisze:Powinno być tak:Wolfchen pisze:ale na tych najpopularniejszych raczej powinno się dać
co 2h Warszawa - Poznań - Berlin
co 2h Warszawa - Poznań - Szczecin
...co daje łącznie co 1h Warszawa-Poznań
Wg taryfy podstawowej jest drogi, a hipotetyczny przypadkowy pasażer nie zna wielu promocji - a komu się chce przeglądać kartki z informacjami? I w ten sposób powstają legendyŁukasz pisze:bo IC jest z definicji drogi - takie wierzenia ludowe
Już w tej chwili tak.Łukasz pisze: W-wa - Poznań - Berlin potrzeba co 2h?
Proste porównanie kosztu przejazdu Warszawa - Szczecin:Wolfchen pisze:Wg taryfy podstawowej jest drogi, a hipotetyczny przypadkowy pasażer nie zna wielu promocji - a komu się chce przeglądać kartki z informacjami? I w ten sposób powstają legendyŁukasz pisze:bo IC jest z definicji drogi - takie wierzenia ludowe
A na czym się powinien taki plan opierać Twoim zdaniem?fik pisze:Jeżeli Wy naprawdę twierdzicie, że dokument o nazwie plan transportowy powinien opierać się na obecnie istniejącym popycie i strukturze cenowej, to pozwolę sobie wyśmiać sens takiej dyskusji.