Komunikacja cmentarna 2012
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Na Północnym ostatnio jeździłem trzy lata temu. Wtedy wszystko było w miarę zorganizowane, każdy z grubsza wiedział gdzie ma podjechać, na Palisadowej ktoś nadjeżdżające autobusy kierował. Dzisiaj był burdel. Totalna wolna amerykanka, łącznie z autobusami wypuszczającymi pasażerów na środku jezdni, na lewym pasie, wszędzie. Nikt nie informował o tym, gdzie jechać, dzięki czemu władowałem się za C13, który akurat szedł na postój i zapomniał awaryjnych włączyć. Za mną utknęło parę kolejnych wozów, bo nikt nad tym nie panował, mam wątpliwości, czy w ogóle ktokolwiek próbował.
No i, nie jestem pewien, czy to właściwy temat... Czy przenajświętsza barierka straży miejskiej przy skrzyżowaniu Conrada/Wólczyńska, przez którą autobusy jadące w stronę Przybyszewskiego nie miały możliwości przejazdu, to celowe? Jeden pas do jazdy w dwie strony przy takim natężeniu ruchu to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie.
No i, nie jestem pewien, czy to właściwy temat... Czy przenajświętsza barierka straży miejskiej przy skrzyżowaniu Conrada/Wólczyńska, przez którą autobusy jadące w stronę Przybyszewskiego nie miały możliwości przejazdu, to celowe? Jeden pas do jazdy w dwie strony przy takim natężeniu ruchu to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7820
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Panowie na Północnym nie ogarniali.Szeregowy_Równoległy pisze:Na Północnym ostatnio jeździłem trzy lata temu. Wtedy wszystko było w miarę zorganizowane, .... Dzisiaj był burdel.
Takie C09 wypuszczano "prawie puste", a po chwili "zarządzano" przerwy nawet do 10 minut. Po takiej luce tłum nie mieścił się do trzech wozów.
W godzinach szczytu (13-14) bywały momenty że na stanowiskach odjazdowych nie było ani jednego wozu jakiejkolwiek linii - czekały na "niewiadomonaco" w rejonie dla wysiadających.
Ja co roku jestem na Północnym i faktycznie w tym był wyjątkowy bałagan. Okupowanie przez zwykłych obywateli toi-toi przeznaczonych dla kierowców i pracowników NR też było porażką i co roku się zastanawiam czy któryś z stojących/siedzących policjantów przy Arkuszowej/Wólczyńskiej nie mógłby pokierować ruchem by autobusy na Wólczyńskiej nie stały w kilometrowych korkach jak dziś? Co do Conrada/Wólczyńska jak piszesz burdel nie z tej ziemi. Skoro policjant/strażnik sobie stoją radiowozem to po co ta barierka blokująca całkowicie skrzyżowanie? a jeśli już musi tam stać to ruchem na skrzyżowaniu powinny kierować odpowiednie służby aby uniknąć jazdy "na czołowe" autobusów! Podobno z C42 też chcieli trochę wozów zabrać na inne linie ale nie było na to zgodySzeregowy_Równoległy pisze:Na Północnym ostatnio jeździłem trzy lata temu. Wtedy wszystko było w miarę zorganizowane, każdy z grubsza wiedział gdzie ma podjechać, na Palisadowej ktoś nadjeżdżające autobusy kierował. Dzisiaj był burdel. Totalna wolna amerykanka, łącznie z autobusami wypuszczającymi pasażerów na środku jezdni, na lewym pasie, wszędzie. Nikt nie informował o tym, gdzie jechać, dzięki czemu władowałem się za C13, który akurat szedł na postój i zapomniał awaryjnych włączyć. Za mną utknęło parę kolejnych wozów, bo nikt nad tym nie panował, mam wątpliwości, czy w ogóle ktokolwiek próbował.
No i, nie jestem pewien, czy to właściwy temat... Czy przenajświętsza barierka straży miejskiej przy skrzyżowaniu Conrada/Wólczyńska, przez którą autobusy jadące w stronę Przybyszewskiego nie miały możliwości przejazdu, to celowe? Jeden pas do jazdy w dwie strony przy takim natężeniu ruchu to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie.
Obserwacje mam mocno szczątkowe, ale C30 z Bródna (Odrowąża/Pożarowa) jechało puściutkie całą trasę, a było to przed 14:00 kiedy wyjscie z cmentarza wymagało 15 minut solidnego rozpychania się łokciami, a żaden tramwaj w stronę Żaby nie zabierał wszystkich chętnych. Nawet z Pożarowej.
Będę oryginalny i zostawię bez podpisu.
Problem podobny jak ze 185, jedzie linia 148 z Wiatracznej rozkład jazdy świąteczny co 25 minut na solówkę dojeżdzamy w okolice Doliny Służewieckiej dużo osób z Pragi jedzie na na Stary i Nowy cmentarz Służewski. Jeśli muszą być tu autobusy krótkie to potrzeba zasilenia linii może nie na całej trasie , a w kierunku popularnym Wiatraczna cmentarz przy ulicy Fosa i relacji powrotnej, widać że ludzie w takie dni wybierają połączenia bezpośrednie i bez przesiadek nawet kosztem paru minut oczekiwania na przystanku.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
Ja widziałem deskorolki na C63 załadowane w całości, a w C11 były luzy, że wystarczyłyby zamiast przegubów, 15-ski, a na tej pierwszej dać 18-ski.
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27