Strona 4 z 121

: 14 gru 2012, 0:39
autor: vernalisadonis
To po prostu przestaną oni kupować bilety, bo nie będą mieli czym dojechać do Warszawy. Znajdą inny środek transportu.

: 14 gru 2012, 0:40
autor: MeWa
Można by nie uruchamiać ogryzka na Tarchomin :) co prawda to też będzie jakiś marny procent całości.

: 14 gru 2012, 0:42
autor: R-9 Chełmska
MeWa pisze:Można by nie uruchamiać ogryzka na Tarchomin :) co prawda to też będzie jakiś marny procent całości.
Grosz do grosza...

: 14 gru 2012, 0:46
autor: MeWa
R-9 Chełmska pisze:
MeWa pisze:Można by nie uruchamiać ogryzka na Tarchomin :) co prawda to też będzie jakiś marny procent całości.
Grosz do grosza...
Ale to też raczej ze zbioru rzeczy niemożliwych pod względem politycznym.

: 14 gru 2012, 0:50
autor: R-9 Chełmska
MeWa pisze:
R-9 Chełmska pisze: Grosz do grosza...
Ale to też raczej ze zbioru rzeczy niemożliwych pod względem politycznym.
No sorry, albo uprawiamy politykę, albo rozsądnie rządzimy miastem. Tak czy siak, mam nadzieję, iż ludzie sami ocenią obecną ekipę rządzącą podczas następnych wyborów samorządowych...

: 14 gru 2012, 0:51
autor: Bastian
Ja bym chętnie tę ekipę ocenił (a i tak są lepsi od poprzedników), tylko na kogo głosować? :mur:

: 14 gru 2012, 0:54
autor: MeWa
R-9 Chełmska pisze:
MeWa pisze:Ale to też raczej ze zbioru rzeczy niemożliwych pod względem politycznym.
No sorry, albo uprawiamy politykę, albo rozsądnie rządzimy miastem. Tak czy siak, mam nadzieję, iż ludzie sami ocenią obecną ekipę rządzącą podczas następnych wyborów samorządowych...
Myślę akurat, że więcej głosów (niestety) przynosi uprawianie polityki niż rozsądne rządzenie miastem.
Do ludzi prędzej dotrze to, że jest otwarta nowa trasa, a autobus ma nowoczesną elektrodechę niż że zadłużenie miasta wynosi tyle a tyle procent.

: 14 gru 2012, 1:02
autor: fik
R-9 Chełmska pisze:czy ZTM potrzebuje aż tylu pracowników za biurkiem
Skoro obecni się nie wyrabiają z robotą, to z pewnością zwolnienia pomogą.

: 14 gru 2012, 1:04
autor: MeWa
BTW 190 mln zł cięć w przypadku budżetu na rok 2013 oznacza (względem listopadowego projektu, który Krzysiek_S wkleił w pierwszym poście):
- ścięcie planowanych wydatków na kursowanie metra o 53%
ALBO
- ścięcie planowanych wydatków na kursowanie autobusów MZA o 24%
ALBO
- ścięcie planowanych wydatków na kursowanie ajentów o 90%
ALBO
- ścięcie planowanych wydatków na kursowanie tramwajów o 25%
ALBO
- ścięcie planowanych wydatków na kursowanie skm-ki o 121 % :)
ALBO
- ścięcie planowanych wydatków na pozostałych przewoźników kolejowych (wspólny bilet) o 154%

Wybierajcie :)

: 14 gru 2012, 1:11
autor: R-9 Chełmska
fik pisze:
R-9 Chełmska pisze:czy ZTM potrzebuje aż tylu pracowników za biurkiem
Skoro obecni się nie wyrabiają z robotą, to z pewnością zwolnienia pomogą.
Są jednak pewne rezerwy. Przykładowo człowiek robiący nie przynoszące efektów akcje typu "obywatelu, powstań" mógłby zająć się czymś pożytecznym.

: 14 gru 2012, 1:14
autor: MeWa
MeWa pisze:- ścięcie planowanych wydatków na kursowanie metra o 53%
Przy czym budżet na rok 2013 zakładał wzrost pracy przewozowej metra (dodatkowe pociągi) - więc w porównaniu do roku obecnego ścięcie o 69%

: 14 gru 2012, 1:17
autor: fik
Zróbmy z metra szczytówkę! 8-(

: 14 gru 2012, 8:22
autor: Bastian
Adam G. pisze:nie rozumiem, dlaczego są plany przekazania kilkudziesięciu brygad do drogiego MZA zamiast ogłoszenia przetargu na tańszego ajenta. Trochę to nielogiczne.
Ty się naprawdę spodziewasz, że przy tych cięciach MZA weźmie dodatkowe kilkadziesiąt brygad?! :shock: :bredzisz:

No, może by chciało wziąć...

: 14 gru 2012, 8:24
autor: KwZ
Pytanie kontrolne: te 190 mln zł (z 2,37 mld to 8%) to dofinansowanie z budżetu miasta? Ale częściowo jest to rekompensowane przez wzrost dochodów z biletów o 7-8% od 40%, które pokrywają budżet? Czy to już po uwzględnieniu podwyżki cen?

Czyli trzeba znaleźć cięcia na 5% budżetu, ok. 120 mln zł? Tj. liczby podane przez MeWę przemnożyć przez 120/190.

: 14 gru 2012, 8:51
autor: Bastian