Tarchomin i Nowodwory (II)

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6202
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 maja 2013, 21:31

Skierowanie na Bródno z jednoczesną likwidacją 414 i modyfikacją 114.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 2864
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 19 maja 2013, 21:43

Którędy?
2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13 14
15 17

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10684
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 maja 2013, 21:44

Abstrahując, że to nie ten wątek albo od potencjalnej nadpodaży, jak to miałoby zahaczać o metro? Tylko Kaskada?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Górnik
Posty: 82
Rejestracja: 30 mar 2012, 19:27
Lokalizacja: Tarchomin

Post autor: Górnik » 20 maja 2013, 0:58

516 - Ktoś pomyślał o wykreowaniu kursów wariantowych do Świdrów Najstarszych :?:

lookasz84
Posty: 44
Rejestracja: 24 lis 2011, 15:21

Post autor: lookasz84 » 20 maja 2013, 1:58

Za kilka dni wyleci 510, jeździmy na forum po nowym 518 i 516 i jak czytam niektóre wypowiedzi to odnoszę wrażenie że powinno zostać 101, 186, 509 i 511, a to za mało. Fakty są takie: obecnym 503 jeździ sporo osób, na odcinku Nowy Świat - Konwaliowa w DP na wielu kursach są liczne stojące osoby. Po zabraniu 510 część potoku do Arkadii może przesiąść się w 518, co w sumie będzie bardziej logiczne niż 186 i dalej zonk bo nie ma tramwajów na Popiełuszki. 186 to nie jest dobra linia na silną, szczególnie rano i popołudniu w DP ze względu na opóźnienia i mimo wszystko brak podjazdu pod pętlę Marymont. Przez to po likwidacji 510 boję się o zabieralność 511. 516 ma dobrą frekwencję do Ratusza, latem nawet większą, bo sporo osób dojeżdża nim na Odkryta i ma blisko do Wisły na spacery. Kolejny raz bronię 314 ale tylko w godzinach 6:30 - 9 i 15 -18. Rano 20-30 osób na kurs co kilka minut, po południu nieco mniej. Kompletnie nie sprawdza się 211 jako połączenie z Cmielowskiej do tramwaju. Prędzej bym postulował o pociągnięcie 133 przez ćmielowska na Stare Świdry a zabrać gdzieś 211. Kolejny problem frekwencja 126 na Tarchodworach i 152, co z tym fantem zrobić? Jak ITS i Mobilis znikną z krótszymi wozami to linie 126, 133, 152, 211, 314, 516 należałoby sparować w dłuższe trasy obojętnie w jakiej konfiguracji, byle z sensem.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7821
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 20 maja 2013, 7:50

zeus pisze:Moim zdaniem lepiej byłoby zlikwidować całkowicie 516 i zostawić lekko wzmocnione 314.
Zapomnij o tym. Od styczniowego bajzlu 516 jest teraz nienaruszalne.
ashir pisze:Poza tym częste 2 i 214 było grane i nic z tego nie wyszło, bo pusty wóz od wozu się odbijał.
Bo zostało wtedy skopane wszystko co się skopać dało.
lookasz84 pisze:Kompletnie nie sprawdza się 211 jako połączenie z Cmielowskiej do tramwaju.
Ale za to 211 świetnie się sprawdza jako linia lokalna.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 821
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 20 maja 2013, 9:57

MisiekK pisze:
Zapomnij o tym. Od styczniowego bajzlu 516 jest teraz nienaruszalne.
Do czasu... Zawsze można wysłać na tą linię np. autobusy 9-metrowe, powiedzmy z częstotliwością co 30 min. Podziwiam upór mieszkańców Nowodworów w bronieniu tej linii. Zamiast walczyć o podbicie takiego 509 - niezabieralnego w szczycie czy 186, ew. 510 w skróconej trasie, to walczą o jakiś muchowóz, którym nigdzie nie można dojechać ](*,)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27666
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 maja 2013, 9:59

Ja podziwiam twój upór w pieprzeniu bzdur nt. 516.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7821
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 20 maja 2013, 10:04

zeus pisze:Podziwiam upór mieszkańców Nowodworów w bronieniu tej linii.
Ludzie walczą o to co mają pod nosem. A w dodatku są jak widać zorganizowani.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 821
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 20 maja 2013, 12:13

Ja podziwiam twój upór w pieprzeniu bzdur nt. 516.
Widać, że pewnie tą linię znasz tylko z mapy Warszawy ;-)
MisiekK pisze: Ludzie walczą o to co mają pod nosem. A w dodatku są jak widać zorganizowani.
To dlaczego nie protestują w kwestii cięć na 509, lub całkowitej likwidacji 510 (można by przecież pomyśleć o skróceniu tej linii do Arkadii lub Marymontu). Skoro Falenica obroniła 521 to Tarchomin też dałby radę :idea:
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36113
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 20 maja 2013, 12:15

zeus pisze:
Ja podziwiam twój upór w pieprzeniu bzdur nt. 516.
Widać, że pewnie tą linię znasz tylko z mapy Warszawy ;-)
Bez takich (-X
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 maja 2013, 12:30

zeus pisze:Zawsze można wysłać na tą linię np. autobusy 9-metrowe, powiedzmy z częstotliwością co 30 min.
Kolejny chcący papierowe linie... #-o
zeus pisze:Zamiast walczyć o podbicie takiego 509 - niezabieralnego w szczycie czy 186
Co by dało przerzucenie nawet wszystkich brygad (w dodatku solowych) z krótkiego 516 na długie 509 czy 186? Matematyka mówi, że kompletnie nic.
zeus pisze:510 w skróconej trasie
Po co? Będzie 518.
zeus pisze:to walczą o jakiś muchowóz, którym nigdzie nie można dojechać
Widać, że nie korzystasz z 516, bo byś nie pisał takich wyssanych z palca bzdur.
Po pierwsze, dowozi do ważnego węzła przesiadkowego na Żeraniu, a po drugie - na Odkrytej i Ćmielowskiej też by się przydała jakaś komunikacja, nieprawdaż?

PS. Donikąd, to dowoziła 214, której rozkład był tak wspaniały, że ze stojącego autobusu na światłach widać było odjeżdżający tramwaj ze Starych Świdrów... Zaś wysiadanie przystanek wcześniej oznaczało znowu drapanie się do góry po schodach.
Wg Ciebie przesiadka, żeby dojechać do metra jest normalna? Bo jeśli tak, to dziwię się, że uważasz 516 za linię śmieciową... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 821
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 20 maja 2013, 12:51

Wolfchen pisze:Co by dało przerzucenie nawet wszystkich brygad (w dodatku solowych) z krótkiego 516 na długie 509 czy 186? Matematyka mówi, że kompletnie nic.
Jak to nic :?: Przecież można zrobić wtyczki pomiędzy rozkładowymi kursami - obecnie 509 i 186 w godzinach szczytu jeżdżą co ok. 8 minut - więc idealnie można zrobić mikroszczyty pomiędzy rozkładowymi kursami (wtedy masz co 4 min). W końcu do niedawna na 509 jeździły wtyczki, mimo tego że linia kursowała co 5 min ](*,) Wtedy faktycznie można to już nazwać nadgorliwością. Kilka lat temu, kiedy 186 jeździło jeszcze do Wilanowskiej i część (a właściwie większość) całek była na solówki, wtyczki całodzienne doskonale się sprawdzały, ponieważ uzupełniały rozkład jazdy.
Wolfchen pisze:Po co? Będzie 518.
Twoim zdaniem 518 wystarczy, żeby zaspokoić potrzeby pasażerów 510 kursującego w DS co 20 min na przegubach, 503 co 20 min i dawne 508 co 20 min :?: Na pewno częstotliwość 518 w DS nie przekroczy taktu co 20 min. Więc zamiast 9 autobusów na godzinę, będą 3 "do miasta". Nie mówię tutaj nawet o samym Tarchominie, ale też pasażerach oc się przesiadają z innych linii na Modlińskiej.
Wolfchen pisze:Po pierwsze, dowozi do ważnego węzła przesiadkowego na Żeraniu, a po drugie - na Odkrytej i Ćmielowskiej też by się przydała jakaś komunikacja, nieprawdaż?
Jakim węzłem przesiadkowym jest Żerań :?: Przecież wiadomo, że pasażerskie (nieliczni) 516 jeszcze na Tarchominie przesiądą się do 101, 509 lub 186 =;
Tylko pojedyńcze osoby wybierają tramwaje z Żerania, ew. autobusy w stronę Bródna może kilka osób
Wolfchen pisze: PS. Donikąd, to dowoziła 214, której rozkład był tak wspaniały, że ze stojącego autobusu na światłach widać było odjeżdżający tramwaj ze Starych Świdrów... Zaś wysiadanie przystanek wcześniej oznaczało znowu drapanie się do góry po schodach.
Wg Ciebie przesiadka, żeby dojechać do metra jest normalna? Bo jeśli tak, to dziwię się, że uważasz 516 za linię śmieciową... 8-(
Podobno autobusy miały dowozić do najbliższych węzłów szynowych, więc w imię walki z tworami typu 521 czy 510, należałoby się tego trzymać - albo zrobić coś sensownego z tą linią i wydłużyć do Młocin lub Marymontu bez uszczerbku dla ilości brygad i częstotliwości
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10684
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 maja 2013, 13:33

zeus pisze:Kilka lat temu, kiedy 186 jeździło jeszcze do Wilanowskiej i część (a właściwie większość) całek była na solówki,
O ile pamiętam 186 z Wilanowskiej, to [solówkowe] całki tam musiały być już bardzo dawno. Kolejny jak sprokett, co nie widzi, że realia się zmieniły?
zeus pisze:Twoim zdaniem 518 wystarczy, żeby zaspokoić potrzeby pasażerów 510 kursującego w DS co 20 min na przegubach, 503 co 20 min i dawne 508 co 20 min :?:
Co do tego ma 508? 510 też nie bardzo.
zeus pisze: i wydłużyć do Młocin lub Marymontu bez uszczerbku dla ilości brygad i częstotliwości
Bez uszczerbku dla czego, bo nie rozumiem :-s

[Edit: dopisałem jakie całki]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27666
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 maja 2013, 13:44

No ja tez pamiętam 186 na solówki, jakoś tak 10 lat temu. 8-(
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Zablokowany