Tarchomin i Nowodwory (II)
Moderator: Wiliam
Za kilka dni wyleci 510, jeździmy na forum po nowym 518 i 516 i jak czytam niektóre wypowiedzi to odnoszę wrażenie że powinno zostać 101, 186, 509 i 511, a to za mało. Fakty są takie: obecnym 503 jeździ sporo osób, na odcinku Nowy Świat - Konwaliowa w DP na wielu kursach są liczne stojące osoby. Po zabraniu 510 część potoku do Arkadii może przesiąść się w 518, co w sumie będzie bardziej logiczne niż 186 i dalej zonk bo nie ma tramwajów na Popiełuszki. 186 to nie jest dobra linia na silną, szczególnie rano i popołudniu w DP ze względu na opóźnienia i mimo wszystko brak podjazdu pod pętlę Marymont. Przez to po likwidacji 510 boję się o zabieralność 511. 516 ma dobrą frekwencję do Ratusza, latem nawet większą, bo sporo osób dojeżdża nim na Odkryta i ma blisko do Wisły na spacery. Kolejny raz bronię 314 ale tylko w godzinach 6:30 - 9 i 15 -18. Rano 20-30 osób na kurs co kilka minut, po południu nieco mniej. Kompletnie nie sprawdza się 211 jako połączenie z Cmielowskiej do tramwaju. Prędzej bym postulował o pociągnięcie 133 przez ćmielowska na Stare Świdry a zabrać gdzieś 211. Kolejny problem frekwencja 126 na Tarchodworach i 152, co z tym fantem zrobić? Jak ITS i Mobilis znikną z krótszymi wozami to linie 126, 133, 152, 211, 314, 516 należałoby sparować w dłuższe trasy obojętnie w jakiej konfiguracji, byle z sensem.
Zapomnij o tym. Od styczniowego bajzlu 516 jest teraz nienaruszalne.zeus pisze:Moim zdaniem lepiej byłoby zlikwidować całkowicie 516 i zostawić lekko wzmocnione 314.
Bo zostało wtedy skopane wszystko co się skopać dało.ashir pisze:Poza tym częste 2 i 214 było grane i nic z tego nie wyszło, bo pusty wóz od wozu się odbijał.
Ale za to 211 świetnie się sprawdza jako linia lokalna.lookasz84 pisze:Kompletnie nie sprawdza się 211 jako połączenie z Cmielowskiej do tramwaju.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Do czasu... Zawsze można wysłać na tą linię np. autobusy 9-metrowe, powiedzmy z częstotliwością co 30 min. Podziwiam upór mieszkańców Nowodworów w bronieniu tej linii. Zamiast walczyć o podbicie takiego 509 - niezabieralnego w szczycie czy 186, ew. 510 w skróconej trasie, to walczą o jakiś muchowóz, którym nigdzie nie można dojechaćMisiekK pisze:
Zapomnij o tym. Od styczniowego bajzlu 516 jest teraz nienaruszalne.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Ludzie walczą o to co mają pod nosem. A w dodatku są jak widać zorganizowani.zeus pisze:Podziwiam upór mieszkańców Nowodworów w bronieniu tej linii.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Widać, że pewnie tą linię znasz tylko z mapy WarszawyJa podziwiam twój upór w pieprzeniu bzdur nt. 516.
To dlaczego nie protestują w kwestii cięć na 509, lub całkowitej likwidacji 510 (można by przecież pomyśleć o skróceniu tej linii do Arkadii lub Marymontu). Skoro Falenica obroniła 521 to Tarchomin też dałby radęMisiekK pisze: Ludzie walczą o to co mają pod nosem. A w dodatku są jak widać zorganizowani.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36113
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Bez takichzeus pisze:Widać, że pewnie tą linię znasz tylko z mapy WarszawyJa podziwiam twój upór w pieprzeniu bzdur nt. 516.![]()
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Kolejny chcący papierowe linie...zeus pisze:Zawsze można wysłać na tą linię np. autobusy 9-metrowe, powiedzmy z częstotliwością co 30 min.
Co by dało przerzucenie nawet wszystkich brygad (w dodatku solowych) z krótkiego 516 na długie 509 czy 186? Matematyka mówi, że kompletnie nic.zeus pisze:Zamiast walczyć o podbicie takiego 509 - niezabieralnego w szczycie czy 186
Po co? Będzie 518.zeus pisze:510 w skróconej trasie
Widać, że nie korzystasz z 516, bo byś nie pisał takich wyssanych z palca bzdur.zeus pisze:to walczą o jakiś muchowóz, którym nigdzie nie można dojechać
Po pierwsze, dowozi do ważnego węzła przesiadkowego na Żeraniu, a po drugie - na Odkrytej i Ćmielowskiej też by się przydała jakaś komunikacja, nieprawdaż?
PS. Donikąd, to dowoziła 214, której rozkład był tak wspaniały, że ze stojącego autobusu na światłach widać było odjeżdżający tramwaj ze Starych Świdrów... Zaś wysiadanie przystanek wcześniej oznaczało znowu drapanie się do góry po schodach.
Wg Ciebie przesiadka, żeby dojechać do metra jest normalna? Bo jeśli tak, to dziwię się, że uważasz 516 za linię śmieciową...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Jak to nicWolfchen pisze:Co by dało przerzucenie nawet wszystkich brygad (w dodatku solowych) z krótkiego 516 na długie 509 czy 186? Matematyka mówi, że kompletnie nic.
Twoim zdaniem 518 wystarczy, żeby zaspokoić potrzeby pasażerów 510 kursującego w DS co 20 min na przegubach, 503 co 20 min i dawne 508 co 20 minWolfchen pisze:Po co? Będzie 518.
Jakim węzłem przesiadkowym jest ŻerańWolfchen pisze:Po pierwsze, dowozi do ważnego węzła przesiadkowego na Żeraniu, a po drugie - na Odkrytej i Ćmielowskiej też by się przydała jakaś komunikacja, nieprawdaż?
Tylko pojedyńcze osoby wybierają tramwaje z Żerania, ew. autobusy w stronę Bródna może kilka osób
Podobno autobusy miały dowozić do najbliższych węzłów szynowych, więc w imię walki z tworami typu 521 czy 510, należałoby się tego trzymać - albo zrobić coś sensownego z tą linią i wydłużyć do Młocin lub Marymontu bez uszczerbku dla ilości brygad i częstotliwościWolfchen pisze: PS. Donikąd, to dowoziła 214, której rozkład był tak wspaniały, że ze stojącego autobusu na światłach widać było odjeżdżający tramwaj ze Starych Świdrów... Zaś wysiadanie przystanek wcześniej oznaczało znowu drapanie się do góry po schodach.
Wg Ciebie przesiadka, żeby dojechać do metra jest normalna? Bo jeśli tak, to dziwię się, że uważasz 516 za linię śmieciową...
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
O ile pamiętam 186 z Wilanowskiej, to [solówkowe] całki tam musiały być już bardzo dawno. Kolejny jak sprokett, co nie widzi, że realia się zmieniły?zeus pisze:Kilka lat temu, kiedy 186 jeździło jeszcze do Wilanowskiej i część (a właściwie większość) całek była na solówki,
Co do tego ma 508? 510 też nie bardzo.zeus pisze:Twoim zdaniem 518 wystarczy, żeby zaspokoić potrzeby pasażerów 510 kursującego w DS co 20 min na przegubach, 503 co 20 min i dawne 508 co 20 min
Bez uszczerbku dla czego, bo nie rozumiemzeus pisze: i wydłużyć do Młocin lub Marymontu bez uszczerbku dla ilości brygad i częstotliwości
[Edit: dopisałem jakie całki]
