Układ linii tramwajowych z M2C
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przypominam o trzecich torach, które powstaną właśnie kosztem ścięcia wschodniej częsci wyspy, a nie przez symetryczne rozsunięcie torów szlakowych.
Co do ONZ... kasa, owszem, jest - 20 m od tarczy ronda w każdą stronę, bo tam się urywa zakres M2. Reszta poza projektem.
Nie widzę natomuast żadnej sensownej linii, ktòra by miała jeździć w relacji Towarowa - Prosta - Chałubińskiego. Jak czytam takie pomysły, to włos mi się na plecach jeży: jeśli czegoś tramwajom w Warszawie brakuje, to bynajmniej nie multiplikacji relacji liniowych, a wręcz przeciwnie.
M. In. dlatego sceptycznue podchodzę do pomysłów dobudowywania brakujących skrętów - bo zaraz znajdzie się jakiś nawiedzony co zacznie tramwajami kręcić i drugą Łódź nam tu zrobi.... W końcu największa wadą tramwajów w Warszawie zdaniem niektórych jest to, że "nie skręcają na Patelni".
No ale pewnie nie mam wizji ani umysłu analitycznego.
Co do ONZ... kasa, owszem, jest - 20 m od tarczy ronda w każdą stronę, bo tam się urywa zakres M2. Reszta poza projektem.
Nie widzę natomuast żadnej sensownej linii, ktòra by miała jeździć w relacji Towarowa - Prosta - Chałubińskiego. Jak czytam takie pomysły, to włos mi się na plecach jeży: jeśli czegoś tramwajom w Warszawie brakuje, to bynajmniej nie multiplikacji relacji liniowych, a wręcz przeciwnie.
M. In. dlatego sceptycznue podchodzę do pomysłów dobudowywania brakujących skrętów - bo zaraz znajdzie się jakiś nawiedzony co zacznie tramwajami kręcić i drugą Łódź nam tu zrobi.... W końcu największa wadą tramwajów w Warszawie zdaniem niektórych jest to, że "nie skręcają na Patelni".
No ale pewnie nie mam wizji ani umysłu analitycznego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeszcze raz - linią tą jest 10 na czas budowy kolejnego odcinka metra.
(Ale ale - na trzeci tor, nieużywany liniowo, to kasa jest?)
Życzenie twoje zostanie spełnione. Liczba linii na Prostej będzie zredukowana do zera.Warszawie brakuje, to bynajmniej nie multiplikacji relacji liniowych, a wręcz przeciwnie.
(Ale ale - na trzeci tor, nieużywany liniowo, to kasa jest?)
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Nie kokietuj Spostrzeżenie z powyższego akapitu bardzo trafne! Właśnie o tym chciałem napisać. Relacje skrętne zwiększają prawdopodobieństwo pojawienia się sytuacji takiej, jak na Marszałkowskiej, czy Puławskiej. Po cztery słabe linie, zamiast dwóch siekierek. Wizja dalszego rozdrobnienia, które ani chybi nastąpiłoby w przypadku odbudowania skrętów, jest rzeczywiście nieprzyjemna.Glonojad pisze:M. In. dlatego sceptycznue podchodzę do pomysłów dobudowywania brakujących skrętów - bo zaraz znajdzie się jakiś nawiedzony co zacznie tramwajami kręcić i drugą Łódź nam tu zrobi.... W końcu największa wadą tramwajów w Warszawie zdaniem niektórych jest to, że "nie skręcają na Patelni".
No ale pewnie nie mam wizji ani umysłu analitycznego.
Rozumiem, że niektórym się marzy trasa Służewiec-Młociny bez ani jednego rozjazdu. Metro to chociaż może zawrócić w kilku miejscach. Macie pole do popisu, jest pewnie ponad 15 relacji skrętnych nieużywanych liniowo, wycinajcie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zaplecze budowy metra na Wolę ma być na Górczewskiej, to raz. Dwa, że tory tymczsowe na jezdni Kasprzaka to rozwiązanie wykonalne i prawdopodobnie tańsze, od dodatkowych relacji.
Na trasie JPII akurat nie torów skrętnych brakuje, tylko odstawczych. Zresztą przejścia międzytorowe też by były przydatne, np na Centralnym (peron jest długi) - dałoby się wówczas uruchamiać sensowne linie na dwukierunkach w przpadku zamknięcia połówki trasy z dowolnego powodu.
Na trasie JPII akurat nie torów skrętnych brakuje, tylko odstawczych. Zresztą przejścia międzytorowe też by były przydatne, np na Centralnym (peron jest długi) - dałoby się wówczas uruchamiać sensowne linie na dwukierunkach w przpadku zamknięcia połówki trasy z dowolnego powodu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A tarcza się zdematerializuje na końcu?Glonojad pisze:Zaplecze budowy metra na Wolę ma być na Górczewskiej, to raz.
Uwierzę jak zobaczę. Na Targowej nie było, a tu - dla jednej 10?Dwa, że tory tymczsowe na jezdni Kasprzaka to rozwiązanie wykonalne i prawdopodobnie tańsze, od dodatkowych relacji.
Tory odstawcze z pętlą to bardzo dużo miejsca, bez pętli - wymóg dwukierunków, zatem nie do użytku operatywnie w razie awarii.Na trasie JPII akurat nie torów skrętnych brakuje, tylko odstawczych. Zresztą przejścia międzytorowe też by były przydatne, np na Centralnym (peron jest długi) - dałoby się wówczas uruchamiać sensowne linie na dwukierunkach w przpadku zamknięcia połówki trasy z dowolnego powodu.
Przy bodajże 43 kursach na godzinę nie widzę czasu na manewry przy Centralnej.
Będę to powtarzał za każdym razem: nie ma problemu nadpodaży na Andersa. Jeśli cokolwiek można uznać za problem, to będzie to raczej pustawa 15tka na Mickiewicza. Ta część Muranowa często i gęsto korzysta ze swoich dwóch tramwajowych przystanków.Półtorak pisze: Nieudolność w zarządzaniu inżynierią miejską i prosamochodowe nastawienie urzędników ratusza sprawia, że relacja Wola - Marszałkowska zamiast tramwajem jednej silnej linii jest realizowana dwoma autobusowymi: 171 i 520 (a bywało i więcej), z których z tej drugiej i tak część Woli nie ma pożytku, bo się nie zatrzymuje. Zmiana programu sygnalizacji, zwrotnica elektryczna od strony KF i voila. Przy okazji poruszany często problem nadpodaży na Andersa by się rozwiązał.
A kuku!
Wieslaw_Witek: 11 będzie kursować przez Kercelak z powodu czasowego braku skrętów na rondzie Daszyńskiego. Planowana budowa 2015 r.
A czy tramwaj na Targówek będzie kiedyś powstawał, jeśli ma być metro? Jeśli tak, to którędy?
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Osa na blogu relacjonuje czat z dyr. Witkiem:
http://autobusczerwony.blox.pl/2014/05/ ... mulki.html
Jaśniej się nie zrobiło, raczej wręcz przeciwnie...
http://autobusczerwony.blox.pl/2014/05/ ... mulki.html
Jaśniej się nie zrobiło, raczej wręcz przeciwnie...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie do tego miał ten czat służyć i nie takie informacje trzeba było wyczytywać między wierszami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bingopawcio pisze:Nie do tego miał ten czat służyć i nie takie informacje trzeba było wyczytywać między wierszami.
http://autobusczerwony.blox.pl/2014/05/ ... mulki.html
Celem skierowania właśnie 28 na Kawęczyńską, było definitywne zamknięcie Panu z Pragi Północ drogi do odzyskania 103 na trasie Bielany - Dw. Wschodni (z argumentem: ludzie chcą tego połączenia, to je będą mieli). Widzimy, jak upór jednego mieszkańca, może zmieniać oblicze komunikacji miejskiej w Warszawie. Jestem przekonany, że Pan od 103 będzie obecny, jeśli nie na wszystkich, to prawie na wszystkich konsultacjach z mieszkańcami zorganizowanych przez ZTM i będzie domagał się powrotu 103.
Celem skierowania właśnie 28 na Kawęczyńską, było definitywne zamknięcie Panu z Pragi Północ drogi do odzyskania 103 na trasie Bielany - Dw. Wschodni (z argumentem: ludzie chcą tego połączenia, to je będą mieli). Widzimy, jak upór jednego mieszkańca, może zmieniać oblicze komunikacji miejskiej w Warszawie. Jestem przekonany, że Pan od 103 będzie obecny, jeśli nie na wszystkich, to prawie na wszystkich konsultacjach z mieszkańcami zorganizowanych przez ZTM i będzie domagał się powrotu 103.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie rozumiem. Nie widzę, by upór tego człowieka zdołał zmienić oblicze czegokolwiek, choć on bardzo by tego chciał.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow