Komunikacja w Łomiankach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 394
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 18 lut 2021, 9:10

No tak, zapomniałem że one lubią się logować na GPS w sposób losowy niekiedy.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 lut 2021, 9:17

SławekM pisze:
17 lut 2021, 21:45
No i mamy od 1 marca nową linię 850.
Widzę, że ośli upór przy dowozie na Marymoncką zamiast do Młocin przybiera formy już karykaturalne wręcz.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ashir
Posty: 27973
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2021, 9:35

karmat pisze:
18 lut 2021, 9:10
No tak, zapomniałem że one lubią się logować na GPS w sposób losowy niekiedy.
Kiedyś problem z GPS miał 733, ale teraz obydwa się normalnie logują.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8825
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 lut 2021, 9:43

fik pisze:
18 lut 2021, 9:17
SławekM pisze:
17 lut 2021, 21:45
No i mamy od 1 marca nową linię 850.
Widzę, że ośli upór przy dowozie na Marymoncką zamiast do Młocin przybiera formy już karykaturalne wręcz.
Realizacja socjalnej potrzeby dojazdu do szpitala?

Dobry pomysł z podjazdem do Młocin.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 lut 2021, 9:46

Myślę, że wiesz, co sądzę o rzeczywistości tej socjalnej potrzeby ;)
Z tym podjazdem pomysł oczywiście niezły przy założeniu, że koniecznie trzeba do tego szpitala dojechać, acz uważam, że powinno zrobić pętlę przez pętlę, coby zatrzymać się na wspólnym peronie w węźle.

[edit] ciekawi mnie też, czemu przez DK7 wśród pól, a nie przez Cząstkowy, jak 750.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Placuszek44
Posty: 124
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 18 lut 2021, 17:45

fik pisze:
18 lut 2021, 9:46
[edit] ciekawi mnie też, czemu przez DK7 wśród pól, a nie przez Cząstkowy, jak 750.
A mnie ciekawi, czemu na około przez Warszawską i Armii Poznań, zamiast szybko przez DK7, jak 800. Przy linii o długości niemal 40 km i półkursie 65 min każde kilka minut krócej ma znaczenie. A z 750 i tak nie byłoby koordynacji.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36839
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 lut 2021, 17:48

Zakładałbym, że tamtejsi mieszkańcy kupę spraw załatwiają w Łomiankach, zamiast się tłuc aż do Warszawy, a dwóch linii w celu załatwienia tych dwóch potrzeb przecież nie dostaną.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Placuszek44
Posty: 124
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 18 lut 2021, 17:56

Mieszkańcy gminy Czosnów mają kupę interesów w Łomiankach? Do Czosnowa pod UG linia ma podjeżdżać i słusznie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 lut 2021, 18:03

Ja się zastanawiam, gdzie to cudo będzie zawracać... Jechałem niecałe 2 tygodnie temu DW 579 i pętli tam żadnej nie widziałem - chyba, że jako PT podjedzie do stacji benzynowej, tam jest sporo miejsca (o ile ciężarówkami nie zastawią).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36839
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 lut 2021, 18:03

No nie wiem, byłem w Łomiankach w zeszłym tygodniu i jeszcze wtedy widziałem tam szkoły, sklepy, cukiernie, kwiaciarnie, stomatologów - to w końcu najbliższe miasto jest. I ktoś w tych wszystkich placówkach pracuje, skąd wiadomo, że nie ludzie z Czosnowa, Truskawki i Cybulic?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Placuszek44
Posty: 124
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 18 lut 2021, 18:04

Nawet jeśli, to mogą się przespacerować od DK7 - kilkaset metrów.

Yelonker
Posty: 811
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 18 lut 2021, 18:47

Akurat jakby 850 wjechało na Kolejową już za Graniczką, a nie w Sadowej, to raczej nic by się nikomu z tytułu niedodania linii w Dziekanowie Polskim nie stało.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 lut 2021, 19:28

Placuszek44 pisze:
18 lut 2021, 17:45
fik pisze:
18 lut 2021, 9:46
[edit] ciekawi mnie też, czemu przez DK7 wśród pól, a nie przez Cząstkowy, jak 750.
A mnie ciekawi, czemu na około przez Warszawską i Armii Poznań, zamiast szybko przez DK7, jak 800. Przy linii o długości niemal 40 km i półkursie 65 min każde kilka minut krócej ma znaczenie. A z 750 i tak nie byłoby koordynacji.
Ja też nie wiem, czemu 731 kręci przez Przylesie i Bukowe Dworki, zamiast szybko przez DK61. Ja zakładam, że można było po prostu zagęścić 750 i odpowiednie kursy przedłużyć do Cybulic, i uważam to za opcję najrozsądniejszą.
Yelonker pisze:
18 lut 2021, 18:47
Akurat jakby 850 wjechało na Kolejową już za Graniczką, a nie w Sadowej, to raczej nic by się nikomu z tytułu niedodania linii w Dziekanowie Polskim nie stało.
No tak, tylko po co linia ma jechać przez pola, jak może jechać równolegle przez miejscowości?
Różnica, jak patrzę, nie jest jakaś gigantyczna:
850 vs 750 2 minuty zgodnie z rozkładami
I gdyby wyprostować dodatkowo od Sadowej przez Graniczkę to dodatkowe 4 minuty.

Wariant omijający centrum Łomianek jest oczywistym absurdem, choć uczciwość nakazuje dodać, że to wcale nie jest najbliższe miasto ani dla Czosnowa, ani dla Cybulic :P
(i tak, Czosnów powinien mieć jakąś L-kę na PKP NDM co godzinę skomunikowaną z RL, tylko problemem jest taryfa, rzecz jasna)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 18 lut 2021, 19:44

Fajnie, że coś nowego. Ale szkoda, że ci co by chcieli po lesie połazić w rejonach gdzie nie było dojazdu, będą musieli brać urlop :P .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

ashir
Posty: 27973
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2021, 19:47

fik pisze:
18 lut 2021, 19:28
No tak, tylko po co linia ma jechać przez pola, jak może jechać równolegle przez miejscowości?
A to też nie po to, żeby 850 nie było przepełnione? Przed pandemią 750 było do tego stopnia załadowane, że analizowano możliwość puszczenia autobusów przegubowych w godzinach szczytu.

ODPOWIEDZ