Strona 31 z 82

: 27 wrz 2013, 21:59
autor: JKTpl
Stary Pingwin pisze:Widziałem mokotowskiego swinga z przewijającym się na czole napisem "Zjazd do zajezdni Mokotów". Niestety, kwadrat boczny i tylny bez zmian.
Podobnie 23 i 24 nadal jeżdżą ulicą Nowe Bemowo, podobnie 8/10/26 Czumy i Synów Pułku. Na to mamy kolejne trzy lata ;)

: 28 wrz 2013, 21:10
autor: MisiekK
Stary Pingwin pisze:Widziałem mokotowskiego swinga z przewijającym się na czole napisem "Zjazd do zajezdni Mokotów". Niestety, kwadrat boczny i tylny bez zmian.
I więcej nic nie będzie jak chodzi o zjazdy. Miały zniknąć ZET-y i ich nie będzie (poza tym, że ZET od wtorku znika jako jednostka organizacyjna).
JKTpl pisze:Podobnie 23 i 24 nadal jeżdżą ulicą Nowe Bemowo, podobnie 8/10/26 Czumy i Synów Pułku. Na to mamy kolejne trzy lata ;)
To niestety przychodzi w takiej konfiguracji w rozkładzie służbowym. Błędne dane w Busmanie...?

: 28 wrz 2013, 23:28
autor: MZ
MisiekK pisze:poza tym, że ZET od wtorku znika jako jednostka organizacyjna
:arrow: To jaka jednostka organizacyjna będzie od wtorku?

: 29 wrz 2013, 1:13
autor: Szeregowy_Równoległy
MisiekK pisze:
Stary Pingwin pisze:Widziałem mokotowskiego swinga z przewijającym się na czole napisem "Zjazd do zajezdni Mokotów". Niestety, kwadrat boczny i tylny bez zmian.
I więcej nic nie będzie jak chodzi o zjazdy. Miały zniknąć ZET-y i ich nie będzie (poza tym, że ZET od wtorku znika jako jednostka organizacyjna).
Negatywu bądź jakiejś poważniejszej informacji zewnętrznej się nie dało? Dalej w autobusach można, a w tramwajach nie?

: 29 wrz 2013, 6:05
autor: Tyrystor
MisiekK pisze:
JKTpl pisze:Podobnie 23 i 24 nadal jeżdżą ulicą Nowe Bemowo, podobnie 8/10/26 Czumy i Synów Pułku. Na to mamy kolejne trzy lata ;)
To niestety przychodzi w takiej konfiguracji w rozkładzie służbowym. Błędne dane w Busmanie...?
Tak, ale pod sufitem i na zewnątrz Czuma i Synowie Pułku są Powstańcami Śląskimi...

Do tego grona dodaję Matkę Teresę z Kalkuty. Na koralach to wciąż Budowlana... :boohoo:

Więc GDZIEŚ jednak to jest opisane poprawnie... Dwie bazy ulic i przystanków? Oddzielna dla korali, osobna dla LCD podsufitowych i wyświetlaczy zewnętrznych?

: 29 wrz 2013, 10:00
autor: MisiekK
Szeregowy_Równoległy pisze:Negatywu bądź jakiejś poważniejszej informacji zewnętrznej się nie dało? Dalej w autobusach można, a w tramwajach nie?
Tak to zostało uzgodnione ze wszystkimi stronami.
W wymaganiach dla projektu 120Na nie było wcale wymogów wyświetlania zjazdów - zjazd miał być oznaczany jako kurs skrócony i tyle (ciekawie by wyglądał kurs skrócony na 31 z Wilanowskiej na Wolę).
Tyrystor pisze:Dwie bazy ulic i przystanków? Oddzielna dla korali, osobna dla LCD podsufitowych i wyświetlaczy zewnętrznych?
Dwa różniące się wpisy. Trasa główna całościowa jest jednym wpisem, a przypisanie przystanków do ulic jest drugim. V-ki wyświetlają to co jest na pierwszym, a korale ten drugi. Nawiasem - na Dystenach jest dokładnie tak samo, a nikt tego nie zauważył.

: 29 wrz 2013, 10:06
autor: MichalJ
MisiekK pisze: Tak to zostało uzgodnione ze wszystkimi stronami.
W wymaganiach dla projektu 120Na nie było wcale wymogów wyświetlania zjazdów - zjazd miał być oznaczany jako kurs skrócony i tyle
Na tylnym kwadracie zjazd nie jest oznaczany nijak.

Poza tym - niedopatrzenie w uzgodnieniach sprzed 4 lat nie jest usprawiedliwieniem dla utrzymywania tego teraz.

: 29 wrz 2013, 10:14
autor: Szeregowy_Równoległy
MisiekK pisze:W wymaganiach dla projektu 120Na nie było wcale wymogów wyświetlania zjazdów - zjazd miał być oznaczany jako kurs skrócony i tyle (ciekawie by wyglądał kurs skrócony na 31 z Wilanowskiej na Wolę).
Kursy skrócone są chyba sensowniej oznaczane niż zjazdy. Może wyglądałoby kretyńsko, ale przynajmniej byłoby widać wyraźnie i z daleka, że ten tramwaj jedzie gdzieś indziej niż inne tramwaje na tej linii.

: 29 wrz 2013, 10:22
autor: MisiekK
MichalJ pisze:Poza tym - niedopatrzenie w uzgodnieniach sprzed 4 lat nie jest usprawiedliwieniem dla utrzymywania tego teraz.
Za free wykonawca tego nie zrobi (bo i czemu miałby to robić). Obecne rozwiązanie będące wymogiem spoza uzgodnień jest zaakceptowane i na tym w zasadzie sprawa się kończy. Na autobusach też różne sposoby wyświetlania jeżdżą - zgodne z tym, co w danym momencie było wymagane i jakoś nikt nie zamierza tego zmieniać.
Szeregowy_Równoległy pisze:Kursy skrócone są chyba sensowniej oznaczane niż zjazdy. Może wyglądałoby kretyńsko, ale przynajmniej byłoby widać wyraźnie i z daleka, że ten tramwaj jedzie gdzieś indziej niż inne tramwaje na tej linii.
Tu też wygląda wyraźnie i z daleka. Jak ktoś nie ma problemu ze zrozumieniem czytanego tekstu to da radę, bo przekaz jest jasny. Poza tym zdaje się, że nie ma wymagania negatywowania zjazdów - negatywowane mają być tylko zmiany, skróty i objazdy.

: 29 wrz 2013, 10:49
autor: MichalJ
Wyraźnie i daleka widać, że z tyłu informacji NIE MA. Żadnej. W ogóle. No ale jest uzgodnione, z pieczątką, więc święte.

Projekt tej ścieżki rowerowej: http://img203.imageshack.us/img203/7994/i2ez.jpg też był uzgodniony i podpisany, a jednak już ją przełożono o te 2 metry.

I nie schodźmy na poziom 'za darmo nie zrobi'.

: 29 wrz 2013, 12:05
autor: Stary Pingwin
ZJEDNOCZONE ROZRYWKOWE PRZEDSIEBIORSTWA, w skrocie ZRP.

: 29 wrz 2013, 14:36
autor: bepe
MisiekK pisze:Na autobusach też różne sposoby wyświetlania jeżdżą - zgodne z tym, co w danym momencie było wymagane i jakoś nikt nie zamierza tego zmieniać.
Ale na autobusach zawsze widać, że kurs jest zjazdowy - na boku jest żółta tablica albo negatyw, a z tyłu pod numerem linii jest słowo "zjazd".

: 29 wrz 2013, 14:44
autor: MichalJ
A na świngach nie będzie, bo czyjaś pomyłka sprzed 4 lat jest święta.

: 29 wrz 2013, 20:01
autor: MisiekK
MichalJ pisze:Wyraźnie i daleka widać, że z tyłu informacji NIE MA.
Przy wsiadaniu już widać bardzo dobrze na bokach.
MichalJ pisze:Projekt tej ścieżki rowerowej: http://img203.imageshack.us/img203/7994/i2ez.jpg też był uzgodniony i podpisany, a jednak już ją przełożono o te 2 metry.
Jesteś pewien, że to samowola i tam nie będzie zmiany geometrii? Bo ja nie. Żaden wykonawca nie ma ochoty spotkać prokuratora jeśli doszłoby do jakiegokolwiek zdarzenia w tym miejscu.
MichalJ pisze:I nie schodźmy na poziom 'za darmo nie zrobi'.
To jeden z ważniejszych aspektów sprawy (o innych nie napiszę). Osobiście prowadząc firmę informatyczną, kończąc projekt ze świadomością, że na tym rynku już nic więcej nie zarobię nie byłbym skory nawet do ruszenia palcem w bucie za free.
MichalJ pisze:A na świngach nie będzie, bo czyjaś pomyłka sprzed 4 lat jest święta.
Według mnie było to celowe działanie. Ale udało się ten niuans wyprostować.
Nawiasem - w części autobusów tylny kwadrat też nie pokazuje zjazdu i da się z tym żyć. Poza tym - w takich kontraktach nie ma pojęcia pomyłki - zamawia się produkt o określonych cechach i takiego się go dostaje od wykonawcy.
Mnie mocno cieszy, że udało się ugrać dużą funkcjonalność dodatkową, której jak dotąd żaden stołeczny przewoźnik nie ma i jakiś czas mieć nie będzie - chociaż można było więcej i lepiej, ale mam wrażenie, że nie z tym wykonawcą.

: 29 wrz 2013, 20:17
autor: ashir
MisiekK pisze:Nawiasem - w części autobusów tylny kwadrat też nie pokazuje zjazdu i da się z tym żyć.
Nie pokazuje linii, ale za to "ZJA" czy "ZAJ" to jest. :razz: