Strona 31 z 53

: 11 kwie 2013, 22:12
autor: Emyl
A jak myślisz, dlaczego trąbię od dwóch tygodni, że to wspaniała okazja, żeby ją uczernić?

: 14 kwie 2013, 13:48
autor: jasiu
szczególnie pomijanie Pomnika Lotnika to jakiś kiepski żart.

: 14 kwie 2013, 14:05
autor: reserved
Dlaczego? Tam nawet 128 i 175 często niepotrzebne machają drzwiami.

: 14 kwie 2013, 14:42
autor: Lukasz436
emyl pisze:A jak myślisz, dlaczego trąbię od dwóch tygodni, że to wspaniała okazja, żeby ją uczernić?
A kto trąbi??

: 14 kwie 2013, 14:47
autor: Emyl
No ja? :smile:

: 14 kwie 2013, 20:06
autor: Szeregowy_Równoległy
reserved pisze:Dlaczego? Tam nawet 128 i 175 często niepotrzebne machają drzwiami.
Jeździsz wolniejszymi tramwajami, niż wszyscy. Widzisz machające zbędnie drzwiami autobusy w miejscu, gdzie ja jeżdżąc 175 odnotowywać potrafiłem niezabieralność. Ja całkiem niedawno dostałem papier, że ze wzrokiem problemów nie mam.

: 14 kwie 2013, 21:02
autor: Emyl
Pragnę zauważyć, że zamiatanie drzwiami niekoniecznie jest rozbieżne z niezabieralnością. Faktem jest, że zdarza się na Pomniku Lotnika wymiana zerowa lub prawie zerowa, co w porównaniu z przystankiem Banacha-Szpital, na ten przykład, stanowi wymianę bardzo małą.

: 14 kwie 2013, 22:39
autor: reserved
Szeregowy_Równoległy pisze:Jeździsz wolniejszymi tramwajami, niż wszyscy.
Nie zgadzam się. Jeżdżę takimi jak wszyscy. Nie twierdzę, że tramwaje są wolne. Twierdziłem tak 3 lata temu.
Szeregowy_Równoległy pisze:Widzisz machające zbędnie drzwiami autobusy w miejscu, gdzie ja jeżdżąc 175 odnotowywać potrafiłem niezabieralność.
Od dłuższego czasu zdarza mi się przesiadać przy Pomniku Lotnika o godz. 7:00 rano w weekendy. Za każdym razem wsiadam w 128/175 SAM. Owszem, to nie są godziny miarodajne ale jeśli potok występuje w godzinach szczytu to on wystarczy dla 128/175. Zwłaszcza, że 504 to w tamtym miejscu linia o marginalnym znaczeniu. Dajmy ludziom troszkę szybciej pojechać... Tam można naprawdę sporo nadrobić jak się trafi zielona fala.

Edit: W sumie o różnych porach dnia przejeżdżam tamtędy 128 w kierunku Szczęśliwic. Najczęściej w okolicach wieczornych lub w weekend ok. 14:00. Zazwyczaj ktoś tam wsiada lub wysiada ale rzadko kiedy jest to więcej niż 1 osoba.

: 15 kwie 2013, 10:04
autor: sprinter
Tylko, że ZTM polecał właśnie przesiadkę z 128/504 do 188 na przystanku Pomnik Lotnika. 504 jako NŻ powinien się tam zatrzymywać. :sick:

: 15 kwie 2013, 10:13
autor: adner
sprinter pisze:Tylko, że ZTM polecał właśnie przesiadkę z 128/504 do 188 na przystanku Pomnik Lotnika. 504 jako NŻ powinien się tam zatrzymywać. :sick:
A czemu nie przy Banacha?

: 15 kwie 2013, 10:23
autor: sprinter
adner pisze:
sprinter pisze:Tylko, że ZTM polecał właśnie przesiadkę z 128/504 do 188 na przystanku Pomnik Lotnika. 504 jako NŻ powinien się tam zatrzymywać. :sick:
A czemu nie przy Banacha?
Zapytaj ZTM-u. :)

: 15 kwie 2013, 10:45
autor: reserved
sprinter pisze:504 jako NŻ powinien się tam zatrzymywać. :sick:
Żeby te pojedyncze osoby mogły sobie wsiąść w 504 zamiast w 128/175? No ludzie...bez przesady. Ten przystanek nie ma żadnego znaczenia strategicznego z punktu widzenia miasta a linia 128/175 jeździ na tyle często, że nie widzę sensu dodawania tam rzadszego pośpiecha.

: 15 kwie 2013, 13:02
autor: Pan Piotr
sprinter pisze:Tylko, że ZTM polecał właśnie przesiadkę z 128/504 do 188 na przystanku Pomnik Lotnika. 504 jako NŻ powinien się tam zatrzymywać. :sick:
To nie można się na BANACHA-SZPITAL przesiąść? Inna sprawa, że odcinek: SASANKI - DW. CENTRALNY to w zasadzie jedyny na którym 504 jest naprawdę przyspieszone. Chcemy niszczyć linie przyspieszone to na równi można dodać PL. STARYNKIEWICZA, RASZYŃSKĄ, PRUSZKOWSKĄ etc. Przystanek NŻ na trasie linii przyspieszonej czy ekspresowej nie ma większego sensu, chyba, że jak przy HERBSTA dawniej po prostu linie przyspieszone stanowiły główną ofertę przewozową. Jeśli ma to wyglądać jak z DOLNĄ i E-2 to dziękuję bardzo... Z linii przyspieszonych niewiele pozostało takich z prawdziwego zdarzenia - poza 527, chyba tylko 504 i to na pewnym odcinku i ew. 509, chociaż pewnie niedługo dodadzą jej mnóstwo przystanków na Jagiellońskiej.

Dlatego POMNIK LOTNIKA dla 504 jest bez sensu.

: 15 kwie 2013, 13:06
autor: sprinter
reserved pisze:
sprinter pisze:504 jako NŻ powinien się tam zatrzymywać. :sick:
Żeby te pojedyncze osoby mogły sobie wsiąść w 504 zamiast w 128/175? No ludzie...bez przesady. Ten przystanek nie ma żadnego znaczenia strategicznego z punktu widzenia miasta a linia 128/175 jeździ na tyle często, że nie widzę sensu dodawania tam rzadszego pośpiecha.
Ostatnio, gdy jechałem 175 na lotnisko (sobota, 19) na Pomniku Lotnika wysiadły/wsiadły 2 osoby. 8-( Nie zapominajmy, że od DWC trasa 128 i 504 się miesza. W praktyce zatrzymanie 504 jest niepotrzebne, jednak ZTM wie lepiej.

: 15 kwie 2013, 13:08
autor: fik
reserved pisze:Ten przystanek nie ma żadnego znaczenia strategicznego z punktu widzenia miasta a linia 128/175 jeździ na tyle często, że nie widzę sensu dodawania tam rzadszego pośpiecha.
Żadnego znaczenia strategicznego z punktu widzenia miasta nie ma istnienie linii 504.