Po wielomiesięcznej przerwie wracają podjazdy.ZTM pisze:Przywrócenie podjazdów do przystanku UTRATA-URZĄD CELNY dla linii 138 i 338
od 10.01.2018 (środa)
W związku z zakończeniem naprawy nawierzchni jezdni ulicy Utrata od dnia 10.01.2018 r. od początku kursowania linii dziennych przywraca się podjazdy autobusów linii 138 i 338 do przystanku UTRATA-URZĄD CELNY.
Tym samym przywraca się funkcjonowanie przystanków:
ZABRANIECKA 04;
UTRATA-URZĄD CELNY 01 i 02
Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
A było dobrze bez tych podjazdów. Kierowcy byli szczęśliwi...ashir pisze: ↑08 sty 2018, 16:40Po wielomiesięcznej przerwie wracają podjazdy.ZTM pisze:Przywrócenie podjazdów do przystanku UTRATA-URZĄD CELNY dla linii 138 i 338
od 10.01.2018 (środa)
W związku z zakończeniem naprawy nawierzchni jezdni ulicy Utrata od dnia 10.01.2018 r. od początku kursowania linii dziennych przywraca się podjazdy autobusów linii 138 i 338 do przystanku UTRATA-URZĄD CELNY.
Tym samym przywraca się funkcjonowanie przystanków:
ZABRANIECKA 04;
UTRATA-URZĄD CELNY 01 i 02
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
No właśnie w niektórych kursach. ZTM powinien zrobić tak z podjazdami na Kabaty-STP że tylko wybrane kursy będą podjeżdzać na ten Urząd Celny. Bo ile razy jechałem 138 lub 338 jeszcze za czasów Mobilisu na Utracie to były to puste podjazdy.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Nie ma takiej potrzeby, bo zaraz dojdziemy do tego, że komunikacja na Utratę to w ogóle w niektórych godzinach jest niepotrzebna... Równie dobrze większość kursów mogłaby jak dawniej kończyć na przystanku Utrata-Urząd Celny (gdzie nie tylko urząd celny jest), bo wcześniej/dalej to frekwencja potrafi być zerowa, zwłaszcza między Utratą, a Łubinową. Ten przystanek nie bez powodu jest stały. W niektórych kursach wymiany sięgały nawet 20-25 osób, a na reszcie kursów pojedyncze osoby. Boję się jedynie tylko tego, że przez tak długą przerwę część pracowników zakładów mogła się zniechęcić do komunikacji miejskiej, latania do Zabranieckiej i przesiadła się do samochodu. A 166 to śmiech na sali z tymi kursami wydłużonymi, kurs dedykowany, a i tak często odjeżdża z 0 osobami.
Zmiany tras bródnowskich autobusów – i chyba wam się one nie spodobają
ZTM szykuje zmiany tras autobusów 500 i 176. Obie są mocno kontrowersyjne, a ta druga jest przy okazji wyjaśnieniem jednokierunkowej Julianowskiej.
Nadchodzące zmiany są jeszcze nieoficjalne, lecz wiemy o nich z raczej dobrych źródeł. Choć zapewne wolelibyście, żeby te źródła jednak się myliły.
O nadchodzącej zmianie trasy linii 500 napisał dobrze obeznany w warszawskiej komunikacji blog „Autobus czerwony„. W 2018 roku trasa popularnej pięćsetki ma zostać przedłużona – zamiast kończyć trasę przy rondzie Radosława (eks-Babka), autobusy mają jechać 2 kilometery dalej, do okolic parkingu przy Cmentarzu Wojskowym na Powązkach, obok stacji Orlenu.
Wydłużone 500 ma dzięki temu obsługiwać mieszkańców nowych osiedli pobudowanych na Żoliborzu wzdłuż ul. Powązkowskiej. Żoliborz się cieszy, a co będzie to oznaczało dla mieszkańców Bródna? Są dwie możliwości: albo „tylko” jeszcze mniejszą puktualność 500-tki (w godzinach szczytu na Powązkowskiej są zawsze korki), albo mniejszą punktualność plus zmniejszenie częstotliwości kursowania (jeśli wydłużoną trasę będzie obsługiwać tyle samo autobusów, co do tej pory).
Druga nadchodząca zmiana, to krótsze kursy linii 176. Napisała o tym na naszym profilu na Facebooku targówkowska radna Katarzyna Górska-Manczenko. Urzędnicy już kilka razy próbowali mieszać przy tej linii i po protestach mieszkańców zawsze w końcu się cofali. Jak będzie teraz?
Najnowszy pomysł to wariantowe kursy linii 176, które mają ułatwić dojazd z/do tramwaju dla mieszkańców Białołęki. Czyli niektóre autobusy 176 pojadą po staremu z Choszczówki przez Wysockiego i Odrowąża do pl. Hallera, ale niektóre będą zawracać już na Bródnie – prawdopodobnie po jednokierunkowej „pętli” Bartnicza (lub Matki Teresy)-Rembielińska-Julianowska-Ogińskiego.
Takie rozwiązanie tłumaczy zaskakujące wprowadzenie ruchu jednokierunkowego na ulicy Julianowskiej, które oburzyło wielu mieszkańców, oraz zakazów parkowana na ul. Ogińskiego, co wkurzyło kolejną grupę.
W przypadku zmiany trasy 176 też mamy dwie opcje: do obsługi tych skróconych wariantowych kursów zostaną uruchomione dodatkowe składy (co sugeruje pani radna), lub też po prostu krócej pojedzie część autobusów dziś dojeżdżających do pl. Hallera (co sugeruje nasze doświadczenie z urzędnikami). W tym drugim przypadku mieszkańcy Nowego Bródna stracą część połączeń z Pragą. W obu przypadkach bródnowskie tramwaje zostaną „dopchane” setkami dodatkowych pasażerów z Białołęki.
Jeszcze raz podkreślmy, że powyższe zmiany tras autobusów 500 oraz 176 mają wejść w życie „gdzieś w 2018 roku” i jeszcze nie zostały oficjalnie ogłoszone przez ZTM. Ale wkrótce zapewne będą.
źródło: http://www.targowek.info/2018/01/zmiany ... spodobaja/
ZTM szykuje zmiany tras autobusów 500 i 176. Obie są mocno kontrowersyjne, a ta druga jest przy okazji wyjaśnieniem jednokierunkowej Julianowskiej.
Nadchodzące zmiany są jeszcze nieoficjalne, lecz wiemy o nich z raczej dobrych źródeł. Choć zapewne wolelibyście, żeby te źródła jednak się myliły.
O nadchodzącej zmianie trasy linii 500 napisał dobrze obeznany w warszawskiej komunikacji blog „Autobus czerwony„. W 2018 roku trasa popularnej pięćsetki ma zostać przedłużona – zamiast kończyć trasę przy rondzie Radosława (eks-Babka), autobusy mają jechać 2 kilometery dalej, do okolic parkingu przy Cmentarzu Wojskowym na Powązkach, obok stacji Orlenu.
Wydłużone 500 ma dzięki temu obsługiwać mieszkańców nowych osiedli pobudowanych na Żoliborzu wzdłuż ul. Powązkowskiej. Żoliborz się cieszy, a co będzie to oznaczało dla mieszkańców Bródna? Są dwie możliwości: albo „tylko” jeszcze mniejszą puktualność 500-tki (w godzinach szczytu na Powązkowskiej są zawsze korki), albo mniejszą punktualność plus zmniejszenie częstotliwości kursowania (jeśli wydłużoną trasę będzie obsługiwać tyle samo autobusów, co do tej pory).
Druga nadchodząca zmiana, to krótsze kursy linii 176. Napisała o tym na naszym profilu na Facebooku targówkowska radna Katarzyna Górska-Manczenko. Urzędnicy już kilka razy próbowali mieszać przy tej linii i po protestach mieszkańców zawsze w końcu się cofali. Jak będzie teraz?
Najnowszy pomysł to wariantowe kursy linii 176, które mają ułatwić dojazd z/do tramwaju dla mieszkańców Białołęki. Czyli niektóre autobusy 176 pojadą po staremu z Choszczówki przez Wysockiego i Odrowąża do pl. Hallera, ale niektóre będą zawracać już na Bródnie – prawdopodobnie po jednokierunkowej „pętli” Bartnicza (lub Matki Teresy)-Rembielińska-Julianowska-Ogińskiego.
Takie rozwiązanie tłumaczy zaskakujące wprowadzenie ruchu jednokierunkowego na ulicy Julianowskiej, które oburzyło wielu mieszkańców, oraz zakazów parkowana na ul. Ogińskiego, co wkurzyło kolejną grupę.
W przypadku zmiany trasy 176 też mamy dwie opcje: do obsługi tych skróconych wariantowych kursów zostaną uruchomione dodatkowe składy (co sugeruje pani radna), lub też po prostu krócej pojedzie część autobusów dziś dojeżdżających do pl. Hallera (co sugeruje nasze doświadczenie z urzędnikami). W tym drugim przypadku mieszkańcy Nowego Bródna stracą część połączeń z Pragą. W obu przypadkach bródnowskie tramwaje zostaną „dopchane” setkami dodatkowych pasażerów z Białołęki.
Jeszcze raz podkreślmy, że powyższe zmiany tras autobusów 500 oraz 176 mają wejść w życie „gdzieś w 2018 roku” i jeszcze nie zostały oficjalnie ogłoszone przez ZTM. Ale wkrótce zapewne będą.
źródło: http://www.targowek.info/2018/01/zmiany ... spodobaja/
„Setkami dodatkowych pasażerów z Białołęki”. Chyba tygodniowo. Ale może na 176 zostaną uruchomione dodatkowe składy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
O czym Wy w ogóle piszecie? Jakie składy w autobusach? Jakie setki pasażerów 176?
Wydłużenie 500? Przy Dw. Gdańskim się nie wepchną, a to zmniejszy atrakcyjność połączenia metra i 500 jako szybkiego dojazdu na Bródno. Jeśli raz 500 pojedzie na Powązkowską to potem nie będzie można się go pozbyć.
Wydłużenie 500? Przy Dw. Gdańskim się nie wepchną, a to zmniejszy atrakcyjność połączenia metra i 500 jako szybkiego dojazdu na Bródno. Jeśli raz 500 pojedzie na Powązkowską to potem nie będzie można się go pozbyć.
Zmniejszenie atrakcyjności 500? A jest coś, będzie coś, porównywalnie atrakcyjnego dla wschodniej części Bródna
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Od tego chyba przecież tam jest 221.
Zaraz, zaraz, kto i dlaczego się do 500 nie wepchnie?
Ty się nie znasz. 138 to ja swego czasu codziennie jeździłem i obserwowałem wymianę pasażerską na tej zawrotce i nigdy nie przekroczyła 15-20 osób.ashir pisze: ↑08 sty 2018, 19:47Nie ma takiej potrzeby, bo zaraz dojdziemy do tego, że komunikacja na Utratę to w ogóle w niektórych godzinach jest niepotrzebna... Równie dobrze większość kursów mogłaby jak dawniej kończyć na przystanku Utrata-Urząd Celny (gdzie nie tylko urząd celny jest), bo wcześniej/dalej to frekwencja potrafi być zerowa, zwłaszcza między Utratą, a Łubinową. Ten przystanek nie bez powodu jest stały. W niektórych kursach wymiany sięgały nawet 20-25 osób, a na reszcie kursów pojedyncze osoby. Boję się jedynie tylko tego, że przez tak długą przerwę część pracowników zakładów mogła się zniechęcić do komunikacji miejskiej, latania do Zabranieckiej i przesiadła się do samochodu. A 166 to śmiech na sali z tymi kursami wydłużonymi, kurs dedykowany, a i tak często odjeżdża z 0 osobami.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 4146
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie wszyscy spędzają cały tydzień w kabinie.
To akurat są obserwacje z jazdy jako pasażer.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1