Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 sty 2018, 14:36

Georg pisze:
10 sty 2018, 11:12
KwZ pisze:
09 sty 2018, 18:44
Najbardziej to by się przydał dojazd do tramów na JPII, którego nic w okolicy nie zapewnia.
Google mówi, że dojście do tramwaju od 180 to 300 metrów, czyli około 5 minut. Z 500 jak wysiądziesz przy Babce w kierunku Bródna trzeba przejść 220 m czyli 3 minuty. To naprawdę aż taka różnica? Tym bardziej, że trzeba się cofnąć, a Pawcio mówi, że tego nikt nie lubi. Zanim 500 dojedzie do Babki, to pasażerowie z Powązkowskiej już dotrą na piechotę do tramwaju.
Czekaj, jak wysiądę z 500 przy Babce, jak do niej nie wsiądę? Czy chodzi ci, że przesiadam się z tramu do 500? Z Ronda Radosława 06 do 53 jest 140 m, w odwrotną stronę (04 > 05) koło 120 m.

A poza tym to ja wiem, ale ludzie i tak mogą chcieć polepszenia sytuacji.
pawcio pisze:
10 sty 2018, 11:15
Tylko ten tramwaj jest 5 minut i korek do Radosława później.
300 m to jest z Powązkowskiej do południowego wylotu Ronda Radosława. W poprzek Żoliborza tzw. artystycznego jest koło 1200 m (powiedzmy od pl. Niemena do pl. Grunwaldzkiego).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4779
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 10 sty 2018, 18:57

Georg pisze:
10 sty 2018, 11:25
Wracając na Targówek: jak rozkłada się zapotrzebowanie pasażerów z przystanku UTRATA-Urząd Celny na 138 i 338? Czy nie lepiej byłoby podzielić te dwie linie na dwa krańce - tj. 338 do UC, a 138 na Utratę?
Lepiej to by było żeby w ogóle 138 aż tam nie dojeżdżało, a było jedynie całotygodniowe 338 (270?).
Obrazek

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 25 sty 2018, 14:45

29.01.2018 startuje nowa linia: 376

Trasy linii 376 w porannym i popołudniowym szczycie będą się od siebie różniły.
W szczycie porannym autobus pojedzie następującymi ulicami:
CHOSZCZÓWKA – Raciborska – Przytulna – Henrykowska – Wyganowska – Raciborska – Mehoffera – Polnych Kwiatów – Parowozowa – Ołówkowa – Bohaterów – Czołowa – Marywilska – Wysockiego – Matki Teresy z Kalkuty – BUDOWLANA 06
powrót:
BUDOWLANA 06 – Matki Teresy z Kalkuty – Rembielińska – Bartnicza – Wysockiego – Marywilska – Czołowa – Bohaterów – Ołówkowa – Parowozowa – Polnych Kwiatów – Mehoffera – Raciborska – CHOSZCZÓWKA.
W szczycie popołudniowym:
CHOSZCZÓWKA – Raciborska – Przytulna – Henrykowska – Wyganowska – Raciborska – Mehoffera – Polnych Kwiatów – Parowozowa – Ołówkowa – Bohaterów – Czołowa – Marywilska – Wysockiego – Bartnicza – Rembielińska – Matki Teresy z Kalkuty
– Wysockiego – BUDOWLANA 02.
powrót:
BUDOWLANA 02 – Wysockiego – Marywilska – Czołowa – Bohaterów – Ołówkowa – Parowozowa – Polnych Kwiatów – Mehoffera
– Raciborska – CHOSZCZÓWKA.

Małpa
Posty: 8
Rejestracja: 08 sie 2016, 14:36

Post autor: Małpa » 25 sty 2018, 16:31

Ta linia to chyba z powodu niespełnionych marzeń Ztm-u, aby 176 docierała tylko do Targówka. Poza tym czy z Choszczówki jest potrzebna, aż taka komunikacja :-k

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 25 sty 2018, 16:59

Jestem tylko ciekaw, czy w związku z przywróceniem ruchu liniowego na Matki Teresy odwieszone zostaną przystanki Bolesławicka :D

EDIT:Poza tym, sądzę, że rozdwojenie tras rano i po południu jest niepotrzebne - między Budowlaną 02 a Budowlaną 06 jest tylko jedno przejście dla pieszych, a przystanek Budowlana 06 nie jest wykorzystywany liniowo, co czyni go lepszym kandydatem na przystanek krańcowy. Zresztą jakby całkowicie skrócić tę linię, a nie bawić się w półśrodki, nie byłoby problemu z bieganiem między przystankami.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 sty 2018, 17:05

Yelonker pisze:
25 sty 2018, 16:59
Jestem tylko ciekaw, czy w związku z przywróceniem ruchu liniowego na Matki Teresy odwieszone zostaną przystanki Bolesławicka :D
Przystanek Bolesławicka zostanie wznowiony dla 376 i będzie obowiązywał jako warunkowy. ;)

busdriver
Posty: 55
Rejestracja: 28 lis 2016, 10:44

Post autor: busdriver » 25 sty 2018, 17:56

Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. Jeśli już koniecznie chcieli zmniejszyć liczbę kilometrów, to należało zakrańcować linię przy Rondzie Żaba (odeszłyby wtedy kombinacje ze zmianą trasy a i sporo ludzi przesiadających się z autobusów na Rondzie Żaba miałoby dogodne połączenia).
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 sty 2018, 18:26

busdriver pisze:
25 sty 2018, 17:56
Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. (...)
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.
Znaczy siedzisz za biurkiem i czujesz się głupi?

Na Żabie można przesiąść się dodatkowo w: 169, które jedzie tam, gdzie 3/S3/RL, 227, które nikogo nie wozi, 500, które jedzie tam, gdzie R90, 212, które jedzie nigdzie i 135, które w dużej mierze jest zastępowalne 3. Nie widzę tutaj uzasadnienia, by robić dodatkowe kilometry wzdłuż tramwaju i kolei jednocześnie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 sty 2018, 18:33

No w 135 to nie bardzo. ;)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 sty 2018, 18:35

No przystanek 11 listopada jednak jest osiągalny bez wielkich problemów. Ale tak, fakt, że dająca tak naprawdę jedyną unikalną bezpośredniość linia jest najsłabiej dostępna w rejonie potencjalnej przesiadki, zdecydowanie świadczy na niekorzyść tego krańca.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 sty 2018, 19:40

busdriver pisze:
25 sty 2018, 17:56
Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. Jeśli już koniecznie chcieli zmniejszyć liczbę kilometrów, to należało zakrańcować linię przy Rondzie Żaba (odeszłyby wtedy kombinacje ze zmianą trasy a i sporo ludzi przesiadających się z autobusów na Rondzie Żaba miałoby dogodne połączenia).
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.
Dzięki temu, że 376 będzie jeździło tylko do Budowlanej, to wystarczą jedynie 2 brygady, czyli do tej zmiany nie dołożono żadnej brygady...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 25 sty 2018, 19:51

fik pisze:
25 sty 2018, 18:26
busdriver pisze:
25 sty 2018, 17:56
Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. (...)
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.
Znaczy siedzisz za biurkiem i czujesz się głupi?

Na Żabie można przesiąść się dodatkowo w: 169, które jedzie tam, gdzie 3/S3/RL, 227, które nikogo nie wozi, 500, które jedzie tam, gdzie R90, 212, które jedzie nigdzie i 135, które w dużej mierze jest zastępowalne 3. Nie widzę tutaj uzasadnienia, by robić dodatkowe kilometry wzdłuż tramwaju i kolei jednocześnie.
A ja nie widzę uzasadnienia byś w ogóle wypowiadał się w tym temacie. Pilnuj własnego podwórka.
ashir pisze:
25 sty 2018, 19:40
Dzięki temu, że 376 będzie jeździło tylko do Budowlanej, to wystarczą jedynie 2 brygady, czyli do tej zmiany nie dołożono żadnej brygady...
W końcu to tylko brygady szczytowe 176, które zostały skrócone.

busdriver
Posty: 55
Rejestracja: 28 lis 2016, 10:44

Post autor: busdriver » 25 sty 2018, 19:52

Znaczy siedzisz za biurkiem i czujesz się głupi?

Na Żabie można przesiąść się dodatkowo w: 169, które jedzie tam, gdzie 3/S3/RL, 227, które nikogo nie wozi, 500, które jedzie tam, gdzie R90, 212, które jedzie nigdzie i 135, które w dużej mierze jest zastępowalne 3. Nie widzę tutaj uzasadnienia, by robić dodatkowe kilometry wzdłuż tramwaju i kolei jednocześnie.
Pohamuj swój język chłopcze

busdriver
Posty: 55
Rejestracja: 28 lis 2016, 10:44

Post autor: busdriver » 25 sty 2018, 19:55

ashir pisze:
25 sty 2018, 19:40
busdriver pisze:
25 sty 2018, 17:56
Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. Jeśli już koniecznie chcieli zmniejszyć liczbę kilometrów, to należało zakrańcować linię przy Rondzie Żaba (odeszłyby wtedy kombinacje ze zmianą trasy a i sporo ludzi przesiadających się z autobusów na Rondzie Żaba miałoby dogodne połączenia).
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.
Dzięki temu, że 376 będzie jeździło tylko do Budowlanej, to wystarczą jedynie 2 brygady, czyli do tej zmiany nie dołożono żadnej brygady...
Teraz chodzą na 176 3 całki i 2 dodatki.
Jeśli wprowadzi się linię 376 to prawdopodobnie nadal na 176 będą 3 całki. A te dodatki pójdą na 376.
Rozkład jazdy na tej linii jest skopany w kwestii postojów, zazwyczaj po 27 minut na Pl. Hallera i po 7-18 minut na Choszczówce.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 25 sty 2018, 20:01

busdriver pisze:
25 sty 2018, 19:55
ashir pisze:
25 sty 2018, 19:40
Dzięki temu, że 376 będzie jeździło tylko do Budowlanej, to wystarczą jedynie 2 brygady, czyli do tej zmiany nie dołożono żadnej brygady...
Teraz chodzą na 176 3 całki i 2 dodatki.
Jeśli wprowadzi się linię 376 to prawdopodobnie nadal na 176 będą 3 całki. A te dodatki pójdą na 376.
Rozkład jazdy na tej linii jest skopany w kwestii postojów, zazwyczaj po 27 minut na Pl. Hallera i po 7-18 minut na Choszczówce.

Za to na wspólnym odcinku, będzie autobus co 15 minut w szczycie.

ODPOWIEDZ