Moderator: Wiliam
-
KwZ
- Posty: 10659
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 10 sty 2018, 14:36
Georg pisze: ↑10 sty 2018, 11:12
KwZ pisze: ↑09 sty 2018, 18:44
Najbardziej to by się przydał dojazd do tramów na JPII, którego nic w okolicy nie zapewnia.
Google mówi, że dojście do tramwaju od 180 to 300 metrów, czyli około 5 minut. Z 500 jak wysiądziesz przy Babce w kierunku Bródna trzeba przejść 220 m czyli 3 minuty. To naprawdę aż taka różnica? Tym bardziej, że trzeba się cofnąć, a Pawcio mówi, że tego nikt nie lubi. Zanim 500 dojedzie do Babki, to pasażerowie z Powązkowskiej już dotrą na piechotę do tramwaju.
Czekaj, jak wysiądę z 500 przy Babce, jak do niej nie wsiądę? Czy chodzi ci, że przesiadam się z tramu do 500? Z Ronda Radosława 06 do 53 jest 140 m, w odwrotną stronę (04 > 05) koło 120 m.
A poza tym to ja wiem, ale ludzie i tak mogą chcieć polepszenia sytuacji.
pawcio pisze: ↑10 sty 2018, 11:15
Tylko ten tramwaj jest 5 minut i korek do Radosława później.
300 m to jest z Powązkowskiej do południowego wylotu Ronda Radosława. W poprzek Żoliborza tzw. artystycznego jest koło 1200 m (powiedzmy od pl. Niemena do pl. Grunwaldzkiego).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
Wiliam
- Posty: 4780
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
- Lokalizacja: Saska Kępa
Post
autor: Wiliam » 10 sty 2018, 18:57
Georg pisze: ↑10 sty 2018, 11:25
Wracając na Targówek: jak rozkłada się zapotrzebowanie pasażerów z przystanku UTRATA-Urząd Celny na 138 i 338? Czy nie lepiej byłoby podzielić te dwie linie na dwa krańce - tj. 338 do UC, a 138 na Utratę?
Lepiej to by było żeby w ogóle 138 aż tam nie dojeżdżało, a było jedynie całotygodniowe 338 (270?).
-
ARTUR P
- Posty: 741
- Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46
Post
autor: ARTUR P » 25 sty 2018, 14:45
29.01.2018 startuje nowa linia: 376
Trasy linii 376 w porannym i popołudniowym szczycie będą się od siebie różniły.
W szczycie porannym autobus pojedzie następującymi ulicami:
CHOSZCZÓWKA – Raciborska – Przytulna – Henrykowska – Wyganowska – Raciborska – Mehoffera – Polnych Kwiatów – Parowozowa – Ołówkowa – Bohaterów – Czołowa – Marywilska – Wysockiego – Matki Teresy z Kalkuty – BUDOWLANA 06
powrót:
BUDOWLANA 06 – Matki Teresy z Kalkuty – Rembielińska – Bartnicza – Wysockiego – Marywilska – Czołowa – Bohaterów – Ołówkowa – Parowozowa – Polnych Kwiatów – Mehoffera – Raciborska – CHOSZCZÓWKA.
W szczycie popołudniowym:
CHOSZCZÓWKA – Raciborska – Przytulna – Henrykowska – Wyganowska – Raciborska – Mehoffera – Polnych Kwiatów – Parowozowa – Ołówkowa – Bohaterów – Czołowa – Marywilska – Wysockiego – Bartnicza – Rembielińska – Matki Teresy z Kalkuty
– Wysockiego – BUDOWLANA 02.
powrót:
BUDOWLANA 02 – Wysockiego – Marywilska – Czołowa – Bohaterów – Ołówkowa – Parowozowa – Polnych Kwiatów – Mehoffera
– Raciborska – CHOSZCZÓWKA.
-
Małpa
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 sie 2016, 14:36
Post
autor: Małpa » 25 sty 2018, 16:31
Ta linia to chyba z powodu niespełnionych marzeń Ztm-u, aby 176 docierała tylko do Targówka. Poza tym czy z Choszczówki jest potrzebna, aż taka komunikacja
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
-
Yelonker
- Posty: 801
- Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
- Lokalizacja: Hala Wola
Post
autor: Yelonker » 25 sty 2018, 16:59
Jestem tylko ciekaw, czy w związku z przywróceniem ruchu liniowego na Matki Teresy odwieszone zostaną przystanki Bolesławicka
EDIT:Poza tym, sądzę, że rozdwojenie tras rano i po południu jest niepotrzebne - między Budowlaną 02 a Budowlaną 06 jest tylko jedno przejście dla pieszych, a przystanek Budowlana 06 nie jest wykorzystywany liniowo, co czyni go lepszym kandydatem na przystanek krańcowy. Zresztą jakby całkowicie skrócić tę linię, a nie bawić się w półśrodki, nie byłoby problemu z bieganiem między przystankami.
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 25 sty 2018, 17:05
Yelonker pisze: ↑25 sty 2018, 16:59
Jestem tylko ciekaw, czy w związku z przywróceniem ruchu liniowego na Matki Teresy odwieszone zostaną przystanki Bolesławicka
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Przystanek Bolesławicka zostanie wznowiony dla
376 i będzie obowiązywał jako warunkowy.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
busdriver
- Posty: 55
- Rejestracja: 28 lis 2016, 10:44
Post
autor: busdriver » 25 sty 2018, 17:56
Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. Jeśli już koniecznie chcieli zmniejszyć liczbę kilometrów, to należało zakrańcować linię przy Rondzie Żaba (odeszłyby wtedy kombinacje ze zmianą trasy a i sporo ludzi przesiadających się z autobusów na Rondzie Żaba miałoby dogodne połączenia).
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27441
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 25 sty 2018, 18:26
busdriver pisze: ↑25 sty 2018, 17:56
Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. (...)
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.
Znaczy siedzisz za biurkiem i czujesz się głupi?
Na Żabie można przesiąść się dodatkowo w: 169, które jedzie tam, gdzie 3/S3/RL, 227, które nikogo nie wozi, 500, które jedzie tam, gdzie R90, 212, które jedzie nigdzie i 135, które w dużej mierze jest zastępowalne 3. Nie widzę tutaj uzasadnienia, by robić dodatkowe kilometry wzdłuż tramwaju i kolei jednocześnie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 25 sty 2018, 18:33
No w
135 to nie bardzo.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27441
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 25 sty 2018, 18:35
No przystanek 11 listopada jednak jest osiągalny bez wielkich problemów. Ale tak, fakt, że dająca tak naprawdę jedyną unikalną bezpośredniość linia jest najsłabiej dostępna w rejonie potencjalnej przesiadki, zdecydowanie świadczy na niekorzyść tego krańca.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 25 sty 2018, 19:40
busdriver pisze: ↑25 sty 2018, 17:56
Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. Jeśli już koniecznie chcieli zmniejszyć liczbę kilometrów, to należało zakrańcować linię przy Rondzie Żaba (odeszłyby wtedy kombinacje ze zmianą trasy a i sporo ludzi przesiadających się z autobusów na Rondzie Żaba miałoby dogodne połączenia).
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.
Dzięki temu, że
376 będzie jeździło tylko do Budowlanej, to wystarczą jedynie 2 brygady, czyli do tej zmiany nie dołożono żadnej brygady...
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 25 sty 2018, 19:51
fik pisze: ↑25 sty 2018, 18:26
busdriver pisze: ↑25 sty 2018, 17:56
Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. (...)
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.
Znaczy siedzisz za biurkiem i czujesz się głupi?
Na Żabie można przesiąść się dodatkowo w: 169, które jedzie tam, gdzie 3/S3/RL, 227, które nikogo nie wozi, 500, które jedzie tam, gdzie R90, 212, które jedzie nigdzie i 135, które w dużej mierze jest zastępowalne 3. Nie widzę tutaj uzasadnienia, by robić dodatkowe kilometry wzdłuż tramwaju i kolei jednocześnie.
A ja nie widzę uzasadnienia byś w ogóle wypowiadał się w tym temacie. Pilnuj własnego podwórka.
ashir pisze: ↑25 sty 2018, 19:40
Dzięki temu, że
376 będzie jeździło tylko do Budowlanej, to wystarczą jedynie 2 brygady, czyli do tej zmiany nie dołożono żadnej brygady...
W końcu to tylko brygady szczytowe 176, które zostały skrócone.
-
busdriver
- Posty: 55
- Rejestracja: 28 lis 2016, 10:44
Post
autor: busdriver » 25 sty 2018, 19:52
Znaczy siedzisz za biurkiem i czujesz się głupi?
Na Żabie można przesiąść się dodatkowo w: 169, które jedzie tam, gdzie 3/S3/RL, 227, które nikogo nie wozi, 500, które jedzie tam, gdzie R90, 212, które jedzie nigdzie i 135, które w dużej mierze jest zastępowalne 3. Nie widzę tutaj uzasadnienia, by robić dodatkowe kilometry wzdłuż tramwaju i kolei jednocześnie.
Pohamuj swój język chłopcze
-
busdriver
- Posty: 55
- Rejestracja: 28 lis 2016, 10:44
Post
autor: busdriver » 25 sty 2018, 19:55
ashir pisze: ↑25 sty 2018, 19:40
busdriver pisze: ↑25 sty 2018, 17:56
Wprowadzenie linii 376 w takim przebiegu jest dowodem na głupotę siedzących za biurkiem ludzi. Jeśli już koniecznie chcieli zmniejszyć liczbę kilometrów, to należało zakrańcować linię przy Rondzie Żaba (odeszłyby wtedy kombinacje ze zmianą trasy a i sporo ludzi przesiadających się z autobusów na Rondzie Żaba miałoby dogodne połączenia).
Nadmienię jedynie, że powyższe mówię z własnego doświadczenia.
Dzięki temu, że
376 będzie jeździło tylko do Budowlanej, to wystarczą jedynie 2 brygady, czyli do tej zmiany nie dołożono żadnej brygady...
Teraz chodzą na 176 3 całki i 2 dodatki.
Jeśli wprowadzi się linię 376 to prawdopodobnie nadal na 176 będą 3 całki. A te dodatki pójdą na 376.
Rozkład jazdy na tej linii jest skopany w kwestii postojów, zazwyczaj po 27 minut na Pl. Hallera i po 7-18 minut na Choszczówce.
-
ARTUR P
- Posty: 741
- Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46
Post
autor: ARTUR P » 25 sty 2018, 20:01
busdriver pisze: ↑25 sty 2018, 19:55
ashir pisze: ↑25 sty 2018, 19:40
Dzięki temu, że
376 będzie jeździło tylko do Budowlanej, to wystarczą jedynie 2 brygady, czyli do tej zmiany nie dołożono żadnej brygady...
Teraz chodzą na 176 3 całki i 2 dodatki.
Jeśli wprowadzi się linię 376 to prawdopodobnie nadal na 176 będą 3 całki. A te dodatki pójdą na 376.
Rozkład jazdy na tej linii jest skopany w kwestii postojów, zazwyczaj po 27 minut na Pl. Hallera i po 7-18 minut na Choszczówce.
Za to na wspólnym odcinku, będzie autobus co 15 minut w szczycie.