Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 sie 2020, 16:47

No 18 miesięcy na warunki przyłączeniowe a potem to już z górki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 sie 2020, 21:01

A na jakim etapie jest obecnie montaż pierwotnie zaplanowanych ładowarek na pętlach?

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 10 sie 2020, 21:17

Na etapie zerowym.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 sie 2020, 21:31

Znaczy się.. z tego co wiem, udało się rozstrzygnąć przetarg, a nawet podpisać umowę z wykonawcą i to rok temu.:
https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/warszawa-umowa-na-65-ladowarek-dla-130-elektrobusow-63177.html pisze:Latem Ekoenergetyka podpisała już pierwszą umowę na budowę 20 ulicznych stacji szybkiego ładowania, które będą zlokalizowane na pętli Wilanów (sześć stacji), cztery kolejne na Chomiczówce, dwie na Szczęśliwicach, Esperanto, Nowodworach, Browarnej i Młynowie.
Natomiast widocznie wykonanie kuleje i to mocno.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 10 sie 2020, 21:41

Flash8222 pisze:
10 sie 2020, 21:17
Na etapie zerowym.
Optymista. Ja bym powiedział, że ujemnym.

Awatar użytkownika
Kacper R3
Posty: 253
Rejestracja: 02 cze 2013, 19:52

Post autor: Kacper R3 » 10 sie 2020, 21:50

SławekM pisze:
10 sie 2020, 21:41
Flash8222 pisze:
10 sie 2020, 21:17
Na etapie zerowym.
Optymista. Ja bym powiedział, że ujemnym.
Od kiedy rozpoczęto pracę do finalizacji i faktycznego uruchomienia stacji na zajezdni mineło 8 miesięcy tempo ekspresowe ;) Mają czas do czerwca 2021 więc coś na serio zacznie dziać się w październiku lub listopadzie ;) ale co będzie to będzie!!! Będzie dobrze albo nawet lepiej :)))
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 10 sie 2020, 22:03

Kacper R3 pisze:
10 sie 2020, 21:50
SławekM pisze:
10 sie 2020, 21:41


Optymista. Ja bym powiedział, że ujemnym.
Od kiedy rozpoczęto pracę do finalizacji i faktycznego uruchomienia stacji na zajezdni mineło 8 miesięcy tempo ekspresowe ;) Mają czas do czerwca 2021 więc coś na serio zacznie dziać się w październiku lub listopadzie ;) ale co będzie to będzie!!! Będzie dobrze albo nawet lepiej :)))
Pisanie "mają czas do czerwca 2021" uważam za śmieszny. Ja wiem ,że "pijarowo" ładnie wyglądały zapowiedzi z zeszłego roku o uruchomieniu pierwszych ładowarek w czerwcu 2020 roku, akurat jak będzie już trochę "elektryków". Obecnie wygląda to fatalnie, bo po raz kolejny zabrano się za elektryfikację od dupy strony. Najpierw kupiono autobusy, a ładowarki "na mieście" po raz kolejny będą później. Czekam jak te elektryki będą odstawione na Włościańskiej i czekały na wejście do ruchu, bo wszystkiego z poziomu zajezdni nie da rady ładować z podmianą co 1-2 kółka.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 sie 2020, 22:05

Już sobie wyobrażam podjazdy z Wilanowa na ładowanie na zajezdnię... :P

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 sie 2020, 22:15

A kiedy zostanie zelektryfikowane 251 i ładowarka w Konstancinie-Jeziornie w końcu zacznie być używana?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 10 sie 2020, 22:20

ashir pisze:
10 sie 2020, 22:15
A kiedy zostanie zelektryfikowane 251 i ładowarka w Konstancinie-Jeziornie w końcu zacznie być używana?
Ostatnio był artykuł w GW na temat ładowarek i był fragment nt. 251:
W Konstancinie-Jeziornie na pętli Grapa do dziś bezczynnie stoi ładowarka prądu, która nie pasuje do przyjeżdżających tu z Wilanowa autobusów linii 251.
Choć nie wiem co autor miał na myśli, skoro jak ma pasować ta ładowarka do autobusów spalinowych...

Tak więc nic w tej kwestii nie wyjaśniłem, ale dodałem to jako ciekawostkę. Ładowarka na Konwiktorskiej dla Ursusów stała z rok nieużywana, więc ta w Konstancinie jeszcze pewnie z rok postoi... Może też być problem z ustawieniem autobusu pod tą ładowarkę, bo szczerze dla mnie trzeba się tam trochę nagimnastykować.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 sie 2020, 22:21

Chyba na to już nie mają taboru. Jak Konstancin se kupi. :D (vide 4550)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 10 sie 2020, 22:30

michael112 pisze:
10 sie 2020, 22:21
Chyba na to już nie mają taboru. Jak Konstancin se kupi. :D (vide 4550)
Dlaczego nie ma? SU12 elektryczne na stałe są przydzielone do 222, bonusowo sobie jeżdżą na 168, choć ta druga oficjalnie nie jest pod elektryki. SU12 masz 20, obydwu generacji. Brygad na 222 w DP masz 8. Ursusów nie liczę, bo wiadomo, one w ogóle są "wyjątkowe" pod każdym względem...

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 sie 2020, 22:33

Jeszcze do obsłużenia solówkowo zostały 102 i 106...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 10 sie 2020, 22:37

michael112 pisze:
10 sie 2020, 22:33
Jeszcze do obsłużenia solówkowo zostały 102 i 106...
Tam to można puścić gazowce. O ile na 106 jest szansa na elektryka, bo planowana jest ładowarka na Młynowie. Bo na Browarnej to nie wiem jaki sens skoro 105 już nie ma. 102 nie masz gdzie załadować.

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 10 sie 2020, 23:11

W przypadku Konstancina sprawa rozchodzi się o lokalizację ładowarki, pod którą nie da się podjechać tak by naładować wóz.

ODPOWIEDZ