Strona 307 z 395

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 10 sie 2020, 23:13
autor: Konied Makevski
Flash8222 pisze:W przypadku Konstancina sprawa rozchodzi się o lokalizację ładowarki, pod którą nie da się podjechać tak by naładować wóz.
Da się, tylko trzeba wycofać, aby ustawić się równolegle do krawężnika.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 1:10
autor: MJ
Teoretycznie na mieście nie wolno cofać bez asysty.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 5:23
autor: Łukasz
MJ pisze:Teoretycznie na mieście nie wolno cofać bez asysty.
Konstancin jest poza miastem ;)

A nie można z kabli?

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 6:56
autor: fraktal
SławekM pisze:
10 sie 2020, 22:03
Czekam jak te elektryki będą odstawione na Włościańskiej i czekały na wejście do ruchu, bo wszystkiego z poziomu zajezdni nie da rady ładować z podmianą co 1-2 kółka.
A na Włościańskiej nie da się ich ładować?

BTW poziom naładowania baterii zależy też od stylu jazdy. Przynahmniej jeśli chodzi o linie krótsze typu 111. A krótszy czas spędzony na ładowaniu, to mniejsze komplikacje przy realizowaniu rozkładu. O tym przynajmniej mówił mój kolega. A, i klimatyzację miał włączoną jak zawsze. Ale on w ogole świetnie sobie radzi z autobusami różnych typów, chociaż w ogóle się tym nie chwali. Niestety dla MZA elektryka nie chce na stałe.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 12:16
autor: Glonojad
Zadziwiające. NIe wiedziałem, że w Konstancinie jest czynna ładowarka - w tej sytuacji jej wykorzystanie powinno byc priorytetem, nawet za cenę elektrycznych przegubów na 222.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 13:06
autor: Flash8222
Na 222 nie ma i nie będzie przegubów.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 13:30
autor: Glonojad
Chodzi mi o to, że jeśli solówki pojadą do Konstancina i nie starczy ich na 222, to lepiej, żeby pojechał elektroprzegub niż dieslosolówka.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 15:01
autor: michael112
Flash8222 pisze:
11 sie 2020, 13:06
Na 222 nie ma i nie będzie przegubów.
Na144 były ;)

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 15:07
autor: Autobus Czerwon
michael112 pisze:
11 sie 2020, 15:01
Flash8222 pisze:
11 sie 2020, 13:06
Na 222 nie ma i nie będzie przegubów.
Na144 były ;)
To nie jest temat od tego, ale od czasów 144, czy też późniejszego 122 wiele się zmieniło. Większość potoku przejęło metro, 222 jest tak naprawdę tylko socjalem dla emerytów, który wraz z ich wymieraniem też będzie tylko wymierał. Jadąc wielokrotnie tą linią w różnych porach, nigdy nie doświadczyłem tłoku. Moim zdaniem linia jest do przetrasowania, bo niepotrzebnie dubluje tramwaje na Puławskiej i mogłaby zahaczać o metro. A przeguby czy deskorolki w ramach dziwadeł, wielokrotnie się na 222 pojawiały.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 16:15
autor: Glonojad
No ale Puławska Musi MIeć Bezpośredni Dojazd na Trakt. A już tak na poważnie, to generalnie na Trakcie powinny być tylko przeguby, więc trudno,gdzies pojadą puste. Może po prostu Spartańska jest zbyt płytko na Mokotowie, może jakiś Mordor trzeba łapać?

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 11 sie 2020, 16:24
autor: Autobus Czerwon
Glonojad pisze:
11 sie 2020, 16:15
No ale Puławska Musi MIeć Bezpośredni Dojazd na Trakt. A już tak na poważnie, to generalnie na Trakcie powinny być tylko przeguby, więc trudno,gdzies pojadą puste. Może po prostu Spartańska jest zbyt płytko na Mokotowie, może jakiś Mordor trzeba łapać?
Widać jak bardzo jest ten dojazd popularny, szczególnie w czasie korków np. przed Dolną czy Rakowiecką w kierunku Traktu, w czasie szczytu popołudniowego.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 12 sie 2020, 9:09
autor: fraktal
Glonojad pisze:
11 sie 2020, 12:16
Zadziwiające. NIe wiedziałem, że w Konstancinie jest czynna ładowarka - w tej sytuacji jej wykorzystanie powinno byc priorytetem, nawet za cenę elektrycznych przegubów na 222.
Konstancin to nie Warszawa, więc widocznie wszyscy uznają, że można ich olać. :razz: Środki na ładowarkę pochodziły przecież zapewne z budżetu Konstancina, a nie warszawskiego. Zamiast tego Warszawa woli się lansować już któryś miesiąc z rzędu elektrycznym solarisem na TVNie w pięciominutowym programie telewizyjnym.

Zresztą żeby na 222 wysłać elektryczne przeguby, trzeba mieć dedykowaną dla nich ładowarkę, bo ta na Spartańskiej do nich nie pasuje.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 12 sie 2020, 9:10
autor: michael112
fraktal pisze:
12 sie 2020, 9:09
Zresztą żeby na 222 wysłać elektryczne przeguby, trzeba bt mieć dedykowaną dla nich ładowarkę, bo ta na Spartańskiej do nich nie pasuje.
Też nie? :o

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 12 sie 2020, 9:13
autor: fraktal
Była o tym dyskusja przecież... niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę, bo za MZA naprawdę trudno nadążyć. :razz:

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 12 sie 2020, 9:49
autor: Glonojad
Mnie nie chodzi o olewanie, lub nie, Konstancina, lecz po prostu o eksploatację elektryków w warunkach możliwie jak najbardziej normalnych. Jak dla mnie to mogą i na tym 251 jechać przeguby (jeśli się na tamtejsze pętli zmieszczą, skoro solówki muszą cofać). A gdzie jeżdżą teraz solowe Solarisy w takim razie?