Zebra pisze:Czemu pomiar do Taśmowej a nie Rzymowskiego?
Po temu, żeby nie było, że nie biorę pod lupę odcinka z największą ilością miejsc pracy w najważniejszym sektorze w gospodarki - usługach.
Zebra pisze:Linii trochę mogłoby pomóc przetrasowanie przez Al. Wilanowską i Rolną - ale tylko trochę z założeniem że kierowcy będą łamać zasady lewoskrętu z Al. Wilanowskiej w Sikorskiego i skręcać z pasa do jazdy na wprost.
Sam widzisz - wychodzi absurd.
ness pisze:Ale co sie nalezy ursusowi?
Powiem szczerze, że nie znam perfekcyujnie komunikacji ursuskiej, ale i bez tego wiem, że 401 na tasiemcowej trasie stanowi dla Ursusa przeszkodę.
ness pisze:Roznica miedzy czerwonym a czarnym w relacji Niedzwiadek-Tasmowa to bodajze 4 NZ i dwa stale (radarowa i lopuszanska).
4 potencjalne rezerwy/zatrzymania plus minuta do przodu. Czy wiesz, co to oznacza, czy mam wytłumaczyć?
Co do DS, ok, przyjmuję Twoją argumentację. Niemniej bilans brygadowy dla międzyszczytu zakładając uczernienie i skrócenie 401 można spokojnie policzyć. A że linia na TS z Zapłowiecza powinna być w tym okresie ścięta (20 minut, Rakowiecka nie ucierpi) dałoby radę podbić do 600 sekund. A może nawet na wzmocnienie 520 by starczyło, przynajmniej co 12, na Marysinie Ostrobramskiej te brygady się nie zmarnują. Ale Ursus w tym przypadku miałby bezwzględny priorytet.
ness pisze:Co do napelnienia to ja sobie ogladam 401 na witosa rano (7.40-9.00) i specjalnych roznic ostatnio nie widze.
Nie wiem, czy obserwowałeś dziś, ale ja wsiadłem do 401 od strony Marysina - kurs o 7:09. Z Gocławia odjechało 26 osób. Że 23 grudnia? Być może. Niemniej wracałem do siebie 507 z przesiadką przy Saskiej, a to nie miało problemów z zapełnieniem.
ness pisze:W gagarina nie ma sensu, z zaplowiecza bedzie szybciej przez TL+ przesiadka.
W 141, które jest rzadsze. Selekcja negatywna mówisz... Tyle że co mi po Twoich wywodach, skoro zdecydowana większość pasażerów 401 wysiada przy Witosa? To jest punkt minimum, gdzie linia ma dotrzeć.
ness pisze:Targowek sobie trama nie zyczy, zachecic/wyperswadowac nie ma komu.
Po budowie metra ten tramwaj i tak by nie miał sensu, bo trasa z Wileniaka będzie ściągać pasażerów z wuzetki.
R-11 Kleszczowa pisze:107 mogłoby się obronić na ciągu Mazowiecka - Krucza ale dla Siekierek nie byłaby to atrakcyjna linia
Noooo, Kleszczu, wreszcie coś z czym się zgodzę. To tak samo jak z Koszykową, spieprzają ze 159 do 131 i 422. A 107 i 130 na Chełmskiej to już w ogóle odlot - 2 linie do Śródmieścia z róznej strony
ps. nessie, ależ ja się w Tobie namiętnie zaczytuję, czekam na pierwszy tomik nowoczesnej poezji, najczęściej małymi literami z nonszalancką interpunkcją. Tytuł może jak najbardziej brzmieć "Do k***y nędzy". Efektowna inwokacja, może jakaś dobra oda z tego wyjdzie. Wesołych świąt od ślepego!
![przytul :przytul:](./images/smilies/przytul.gif)