Wiaty przystankowe
Moderator: Wiliam
Przy Kinowej z 2 tygodnie temu wymieniono wiatę z przystanku dla 102 Olszynka. Łapałem się za głowę jak to oglądałem wieczorem, obok na jedną lawetę pakują przecież nową wiatę a na drugiej stoi ta konkursowa no ale ok, jest to dla mnie debilizm ale ok. Kilka dni temu się jej przyjrzałem i odkryłem, że to nie jak w przypadku autobusowego i tramwajowego do centrum normalna wiata a to pożal się Panie Boże gówno z podpórką na dupę. I to na przystanku, z którego głównie korzystają mohery bo 102 na Grochowie ma dużo jak nie większość takich pasażerów, a linia jeździ co 20 minut, więc jak babcia czy dziadek się spóźnią to sobie mogą tyłek oprzeć a tobołów nie ma gdzie postawić.
W ogóle kto taki debilizm wymyślił? Kto na to pozwolił? To po raz kolejny pokazuje, że urzędnicy mają zwykłych ludzi gdzieś bo oni przecież mają miękkie siedzenia w swoich służbowych samochodach a babcia na przystanku ma sobie tyłek opierać bo do autobusu ma jeszcze 10 minut. No kuriozum jakieś.
W ogóle kto taki debilizm wymyślił? Kto na to pozwolił? To po raz kolejny pokazuje, że urzędnicy mają zwykłych ludzi gdzieś bo oni przecież mają miękkie siedzenia w swoich służbowych samochodach a babcia na przystanku ma sobie tyłek opierać bo do autobusu ma jeszcze 10 minut. No kuriozum jakieś.
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ławka z zasady nie służy do stawiania na niej tobołów, więc bardzo dobrze, że się ich postawić nie da. Szkoda tylko, że osiągnięto to poprzez likwidację ławki.
A dlaczego nie? Jeśli jest miejsce? Ja sam czasem jak chcę coś wyjąć z plecaka, to podchodzę do takiej ławki i stawiam plecak na ławce, bo wtedy mi jest łatwiej coś wyjąć. Dlaczego nie ma do tego służyć, jeśli nie ma innych ludzi chcących skorzystać?Szeregowy_Równoległy pisze:Ławka z zasady nie służy do stawiania na niej tobołów, więc bardzo dobrze, że się ich postawić nie da.
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No dobra, jeszcze to ujdzie w sytuacji o jakiej mówisz. Ale jak jest tłok, i ktoś ustępuje miejsca staruszce a ona stawia na nim zmęczony siaty to trochę się z celem mija.
Czyli mamy odpowiedzialność zbiorową. To nie jest dobre.
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pewnie że nie jest dobre, ale czasem jest konieczne.
Nie uważam to za konieczne. Ławki na przystankach naprawdę wielu ludziom są potrzebne. Ale co Ty o tym możesz wiedzieć, w wielu postach udowodniłeś już, że nie obchodzą Cię starsi ludzie.
PS
To może skasujmy autobusy? W ten sposób skutecznie wyeliminujemy autobusowy wandalizm.
PS
To może skasujmy autobusy? W ten sposób skutecznie wyeliminujemy autobusowy wandalizm.
Nie chodziło mi o to, że głównym zadaniem ławki było trzymanie na niej tobołów, to tak przy okazji. Z tego przystanku i tak tłumy nie korzystają. Głównie chodziło mi o starszych ludzi, jak postawią toboły na ziemi to ciężko im się po nie potem schylić.
A odpowiedzialność zbiorową za trzymanie plecaka, kiedy jestem sam na przystanku albo kiedy nikomu nie uprzykrzam życia, bo zdarzało mi się korzystać z właśnie tego przystanku z plecakiem uważam za jakieś brednie Autobus Czerwon.
A odpowiedzialność zbiorową za trzymanie plecaka, kiedy jestem sam na przystanku albo kiedy nikomu nie uprzykrzam życia, bo zdarzało mi się korzystać z właśnie tego przystanku z plecakiem uważam za jakieś brednie Autobus Czerwon.
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
ZTM rezygnuje z "podpupników": http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 59763.html
No i chwała A gdzie jeszcze stoją wiaty z tymi podpórkami na dupę? Na pewno jest obok mnie, na przystanku Kinowa 02 i z tego co widziałem to na Powstańców Śląskich? Wszystkie pozostałe 3 tam są?
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
Plac Grunwaldzki Piaski
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
No i to teoretycznie wszystkie, skoro wg artykułu stoją cztery.
A ja jeszcze ponarzekam Ale na coś innego - nazwy przystanków i numery linii są naklejane w taki sposób, że pod spodem zostają bąble powietrza i wygląda to nieestetycznie, nie da się czegoś z tym zrobić? A naklejki ze znakiem D15 przystanek autobusowy są przyklejane krzywo.
A ja jeszcze ponarzekam Ale na coś innego - nazwy przystanków i numery linii są naklejane w taki sposób, że pod spodem zostają bąble powietrza i wygląda to nieestetycznie, nie da się czegoś z tym zrobić? A naklejki ze znakiem D15 przystanek autobusowy są przyklejane krzywo.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
ZTM pisze:Pierwsza wiata seryjna - nowoczesna i komfortowa
W czwartek, 23 kwietnia 2015 r., Prezydent m.st. Warszawy – Hanna Gronkiewicz-Waltz i prezes AMS SA - Marek Kuzaka zaprezentowali pierwszą seryjną wiatę zamontowaną w ramach projektu „Przystanek Komunikacji Miejskiej”.
Trwa montaż nowych stołecznych wiat. Dzisiaj na przystanku autobusowym Budowlana 02 na ul. Piotra Wysockiego zaprezentowano oficjalnie pierwszą wiatę seryjną, zaprojektowaną specjalnie dla Warszawy i nawiązującą wyglądem do tzw. Ł-ek, czyli zadaszeń z lat 70-tych.
– To bardzo nowoczesna i trwała konstrukcja, która będzie służyła mieszkańcom przez długie lata i zapewni odpowiedni komfort wszystkim oczekującym na przyjazd autobusu lub tramwaju. Ogółem w stolicy pojawi się 955 tego typu wiat - mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, Prezydent m.st. Warszawy.
– Od dzisiaj projekt Przystanek Komunikacji Miejskiej wchodzi w kolejną fazę. Dotychczas wiaty tzw. konserwatorskie i konkursowe budowane były głównie w centrum. Wiata seryjna, zaprojektowana przez AMS wspólnie z firmą Tejbrant, jest przewidziana dla ważnych komunikacyjnie miejsc, rozproszonych w całej Warszawie. Wierzymy, że jej użytkownicy wystawią jej równie pozytywną opinię co Pani Prezydent – powiedział Marek Kuzaka, prezes AMS SA.
Nowe, aluminiowe i segmentowe wiaty, które mogą mieć 2,8 m, 4,2 m lub 5,6 m długości, można dostosowywać do potrzeb lub warunków technicznych. Dach wiaty ogranicza nagrzewanie się i zapewnia odpowiednie rozświetlenie. Wewnątrz, oprócz segmentu wyposażonego w gablotę z rozkładem jazdy, umieszczono długą ławkę przystankową.
W stolicy, w zależności od charakteru przestrzeni, instalowane są trzy rodzaje wiat. Konkursowe - w najbardziej reprezentacyjnych i ważnych komunikacyjnie lokalizacjach, konserwatorskie – w obszarach objętych nadzorem konserwatorskim i seryjne - w centrach dzielnic oraz przy głównych ciągach komunikacyjnych poza ścisłym centrum. Ustawiono już 200 wiat - 81 konkursowych, 118 konserwatorskich i jedną seryjną. 58 zamontowano na przystankach tramwajowych a 142 na przystankach autobusowych.
Zgodnie z umową AMS SA w ramach koncesji w ciągu trzech lat wybuduje łącznie 1580 nowoczesnych, wygodnych i estetycznych przystanków (413 konkursowych, 212 konserwatorskich i 955 seryjnych).
Wszystkie wiaty będą interaktywne - standardowo wyposażono je w technologię Near Field Communication (NFC) oraz kody QR. Dzięki bramce gateams.com, pasażerowie mogą skorzystać z szeregu funkcjonalności – zaplanować podróż, zapoznać się z informacjami o mieście, lub pobrać darmowe treści. Ponadto w wiatach konkursowych i konserwatorskich, dostępne jest również Free WiFi (w lokalizacjach umożliwiających efektywne wykorzystanie tej technologii).