Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
No dobra, ale spróbować załatwić odpowiednią liczbę kierowców oraz plac na którym będą stacjonowały (choć z tym drugim to mniejszy problem).
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Wszystko co ITS już posiada i załatwiać w tak krótkim czasie nie musi.R-9 Chełmska pisze:oraz malowanie + tapicerkę + oprogramowanie wyświetlaczy i milion różnych bzdetów...
Nowy też by nie musiał - wystarczyłoby przejąć kierowców, którzy zostaliby zwolnieni przez wycofujących się ajentów. Wynajęcie placu też nie jest szczególnie problematyczne.
A to już zabiło te przetargi.R-9 Chełmska pisze:oraz malowanie + tapicerkę + oprogramowanie wyświetlaczy i milion różnych bzdetów
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ale inne warunki skutecznie innych blokowały. Zauważ, ze były np. pytania o układ drzwi 1-2-2. Dla mnie odmowa jest kompletnie niezrozumiała, bo przecież taki układ jest lepszy od 2-2-2 z zablokowaną I połówką "dla kierowcy".Glonojad pisze:Zwłaszcza, że zagrywka "ma być malowane po nowemu" była wręcz zaproszeniem do składania ofert przez innych.
Rybeńko słodkowodna! Czy tak jest wystarczająco uprzejmie? Nie pytałam czy to prawda tylko jeśli prawda z pewnością ktoś poda źródło. Nie interesują mnie odpowiedzi "bo tak" albo "wiem ale nie powiem". Pytałam nie dość jasno?Glonojad pisze:Oczywiście, że to prawda. Nie może startować z tego samego powodu, z jakiego dostało bez przetargu umowę wieloletnią. To transakcja wiązana.
W szczegóły wchodził nie będę, bo nie jesteś zbyt uprzejma. Zwłaszcza, że post Bastiana z 0:09 zawiera wystarczające informacje, by resztę sobie znaleźć w góglu.
Postawiliście tezę, na Was leży ciężar udokumentowania, o to właśnie proszę. W obrocie prawnym nie istnieje pojęcie "przewoźnik wewnętrzny". Mam szukać czegoś co nie istnieje? No panowie...
Gdyby odp. można było wyszukać w sieci nie rejestrowała bym się tutaj i nie zawracała głowy.A pomysleć, że Sebka Tuszyńskiego i to forum polecił mi sam Krzyś Bieńkowski...
Ania
Zmówienie "starych" autobusów dwunastometrowych automatycznie stawia na wygranej pozycji posiadacza "starych" autobusów dwunastometrowych. Oczywiście autobuów bez przydzielonych zadań. Oczywiście "stare" zadania kończą się z dniem dla potencjalnych nowych zadań. Z wyświetlaczem bursztynowym (a czemu nie zielonym?) żółtymi rurkami (a czemu nie czerwonymi?) itd itd. Wypisz wymaluj przetarg "ustawiony" pod dotychczasowego wykonawcę! Ze wzgledu na koszty wewnętrzne przy tak małym zamówieniu nikt inny nie złoży oferty a zmiana malowania tylko podniesie jej cenę. W chwili niby poszukiwania niby oszczędności. Może o to chodziło?kajo pisze:Bo dopuszczenie starego malowania automatycznie uprzywilejowuje "starych" ajentów, mających je.
Dziękuję za próbę wyjaśnienia i odpowiedź jednak brak w niej elementarnej logiki. Czy mogę liczyć na jakieś inne, logiczne wytłumaczenie dot. wymogu malowania?
Ania
Cóż za niespodzianka, ze akurat wtedy pojawią się nowe zadania!Anna T. pisze:Oczywiście "stare" zadania kończą się z dniem dla potencjalnych nowych zadań.
W dużej mierze standard ogólnopolski.Anna T. pisze:Z wyświetlaczem bursztynowym
Jak wyżej.Anna T. pisze:żółtymi rurkami
Malowanie to w gruncie rzeczy jedyny typowo warszawski element starych wozów ITS i Mobilisu. Pozostałe wymagania były chyba dość typowe dla całego kraju w tamtym czasie. Mam wrażenie, że dopiero w ostatnich latach Warszawa trochę odskoczyła od reszty kraju.Anna T. pisze:zmiana malowania tylko podniesie jej cenę
Takich ci w kraju dostatek.Anna T. pisze:Zmówienie "starych" autobusów dwunastometrowych automatycznie stawia na wygranej pozycji posiadacza "starych" autobusów dwunastometrowych.
- vernalisadonis
- Posty: 3101
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Z tym kolorem są bardziej czytelniejsze.Anna T. pisze:Z wyświetlaczem bursztynowym (a czemu nie zielonym?)
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Instytucja zlecania zadań z zakresu transportu publicznego na rzecz podmiotu wewnętrznego była poruszana w co najmniej dwóch dyrektywach UE. Proponuję poszukać w EURLexie, wszystko jest tam napisane...Anna T. pisze:W obrocie prawnym nie istnieje pojęcie "przewoźnik wewnętrzny". Mam szukać czegoś co nie istnieje? No panowie...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie ma to jak być interfejsem do gógla.
http://www.prawotransportowe.pl/uploads ... e_1370.pdf
Tak 'a propos rzeczy "nieistniejących w obrocie prawnym".
http://www.prawotransportowe.pl/uploads ... e_1370.pdf
Tak 'a propos rzeczy "nieistniejących w obrocie prawnym".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeśli Beni ma rację, to komunikat o rozmowach z MZA też jest blefem. Czyli mamy intrygę wielopiętrową.sprokett pisze:Całe te pseudo-przetargi, to nic innego, tylko próba nieudolnego zrzucenia winy na prywatnych przewoźników. (...) Wytłumaczenie cięć - palce lizać.
Jakoś ci inni mało skutecznie zostali zaproszeni. BTW, ten wymóg to "zagrywka", czy równe traktowanie oferentów wynikające wprost z PZP?Glonojad pisze:Zagrywka "ma być malowane po nowemu" była wręcz zaproszeniem do składania ofert przez innych.
A ktoś akurat w Polsce wycofuje z eksploatacji dziesięcioletnie autobusy? Ashir, dopuszczenie czerwonych rurek to nie jest ustawienie przetargu pod Europę Express City, tylko umożliwienie pozyskania taboru z miast, gdzie takie malowanie jest standardem.bepe pisze:(bursztynowe wyświetlacze i żółte poręcze) W dużej mierze standard ogólnopolski.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jedno i drugie (o czym pisałem w tym wątku jak tylko ta odpowiedź została opublikowana). Zagrywka nie musi być nielegalna. Alternatywą było jedynie dopuszczenie wszystkiego "jak leci", co sam przyznasz, byłoby raczej nonsensem.Marvin pisze: Jakoś ci inni mało skutecznie zostali zaproszeni. BTW, ten wymóg to "zagrywka", czy równe traktowanie oferentów wynikające wprost z PZP?
Że mało skuteczne? Cóż, rok to za mało po prostu.
Nie ma żadnego "zrzucania winy na przewoźników" - przyczyna cięć już dawno została medialnie otrąbiona - kasa i tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.