Czasy przejazdu

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 18 lip 2015, 8:59

altar pisze:180 to wogóle jest bardzo nieregularne, zarówno w DP, jak i w DS. W DP potrafi złapać -10 w stronę Chomiczówki w między szczycie, nie utykając właściwie nigdzie w korku. Wieczorem w DP zdarza mi się czekać na niego po 20-kilka minut do pół godziny w czasie 15 minutowego taktu w stronę Wilanowa. W DS do Wilanowa wpadają niekiedy dwuskłady w odstępie od 0 do 3 minut.
To jest argument za wydłużeniem 131 do Wilanowa. Ma krótszą trasę, nie jeździ bocznymi uliczkami gdzie światła co chwila blokują przejazd na bardzo długo. Jedynie przy Uniwersusie w pokonaniu skrzyżowania 180 ma przewagę.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 lip 2015, 10:30

A 180 na Sadybę? :>

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 18 lip 2015, 10:46

Oczywiście że nie. W całej Warszawie nie ma podobnie dużego ciągu o podobnej zabudowie, który by był obsługiwany jedynie jedną linią, choćby i pseudosilną.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 lip 2015, 10:50

No ale skoro 180 na Wiertniczej wystarcza, to 131 z większą częstotliwością tym bardziej. A na Wilanowie miejsca na nową tak częstą linię nie ma.

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 lip 2015, 12:49

Na Wilanowie jest sporo miejsca. Tylko jest źle wykorzystywane. Jeśli linie dojeżdżające od strony Konstancina (163, 725, 742) umieścilibyśmy w zatoczce po lewej stronie pętli (WILANÓW 08 przekształcając jako przystanek dla wysiadających, a WILANÓW 01 dla wsiadających), to 131 można umieścić na p. Wilanów 04, a z tyłu (tam gdzie obecnie jest 180) upchnąć jeszcze 519 (tam można dać miejsce tylko na 1 wóz). Długość peronu to 72 metry. Tak więc po umieszczeniu jednego 519, zostałoby jeszcze miejsce na 3 wozy 131. Czyli tyle, ile obecnie na Sadybie. Ale to już podchodzi pod temat "Pętle autobusowe i tramwajowe" więc nie rozwijajmy tego wątku w tym temacie.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 lip 2015, 13:39

Odpowiem Ci za chwilkę w stosownym temacie. ;)

EOT

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2015, 6:26

Od Sadyby na południe sa co najwyżej nieduże kamienice, więc z tą skalą zabudowy bym nie galopowal. Tym niemniej, 180 ostatnio mocno zdziadziala (nie jedyna zresztą) i podmianka ze 131 bylaby uzassdniona.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 22 lip 2015, 9:27

Zdziadziała ostatnio? Od lat ma ten sam rozkład. Inna sprawa, że to trochę śmieszne że w weekendy na KP 503 wozi muchy co 10 minut, a 180 jeździ mocno zatłoczone co 15...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 lip 2015, 13:55

Jest i TVN a te "kamienice" to bardzo często mikro-biurowce :wink: . Może i faktycznie 180 i 131 to zbyt dużo bo i trasa na zbyt długim odcinku się pokrywa... Ale takie np. 172 pod względem częstotliwości bardziej pasuje do 180. Ale tym nawet z Wilanowa do 131 by podjechać nie było można bo wspólnych przystanków by nie było (tylko zespoły przystankowe).

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 22 lip 2015, 16:26

Zastanawiam się, czy tam nie dałoby rady puścić lokalnej linii, która także pojedzie ul. Klimczaka w przyszłości. Coś na zasadzie lokalnej dowozówki do innych linii np. na Sadybie. BRANICKIEGO - Al. Rzeczpospolitej - Klimczaka - Przyczółkowa - Wiertnicza - Goraszewska - Św. Bonifacego - STEGNY np.

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 sie 2015, 13:01

Gdzie jest za mało czasu na odcinku Metro Młociny - Sokołowska. Notorycznie 11 mi przyjeżdża na -3 do -5. Zarówno DP, jak i DS. Wczoraj 27 popołudniu na -6.

man1956
Posty: 1554
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 23 sie 2015, 14:29

Pytanie trochę z innej beczki: jaki jest czas PT z R-1 na Pralkę?

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 23 sie 2015, 14:52

man1956 pisze:Pytanie trochę z innej beczki: jaki jest czas PT z R-1 na Pralkę?
Coś ok. 10min.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 23 sie 2015, 22:05

Georg pisze:Gdzie jest za mało czasu na odcinku Metro Młociny - Sokołowska. Notorycznie 11 mi przyjeżdża na -3 do -5. Zarówno DP, jak i DS. Wczoraj 27 popołudniu na -6.
Od Kazubów do os. Wolska spokojnie traci się 3-4 minuty poza tym od Wrocławskiej do Ratusza na tzw. priorytecie też można ze 2 minuty stracić przy braku szczęścia. Na Sokołowskiej to jedynie 27 ma szansę przyjechać o czasie choć na odcinku Sowińskiego-Sokołowska też można się opóźnić ze 2 minuty.

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 sie 2015, 4:41

27 także ma opóźnienia, choć mniejsze niż pozostałe linie.

Zablokowany