Komunikacja miejska w Wawrze

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 23 mar 2012, 23:42

Raczej bujanie w obłokach :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 26 mar 2012, 8:04

Krzysiek_S pisze:skierowanie linii 119 na Zwoleńską + wzmocnienie 213.
Ja mówię VETO. Ale znowu będzie zabawnie jak mieszkańcy wystąpią w obronie linii ;)
Pomysł całkowicie nierealny.
Jedyne co się uda to przerzucić 119 na Kadetów.

michael112
Posty: 2851
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 mar 2012, 10:29

cns80 pisze:
Krzysiek_S pisze:skierowanie linii 119 na Zwoleńską + wzmocnienie 213.
Ja mówię VETO. Ale znowu będzie zabawnie jak mieszkańcy wystąpią w obronie linii ;)
Pomysł całkowicie nierealny.
Jedyne co się uda to przerzucić 119 na Kadetów.
A ja mówię VETO dla VETA :smile:

Szop
Posty: 151
Rejestracja: 01 sty 2011, 16:18

Post autor: Szop » 28 mar 2012, 22:07

Tymczasem na Gocławku wspawano barierki, czyli uniemożliwiono przejście między peronami przez tory dalekobieżne od strony Marsa. Trochę się zdziwiłem - pociąg już jedzie, a tu nagle płot.
(teraz cała nadzieja w złomiarzach, sąsiednie segmenty są tylko przykręcone)
Cześć.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 mar 2012, 22:18

Szop pisze:(teraz cała nadzieja w złomiarzach,
Przecież nie po to ustawiono te barierki, żeby złomiarz miał na piwo :komp:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Szop
Posty: 151
Rejestracja: 01 sty 2011, 16:18

Post autor: Szop » 30 mar 2012, 23:20

Najwyraźniej jednak tylko po to :D
Cześć.

Szop
Posty: 151
Rejestracja: 01 sty 2011, 16:18

Post autor: Szop » 06 kwie 2012, 19:10

Przyszła odpowiedź: nie będzie przystanku "Płowiecka" dla N22 i N72 - zbyt napięty rozkład, nie ma na niego czasu.
Cześć.

mad_racoon
Posty: 5
Rejestracja: 13 cze 2012, 9:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mad_racoon » 20 cze 2012, 14:04

Przynajmniej głos w sprawie - ogólnie proponuję jednak wrócić do tematów komunikacji miejskiej - czyli zgodnych z tematem forum...

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 20 cze 2012, 14:22

strona Wawra pisze:Ponadto informujemy, że zgodnie z deklaracją złożoną przez nas na
spotkaniu, w piśmie skierowanym do Urzędu Dzielnicy Wawer zasygnalizowaliśmy
zgłoszoną przez mieszkańców potrzebę wdrożenia po zakończeniu obecnej
inwestycji stałych zmian w układzie linii komunikacyjnych w rejonie ulic Lucerny,
Bronowskiej, Zwoleńskiej i Traktu Lubelskiego. Zadeklarowaliśmy również gotowość
udziału w spotkaniu poświęconym tej tematyce, zaś o organizację spotkania
poprosiliśmy Urząd Dzielnicy.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 cze 2012, 18:50

Krzysiek_S pisze:Dojdą nowe ulice do obsługi komunikacyjnej, więc kształt komunikacji będzie się musiał zmienic.
Które konkretnie masz na myśli? Borków - Juhasów?
Krzysiek_S pisze:Jednak warto już teraz zacząc publiczną dyskusje jak ma wyglądac komunikacja zbiorowa po roku 2014 roku.
Obawiam się, że (wzorem poprzednich prób), znaczącej poprawy nie będzie... Za dużo ludzi mających rozbieżne opinie + upór poszczególnych osiedli broniących obecnych relacji. :(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 cze 2012, 18:59

Wolfchen pisze:Które konkretnie masz na myśli? Borków - Juhasów?
1. Panny Wodnej do Traktu Lubelskiego i ewentualnie dalej Skalnicową do Wału Miedzeszyńskiego.
2. Przewodowa [ odcinek zachodni]
3. Borków - Juhasów
4. Nowozabielska [ pod warunkiem, że będą odpowiednie parametry].
Wolfchen pisze:Obawiam się, że (wzorem poprzednich prób), znaczącej poprawy nie będzie... Za dużo ludzi mających rozbieżne opinie + upór poszczególnych osiedli broniących obecnych relacji. :(
Wiesz ale nic nie robic to jeszcze gorzej. Zresztą sam ZTM po prośbę mieszkańców ze spotkania w Zerzniu, chce spotkania.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 cze 2012, 19:19

Co racja to racja. Może da się coś metodą małych kroczków zrobić...

Chociaż będąc częstym gościem na Sztygarów, to praktycznie nigdy nie korzystałem z komunikacji miejskiej - od torów do Jontka się szybciej dochodziło pieszo, niż by przyszło czekać na 161 (chyba tylko raz przypadkiem trafiłem na autobus).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 cze 2012, 19:21

A linie 213 gdzie zgubiłeś? ;-)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 cze 2012, 19:34

Krzysiek_S pisze:A linie 213 gdzie zgubiłeś? ;)
Wtedy kursowała jeszcze tylko 161, to było dość dawno ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 27 cze 2012, 21:19

A ja mam pytanie odnośnie innej części Wawra: Dlaczego mimo skrócenia trasy 125 nadal jeździ razem z 525 w obie strony? Zawsze oba przyjeżdzaja prawie razem a potem 15-20 minut czekania... I tak od lat. Zawsze tłumaczono to długa trasą 125 i jego skomunikowaniem dalej. Co jest przyczyna teraz? To w końcu 12 przystanków i spory kawał ich trasy. Nie mówiąc , że strasznie wkurza w ruchu lokalnym.

Zablokowany