Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 27 paź 2022, 8:33

ashir pisze:
24 paź 2022, 17:37
Jakby ktoś się zastanawiał dlaczego Michalczewski powinien zakończyć jak najszybciej działalność w Warszawie to dzisiaj kolejny dowód. Na 212 nie są obsadzone 2 brygady pod rząd (4 i 06), a na innej (05) standardowo zastępstwo. Do kolejnej brygady (1) ledwo się zmieściłem, ale wychodzi na to, że miałem szczęście, bo akurat "moja" brygada przyjechała, natomiast z relacji pasażerów szybko się dowiedziałem, że to co się nie wyświetla w aplikacji to i w praktyce nie jeździ, czyli 45 minut przerwy. Na 152 też zastępstwo, a na 226 być może nie obsadzona brygada.

Niestety pasażerowie linii obsługiwanych przez Michalczewskiego są w szczególności narażeni, że ich kurs nie zostanie zrealizowany, nie tylko przez niesolidnego ajenta, ale i w ogóle. Bowiem trzeba brać pod uwagę, że nie zawsze znajdzie się zastępstwo, a przynajmniej nie od razu. Szkoda, że ZTM woli iść na rękę przewoźnikowi, który ma w poważaniu pasażerów, a i sam ledwo zipie. Obniżenie planu tylko wydłuża agonie Michalczewskiego. Obniżenie planu z 25 brygad do 20 brygad w DP i z 18 do 13 brygad w DŚ nic nie pomogło. Wręcz jak można było się łatwo domyśleć jest gorzej. Mniej kar = mniejsza motywacja do zwiększenia zatrudnienia, poprawy warunków zatrudnienia, regulowania zobowiązań na bieżąco itd. Dalej pani prezes nie potrafi rozwiązać problemu. A skoro płacenie kar (co pokazał przykład EEC) i utrata bonusu za wzorową realizację umowy jest opłacalne to znaczy, że ZTM słabo broni interes swój i pasażerów. Proponuję obniżyć plan o kolejne 5 brygad to za chwilę będzie Michalczewski wystawiał nie 15 brygad, a 10 w DP. Przykład mamy już w DŚ, gdzie przy 13 brygadach czasem bywa problem, żeby chociaż wystawić 10 brygad.
Dziś znów część brygad obsługiwanych przez firmę Michalczewski się nie wyświetla.
Czyżby znów brak części obsady?
Pomijam też ilość zastępstw

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 paź 2022, 12:01

Na ile czasu Michalczewski ma kontrakt? Dobrze pamiętam kiedy zaczynali (w 2018 r. tuż przed zmianą czasu na zimowy, czyli będzie rocznica :D), ale nie znając czasu umowy, nie mogę stwierdzić, kiedy im się skończy.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4910
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 27 paź 2022, 12:10

Kontrakt Michalczewskiego zawarty jest do końca 2026 roku.
ObrazekObrazek

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 paź 2022, 12:49

W Radomiu tylu kierowców zostało bez pracy w PKS - i nic się nie da zrobić? Zapłacić więcej, zorganizować transport do W-wy, włączyć dojazd w czas pracy, w końcu to firma transportowa.
ŁK

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 paź 2022, 12:54

Ale o której byś musiał wyjechać z Radomia żeby zacząć zmianę o 4 nad ranem?

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 paź 2022, 13:07

michael112 pisze:Ale o której byś musiał wyjechać z Radomia żeby zacząć zmianę o 4 nad ranem?
Czy wszyscy kierowcy z Radomia musza zaczynać zmiane o 4? Wystarczy, że o 4 wsiada w bus z Radomia a zmiane zaczną o 5:30. 5h jazdy, bus do Radomia i z powrotem na popołudniowy dodatek. Przecież to jest kwestia kasy wszystko. I tak zmiany są po 9-10h, można część z nich spędzić w busie. Poza tym cześć kierowców dojeżdża i tak po mieście po kilkadziesiąt minut, a nie liczy im się to do czasu pracy.
ŁK

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 paź 2022, 13:20

Chodziło mi o pierwsze kursy brygad porannych na sieci Warszawy.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 paź 2022, 13:32

michael112 pisze:Chodziło mi o pierwsze kursy brygad porannych na sieci Warszawy.
Naprawdę, jeszcze raz, musza je realizować kierowcy dojeżdżający z Radomia?
ŁK

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 718
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 27 paź 2022, 13:36

Muszą, bo to beton. Kolega dojeżdża 45km dzień w dzień i jednego dnia kończy przed 1 w nocy, a drugiego nie raz zaczynał po 12:00
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 27 paź 2022, 14:07

Przepraszam za mały offtop, ale to musiało się coś niedawno zmienić w MZA. Mój kolega pracował na Kleszczowej, dojeżdżał ze Słomczyna i spokojnie zgłosił się jako "kierowca dojeżdżający" i nie dostawał wczesnych wyjazdów (zaczynał nie wcześniej niż o 6:00) - zjazdy go nie dotyczyły, bo jeździł na stałe zmianę A.
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 27 paź 2022, 14:11

Na L50 jeździ kierowca, który mieszka w Serocku i do Duchnowa ma ok. 60 km i jakoś nie narzeka. Wszystko to kwestia nastawienia. Jak się chce, to się da.

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 27 paź 2022, 14:45

Łukasz pisze:
27 paź 2022, 13:07
michael112 pisze:Ale o której byś musiał wyjechać z Radomia żeby zacząć zmianę o 4 nad ranem?
Czy wszyscy kierowcy z Radomia musza zaczynać zmiane o 4? Wystarczy, że o 4 wsiada w bus z Radomia a zmiane zaczną o 5:30. 5h jazdy, bus do Radomia i z powrotem na popołudniowy dodatek. Przecież to jest kwestia kasy wszystko. I tak zmiany są po 9-10h, można część z nich spędzić w busie. Poza tym cześć kierowców dojeżdża i tak po mieście po kilkadziesiąt minut, a nie liczy im się to do czasu pracy.
Przecież firma Michalczewski ma hotel pracowniczy na zajezdni, mieszka w nim kilku kierowców, myślę że większą ilość też by zakwaterowali, jeśli tylko znależli by się chętni do pracy (-(

Dziś w zm.B nie wyświetlają się dodatki na 152 i 212, ktoś je widział?

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 27 paź 2022, 23:15

Łukasz pisze:
27 paź 2022, 12:49
W Radomiu tylu kierowców zostało bez pracy w PKS - i nic się nie da zrobić? Zapłacić więcej, zorganizować transport do W-wy, włączyć dojazd w czas pracy, w końcu to firma transportowa.
:arrow: Co tu mówić o Warszawie, skoro na miejscu też są braki kadrowe, a jeszcze niedawno do jednego z operatorów było zaledwie kilka podań od kierowców PKS. Co zamierzają zrobić pozostali - nie wiadomo.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 paź 2022, 10:40

Pewnie czekają aż nowy przewoźnik przejmie trasy po PKSie, żeby ewentualnie tam rozpocząć pracę.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 28 paź 2022, 13:30

Według niektórych w terenie nie ma problemu (drastycznego) wykluczenia: raczej przybędzie trochę kursów niż pojawi się kompletnie nowy gracz na rynku:
https://www.wezelprzesiadkowy.pl/149-up ... pks-radom/

ODPOWIEDZ