Dziś znów część brygad obsługiwanych przez firmę Michalczewski się nie wyświetla.ashir pisze: ↑24 paź 2022, 17:37Jakby ktoś się zastanawiał dlaczego Michalczewski powinien zakończyć jak najszybciej działalność w Warszawie to dzisiaj kolejny dowód. Na 212 nie są obsadzone 2 brygady pod rząd (4 i 06), a na innej (05) standardowo zastępstwo. Do kolejnej brygady (1) ledwo się zmieściłem, ale wychodzi na to, że miałem szczęście, bo akurat "moja" brygada przyjechała, natomiast z relacji pasażerów szybko się dowiedziałem, że to co się nie wyświetla w aplikacji to i w praktyce nie jeździ, czyli 45 minut przerwy. Na 152 też zastępstwo, a na 226 być może nie obsadzona brygada.
Niestety pasażerowie linii obsługiwanych przez Michalczewskiego są w szczególności narażeni, że ich kurs nie zostanie zrealizowany, nie tylko przez niesolidnego ajenta, ale i w ogóle. Bowiem trzeba brać pod uwagę, że nie zawsze znajdzie się zastępstwo, a przynajmniej nie od razu. Szkoda, że ZTM woli iść na rękę przewoźnikowi, który ma w poważaniu pasażerów, a i sam ledwo zipie. Obniżenie planu tylko wydłuża agonie Michalczewskiego. Obniżenie planu z 25 brygad do 20 brygad w DP i z 18 do 13 brygad w DŚ nic nie pomogło. Wręcz jak można było się łatwo domyśleć jest gorzej. Mniej kar = mniejsza motywacja do zwiększenia zatrudnienia, poprawy warunków zatrudnienia, regulowania zobowiązań na bieżąco itd. Dalej pani prezes nie potrafi rozwiązać problemu. A skoro płacenie kar (co pokazał przykład EEC) i utrata bonusu za wzorową realizację umowy jest opłacalne to znaczy, że ZTM słabo broni interes swój i pasażerów. Proponuję obniżyć plan o kolejne 5 brygad to za chwilę będzie Michalczewski wystawiał nie 15 brygad, a 10 w DP. Przykład mamy już w DŚ, gdzie przy 13 brygadach czasem bywa problem, żeby chociaż wystawić 10 brygad.
Czyżby znów brak części obsady?
Pomijam też ilość zastępstw