Strona 324 z 366

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 22 lut 2017, 11:44
autor: Szeregowy_Równoległy
Bo 15 w ogóle powinna jeździć częściej. I pochłonąć w diabły 14. Dalej twierdzę, że utrzymywanie linii wożącej powietrze między Banacha a Narutowiczem i między Politechniką a Wilanowską to bezsens. Dodatkowo linii obsługiwanej małymi wozami. Taka jest niezbędna, że solówki czy szczeniaki wystarczają.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 22 lut 2017, 16:32
autor: KwZ
Wiesz, jak szczeniaczki wystarczają, to jeszcze nie znaczy, że do usunięcia. Choć jak dla mnie zamiast 14 mogłoby być 45 Banacha-Marymont Potok. Albo i M Marymont, żeby tory nie rdzewiały po dobicu 6 :p

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 22 lut 2017, 21:33
autor: osa
Ile razy można tłumaczyć, że częściej niż teraz 15 na Żoliborzu jeździć nie powinna, bo i tak dużo w niej powietrza. Chyba że dobudujecie odcinek na osiedle Ruda.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 22 lut 2017, 21:46
autor: Nordyk110
Też się zgadzam, 45 do MRA, a 15 dalej na Marymont.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 22 lut 2017, 21:50
autor: pawcio
Marszałkowska po reformie 4/8 nie potrzebuje nowej linii i dodatkowych kursów tylko porządnej koordynacji.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 22 lut 2017, 22:00
autor: Bastian
Marszałkowska i tak dostanie nową linię z Wilanowa - a wyjąć z niej nie ma czego. Generalnie Marszałkowska musi przyjąć linie z Wilanowa, Nowowiejskiej i Puławskiej. Wyobrażam sobie ogolenie Puławskiej z 10 i 14 (i poukładanie reszty), ale mniej niż 4, 18 i 35 tam nie może zostać. To trzy sloty, czwarty to 15, piąty i szósty - Wilanów. Zatem 6 slotów wygląda na minimum.

Natomiast trzeba zauważyć, że założenia dla projektu wilanowskiego były liczone dla 5/10, reforma tu (i nie tylko tu) nakomplikowała. Skoro ma szansę dojść linia ze Stegien, to może dla obydwu linii z Wilanowa wystarczy 6 minut, nie 4. Ale czy na pewno ludzie nie będą z kolei chcieli jeszcze linii z Sielc?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 22 lut 2017, 22:15
autor: MichalJ
W sensie, że wszystkie linie ze Spacerowej pojadą na Marszałkowską, a na Rakowiecką nic?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 22 lut 2017, 23:20
autor: Bastian
Przecież piszę o "obydwu liniach wilanowskich", z czego jedna na Marszałkowską. Uzupełnienie podaży na obwodzie Śródmieścia miała według analiz zapewniać linia z Siekierek Sielc.

A na Stegnach najbardziej widzę 10 (za 501) :P

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 22 lut 2017, 23:41
autor: MichalJ
Bastian pisze:Przecież piszę o "obydwu liniach wilanowskich", z czego jedna na Marszałkowską.
Przeciwnie, piszesz o "6 slotach" na Marszałkowskiej", w tym "2 wilanowskich", zatem ja to odczytuję, że obie wyjadą z Goworka w tę samą stronę - w przeciwne strony nie trzeba 2 slotów.
A dalej piszesz, że "będą chcieli z Sielc". A Stegny na Nowowiejską i Rakowiecka pusta...

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 23 lut 2017, 0:42
autor: KwZ
Bastian, jak dojdzie Wilanów, to nie ten wątek
;P

MichalJ - 2 sloty wilanowskie na Marszałkowską to silne 36. Do tego 10 silna lub zwykła na obwód, a na Sielce 33. Ale dyskusja w wątku zabawowym.
___
Co do 15 na MRA - jak tylko pojawi się tam zawrotka to ok.
___
Żoliborz nie potrzebuje drugiego slotu na Marszałkowską. Ani Puławska drugiego do M Politechnika. Jest cały wątek Sąd nad 14.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 23 lut 2017, 6:01
autor: Glonojad
reserved pisze:
KwZ pisze:Yy, Reserved, żyjesz w innym matrixie niż ja. Z Zawiszy do M Daszyńskiego pracuje na granicy zabieralności.
Najczęściej podróżuję w relacji Muzeum Powstania Warszawskiego - Bitwy Warszawskiej.
Nikt nie wyklucza, że w Twoim matrixie też jest MPW i BW.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 23 lut 2017, 14:41
autor: Bastian
MichalJ pisze:
Bastian pisze:Przecież piszę o "obydwu liniach wilanowskich", z czego jedna na Marszałkowską.
Przeciwnie, piszesz o "6 slotach" na Marszałkowskiej", w tym "2 wilanowskich", zatem ja to odczytuję, że obie wyjadą z Goworka w tę samą stronę - w przeciwne strony nie trzeba 2 slotów.
Obie sloty wyjadą? Nie zastanowiło cię, skąd ci się wzięła ta niespójność gramatyczna? Za nierozróżnianie linii od slotu po tylu latach forumowania powinien być od razu dwutygodniowy urlop karny :P

Linie wilanowskie planowano jako silne, a więc dwuslotowe każda.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 02 mar 2017, 10:06
autor: MichalJ
A w ogóle to wydaje mi się, że komunikacja na ciągach poprzecznych, omijających kwartał Patelnia/Dworzec/ONZ/Pasta, jest mocno niedoceniana i niedoinwestowana. Obserwuję codziennie skrzyżowanie al. Niepodległości/Nowowiejska i napełnienie tramwajów na Nowowiejskiej (i Filtrowej) jest większe niż - obijających się jeden od drugiego - wozów na 17 i 33. Zwłaszcza 33 po południu w kierunku Rakowieckiej wozi muchy, choć niby to dojazd do metra.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 02 mar 2017, 10:34
autor: Bastian
Owszem, symulacje wskazują na duży potencjał wszelkich tras obwodowych. Problem w tym, że w strategii transportowej miasta zapisano bardzo ograniczony katalog tras tramwajowych do zbudowania (w zasadzie już teraz przygotowuje się inwestycje wykraczające poza ten zakres) z sugestią, że nie widać opłacalności budowania tras obwodowych. Pod tym względem polityka miasta jest do jak najszybszej zmiany (metro docentryczne, tramwaje naokoło).

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 02 mar 2017, 11:16
autor: MichalJ
Strategię i tak w zasadzie miasto ma w nosie, zarówno w stronę nierobienia tego, co w niej jest, jak robienia tego, co wychodzi poza nią. A ten rzekomy 'brak opłacalności' pomimo przeciwnych wniosków wszystkich analiz to chyba musi wynikać z irracjonalnego przekonania pojedynczej osoby strategię piszącą... Chyba "ten pan/ta pani już u nas nie pracuje"?

(Ty prywatnych wiadomości to nie czytasz z wyrachowania czy z roztargnienia?)