Nowa ekonomiczna super polityka firmy, czyli zmniejszanie okresu eksploatacji obecnych autobusów żeby zrobić miejsce dla super, hiper elektryki o napędzie węglowym.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
7700 wyświetla się dzisiaj w testach ![😵](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f635.svg)
![😵](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f635.svg)
![😵](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f635.svg)
.
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Oj tam wóz jest na Kleszczowej i sobie testują akurat 517/1. Na tej samej brygadzie jest normalnie 2015.
No tak, ale faktem jest nadanie już prawidłowych numerów.
Jak wszystko pójdzie po myśli MZA to od 24.05 będą wyjeżdżać na trasy - zarówno solówki (R3) jak i przeguby (R2).
Jak wszystko pójdzie po myśli MZA to od 24.05 będą wyjeżdżać na trasy - zarówno solówki (R3) jak i przeguby (R2).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Chodzi o numer taborowy. W zeszłym tygodniu był 7260 a dzisiaj 7700...Krzysiek_S pisze: ↑06 maja 2021, 13:46Oj tam wóz jest na Kleszczowej i sobie testują akurat 517/1. Na tej samej brygadzie jest normalnie 2015.
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A to z tego powodu[ testy] teraz brygady szczytowe na gazowce z Kleszczowej stoją lub wyjeżdżają z Ostrobramskiej?.
Bo chyba nie masowy błąd w aplikacji ?.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Może chodzi o zjazd gazowców na R3, gdzie od czasu do czasu ładują sobie gaz z LCNG?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W zeszłym roku było kilka dodatków w zmianie A, które po skończeniu pracy na linii zjeżdżały na Ostrobramską na tankowanie, po czym wracały na Kleszczową. Wynikało to z tego, że przy wysokich temperaturach wzrastało ciśnienie w zbiornikach gazu na R3 i nadmiar uchodził sobie w atmosferę. Także w tym roku zabieg może być powtarzany.Krzysiek_S pisze: ↑06 maja 2021, 13:59A to z tego powodu[ testy] teraz brygady szczytowe na gazowce z Kleszczowej stoją lub wyjeżdżają z Ostrobramskiej?.Bo chyba nie masowy błąd w aplikacji ?.
Już niedługo ten proceder się skończy.MJ pisze: ↑06 maja 2021, 15:06W zeszłym roku było kilka dodatków w zmianie A, które po skończeniu pracy na linii zjeżdżały na Ostrobramską na tankowanie, po czym wracały na Kleszczową. Wynikało to z tego, że przy wysokich temperaturach wzrastało ciśnienie w zbiornikach gazu na R3 i nadmiar uchodził sobie w atmosferę. Także w tym roku zabieg może być powtarzany.Krzysiek_S pisze: ↑06 maja 2021, 13:59A to z tego powodu[ testy] teraz brygady szczytowe na gazowce z Kleszczowej stoją lub wyjeżdżają z Ostrobramskiej?.Bo chyba nie masowy błąd w aplikacji ?.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Chyba, że złącza gazowe mają tak dużą wydajność, że zostanie jeszcze sporo CNG na doładowanie wozów z Kleszczowej.
W sumie będzie teraz 35+90 wozów zasilanych LNG i 30 wozów zasilanych CNG z czego wynika, że trochę gazy w formie sprężonej może jeszcze zostać (ale to raczej na pojedyncze sztuki).
W sumie będzie teraz 35+90 wozów zasilanych LNG i 30 wozów zasilanych CNG z czego wynika, że trochę gazy w formie sprężonej może jeszcze zostać (ale to raczej na pojedyncze sztuki).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Skończył się parę miesięcy temu, wybrane dodatki z 191 już nie zjeżdżają na R-10wincenty pisze: ↑06 maja 2021, 15:19Już niedługo ten proceder się skończy.MJ pisze: ↑06 maja 2021, 15:06
W zeszłym roku było kilka dodatków w zmianie A, które po skończeniu pracy na linii zjeżdżały na Ostrobramską na tankowanie, po czym wracały na Kleszczową. Wynikało to z tego, że przy wysokich temperaturach wzrastało ciśnienie w zbiornikach gazu na R3 i nadmiar uchodził sobie w atmosferę. Także w tym roku zabieg może być powtarzany.
Skąd takie założenia?
Chyba zespół FB posiada w miarę wiarygodne informacje
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Czysto teoretycznie: MZA inwestuje w pojazdy 18m o napędzie LNG, jednak na ile by się w warunkach Warszawskich sprawdziły pojazdy 12m o tym napędzie? Czy jest to względem CNG opłacalne?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie liczyłbym na to, że osoba prowadząca stronę MZA na FB jest wiarygodnym źródłem informacji.
MZA w końcu pochwaliło się, że skorzystają z opcji w przetargu i domówią 30 przegubów CNG.
I w komentarzach piszą, że pula opcji nie pójdzie tylko na R2, ale w części na R3. Trochę dziwne, że na bawią się w taki podział, wszak równie dobrze całość SU12 mogła iść na R3, a całość SU18 na R2.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2