Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 mar 2017, 12:08

Z czegoś pośredniego, o ile pamiętam :term:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

daniel.k
Posty: 33
Rejestracja: 09 sty 2011, 11:12

Post autor: daniel.k » 18 mar 2017, 6:26

ja mam takie propozycje zmiany w kursach:

tramwaj numer 1 powinien w co drugim kursie dojeźdżac do P&R al Krakowska, autobus 504 lub 136 powinny dojeżdżać do metra Daszyńskiego - te wszystkie zmiany dałyby dobre połączenie z metrem dla osób jadących ze Żwirki i z al Krakowskiej/Grójeckiej.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 mar 2017, 10:04

Ok
ŁK

wincenty
Posty: 1583
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 gru 2018, 9:08

Szeregowy_Równoległy pisze:
22 lut 2017, 11:44
Bo 15 w ogóle powinna jeździć częściej. I pochłonąć w diabły 14. Dalej twierdzę, że utrzymywanie linii wożącej powietrze między Banacha a Narutowiczem i między Politechniką a Wilanowską to bezsens. Dodatkowo linii obsługiwanej małymi wozami. Taka jest niezbędna, że solówki czy szczeniaki wystarczają.
Moje wielomiesięczne obserwacje tej linii, zarówno na odcinku mokotowskim, a ostatnio także na Ochocie zdecydowanie potwierdzają, że ta linia jest niepotrzebna. Wskrzesiłbym na to miejsce 29, z Banacha do ZOO lub Potockiej, bo z okolic pl. Narutowicza, Filtrowej brakuje bezpośredniego połączenia z Jana Pawła. Poza tym ciąg ten jest znacznie bardziej obłożny niż Puławska, więc każde wzmocnienie tam się liczy.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 gru 2018, 10:23

Śmiem twierdzić, że dobre połączenie z metrem Politechnika jest ważniejsze od Hali Mirowskiej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

wincenty
Posty: 1583
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 gru 2018, 12:25

fik pisze:
13 gru 2018, 10:23
Śmiem twierdzić, że dobre połączenie z metrem Politechnika jest ważniejsze od Hali Mirowskiej.
15 co 8/12/15 nie wystarczy?
Ew. wozy odzyskane z 14 przerzucić częściowo na 15 i na nowe 29.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 gru 2018, 13:08

Dokładamy następną relację skrętną na bardzo obciążonym skrzyżowaniu?
miłośnik 13N

rudy
Posty: 1819
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 13 gru 2018, 13:37

wincenty pisze:
13 gru 2018, 12:25
fik pisze:
13 gru 2018, 10:23
Śmiem twierdzić, że dobre połączenie z metrem Politechnika jest ważniejsze od Hali Mirowskiej.
15 co 8/12/15 nie wystarczy?
Ew. wozy odzyskane z 14 przerzucić częściowo na 15 i na nowe 29.
W tej chwili mamy w godzinach szczytu 14 co 8 i 15 co 8 minut i te tramwaje jeżdżą porządnie zapełnione na odcinku Naruciak - Metro Politechnika, a Ty chcesz zostawić tylko 15 co 8. 15 przy likwidacji 14 trzeba by na pewno wzmocnić, pewnie do częstotliwości 5-6 minut.
A 29 i 47 (też taka linia kiedyś była) nie cieszyły się zbytnim powodzeniem w tej relacji (fakt, że miały żałosną częstotliwość).
Pozdrawiam

wincenty
Posty: 1583
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 gru 2018, 14:20

Stary Pingwin pisze:
13 gru 2018, 13:08
Dokładamy następną relację skrętną na bardzo obciążonym skrzyżowaniu?
Tylko przywracamy...
Kiedyś też z jednej strony była dziewiętnastka, z drugiej 29.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 gru 2018, 14:28

Prowadziłem 19 i 29. Niektórzy twierdzą, że częstotliwość kursowania była co 28 minut.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 gru 2018, 17:51

Na pewno to było przed reformą, w której podniesiono częstotliwości. Nie wracajmy do tego.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 gru 2018, 18:17

wincenty pisze:
13 gru 2018, 12:25
fik pisze:
13 gru 2018, 10:23
Śmiem twierdzić, że dobre połączenie z metrem Politechnika jest ważniejsze od Hali Mirowskiej.
15 co 8/12/15 nie wystarczy?
Ale obserwowałeś te linie, czy w końcu nie? Bo gdybyś obserwował, to byś wiedział, że nie wystarczy (chociaż i tak, przez notoryczne problemy z koordynacją tej pary i nieustanne zawieszanie 14, sporo pasażerów odpłynęło do 182 et consortes).
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 gru 2018, 21:50

29 jeździło puste, 47 jeździło puste, 15 na objeździe jeździło puste, ale ludziom wciąż się wydaje, że ta relacja jest potrzebna.

15 przydałoby się kursy skrócone relacji, powiedzmy, pl. Zbawiciela - Włochy Ratusz na Jazzach. Ach, zapomniałem, wagony dwukierunkowe są bez sensu bo mają 12 foteli mniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 gru 2018, 22:33

15 to by się przydała pętla przy pl.zbawiciela albo ratuszu.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 gru 2018, 23:38

Glon, na pewno chodziło ci o pl. Zawiszy a nie Zbawiciela?

I nie wiem, dlaczego akurat Włochy Ratusz. Dla mnie to albo Hynka, albo Korotyńskiego. Ale to trzeba byłoby sprawdzić na liczbach.

Ja stawiam, że Nowowiejska nie doczeka się dobrego rozwiązania do wybudowania połączenia wzdłuż Rostafińskich. Wtedy, albo szybciej, 14 out i 167 cięcie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ