Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
ja mam takie propozycje zmiany w kursach:
tramwaj numer 1 powinien w co drugim kursie dojeźdżac do P&R al Krakowska, autobus 504 lub 136 powinny dojeżdżać do metra Daszyńskiego - te wszystkie zmiany dałyby dobre połączenie z metrem dla osób jadących ze Żwirki i z al Krakowskiej/Grójeckiej.
tramwaj numer 1 powinien w co drugim kursie dojeźdżac do P&R al Krakowska, autobus 504 lub 136 powinny dojeżdżać do metra Daszyńskiego - te wszystkie zmiany dałyby dobre połączenie z metrem dla osób jadących ze Żwirki i z al Krakowskiej/Grójeckiej.
Moje wielomiesięczne obserwacje tej linii, zarówno na odcinku mokotowskim, a ostatnio także na Ochocie zdecydowanie potwierdzają, że ta linia jest niepotrzebna. Wskrzesiłbym na to miejsce 29, z Banacha do ZOO lub Potockiej, bo z okolic pl. Narutowicza, Filtrowej brakuje bezpośredniego połączenia z Jana Pawła. Poza tym ciąg ten jest znacznie bardziej obłożny niż Puławska, więc każde wzmocnienie tam się liczy.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑22 lut 2017, 11:44Bo 15 w ogóle powinna jeździć częściej. I pochłonąć w diabły 14. Dalej twierdzę, że utrzymywanie linii wożącej powietrze między Banacha a Narutowiczem i między Politechniką a Wilanowską to bezsens. Dodatkowo linii obsługiwanej małymi wozami. Taka jest niezbędna, że solówki czy szczeniaki wystarczają.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
15 co 8/12/15 nie wystarczy?
Ew. wozy odzyskane z 14 przerzucić częściowo na 15 i na nowe 29.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dokładamy następną relację skrętną na bardzo obciążonym skrzyżowaniu?
miłośnik 13N
W tej chwili mamy w godzinach szczytu 14 co 8 i 15 co 8 minut i te tramwaje jeżdżą porządnie zapełnione na odcinku Naruciak - Metro Politechnika, a Ty chcesz zostawić tylko 15 co 8. 15 przy likwidacji 14 trzeba by na pewno wzmocnić, pewnie do częstotliwości 5-6 minut.
A 29 i 47 (też taka linia kiedyś była) nie cieszyły się zbytnim powodzeniem w tej relacji (fakt, że miały żałosną częstotliwość).
Pozdrawiam
Tylko przywracamy...Stary Pingwin pisze: ↑13 gru 2018, 13:08Dokładamy następną relację skrętną na bardzo obciążonym skrzyżowaniu?
Kiedyś też z jednej strony była dziewiętnastka, z drugiej 29.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Prowadziłem 19 i 29. Niektórzy twierdzą, że częstotliwość kursowania była co 28 minut.
miłośnik 13N
Na pewno to było przed reformą, w której podniesiono częstotliwości. Nie wracajmy do tego.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale obserwowałeś te linie, czy w końcu nie? Bo gdybyś obserwował, to byś wiedział, że nie wystarczy (chociaż i tak, przez notoryczne problemy z koordynacją tej pary i nieustanne zawieszanie 14, sporo pasażerów odpłynęło do 182 et consortes).
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
29 jeździło puste, 47 jeździło puste, 15 na objeździe jeździło puste, ale ludziom wciąż się wydaje, że ta relacja jest potrzebna.
15 przydałoby się kursy skrócone relacji, powiedzmy, pl. Zbawiciela - Włochy Ratusz na Jazzach. Ach, zapomniałem, wagony dwukierunkowe są bez sensu bo mają 12 foteli mniej.
15 przydałoby się kursy skrócone relacji, powiedzmy, pl. Zbawiciela - Włochy Ratusz na Jazzach. Ach, zapomniałem, wagony dwukierunkowe są bez sensu bo mają 12 foteli mniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Glon, na pewno chodziło ci o pl. Zawiszy a nie Zbawiciela?
I nie wiem, dlaczego akurat Włochy Ratusz. Dla mnie to albo Hynka, albo Korotyńskiego. Ale to trzeba byłoby sprawdzić na liczbach.
Ja stawiam, że Nowowiejska nie doczeka się dobrego rozwiązania do wybudowania połączenia wzdłuż Rostafińskich. Wtedy, albo szybciej, 14 out i 167 cięcie.
I nie wiem, dlaczego akurat Włochy Ratusz. Dla mnie to albo Hynka, albo Korotyńskiego. Ale to trzeba byłoby sprawdzić na liczbach.
Ja stawiam, że Nowowiejska nie doczeka się dobrego rozwiązania do wybudowania połączenia wzdłuż Rostafińskich. Wtedy, albo szybciej, 14 out i 167 cięcie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!