Strona 325 z 366

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 02 mar 2017, 12:08
autor: fik
Z czegoś pośredniego, o ile pamiętam :term:

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 18 mar 2017, 6:26
autor: daniel.k
ja mam takie propozycje zmiany w kursach:

tramwaj numer 1 powinien w co drugim kursie dojeźdżac do P&R al Krakowska, autobus 504 lub 136 powinny dojeżdżać do metra Daszyńskiego - te wszystkie zmiany dałyby dobre połączenie z metrem dla osób jadących ze Żwirki i z al Krakowskiej/Grójeckiej.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 18 mar 2017, 10:04
autor: Łukasz
Ok

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 9:08
autor: wincenty
Szeregowy_Równoległy pisze:
22 lut 2017, 11:44
Bo 15 w ogóle powinna jeździć częściej. I pochłonąć w diabły 14. Dalej twierdzę, że utrzymywanie linii wożącej powietrze między Banacha a Narutowiczem i między Politechniką a Wilanowską to bezsens. Dodatkowo linii obsługiwanej małymi wozami. Taka jest niezbędna, że solówki czy szczeniaki wystarczają.
Moje wielomiesięczne obserwacje tej linii, zarówno na odcinku mokotowskim, a ostatnio także na Ochocie zdecydowanie potwierdzają, że ta linia jest niepotrzebna. Wskrzesiłbym na to miejsce 29, z Banacha do ZOO lub Potockiej, bo z okolic pl. Narutowicza, Filtrowej brakuje bezpośredniego połączenia z Jana Pawła. Poza tym ciąg ten jest znacznie bardziej obłożny niż Puławska, więc każde wzmocnienie tam się liczy.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 10:23
autor: fik
Śmiem twierdzić, że dobre połączenie z metrem Politechnika jest ważniejsze od Hali Mirowskiej.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 12:25
autor: wincenty
fik pisze:
13 gru 2018, 10:23
Śmiem twierdzić, że dobre połączenie z metrem Politechnika jest ważniejsze od Hali Mirowskiej.
15 co 8/12/15 nie wystarczy?
Ew. wozy odzyskane z 14 przerzucić częściowo na 15 i na nowe 29.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 13:08
autor: Stary Pingwin
Dokładamy następną relację skrętną na bardzo obciążonym skrzyżowaniu?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 13:37
autor: rudy
wincenty pisze:
13 gru 2018, 12:25
fik pisze:
13 gru 2018, 10:23
Śmiem twierdzić, że dobre połączenie z metrem Politechnika jest ważniejsze od Hali Mirowskiej.
15 co 8/12/15 nie wystarczy?
Ew. wozy odzyskane z 14 przerzucić częściowo na 15 i na nowe 29.
W tej chwili mamy w godzinach szczytu 14 co 8 i 15 co 8 minut i te tramwaje jeżdżą porządnie zapełnione na odcinku Naruciak - Metro Politechnika, a Ty chcesz zostawić tylko 15 co 8. 15 przy likwidacji 14 trzeba by na pewno wzmocnić, pewnie do częstotliwości 5-6 minut.
A 29 i 47 (też taka linia kiedyś była) nie cieszyły się zbytnim powodzeniem w tej relacji (fakt, że miały żałosną częstotliwość).

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 14:20
autor: wincenty
Stary Pingwin pisze:
13 gru 2018, 13:08
Dokładamy następną relację skrętną na bardzo obciążonym skrzyżowaniu?
Tylko przywracamy...
Kiedyś też z jednej strony była dziewiętnastka, z drugiej 29.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 14:28
autor: Stary Pingwin
Prowadziłem 19 i 29. Niektórzy twierdzą, że częstotliwość kursowania była co 28 minut.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 17:51
autor: KwZ
Na pewno to było przed reformą, w której podniesiono częstotliwości. Nie wracajmy do tego.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 18:17
autor: fik
wincenty pisze:
13 gru 2018, 12:25
fik pisze:
13 gru 2018, 10:23
Śmiem twierdzić, że dobre połączenie z metrem Politechnika jest ważniejsze od Hali Mirowskiej.
15 co 8/12/15 nie wystarczy?
Ale obserwowałeś te linie, czy w końcu nie? Bo gdybyś obserwował, to byś wiedział, że nie wystarczy (chociaż i tak, przez notoryczne problemy z koordynacją tej pary i nieustanne zawieszanie 14, sporo pasażerów odpłynęło do 182 et consortes).

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 21:50
autor: Glonojad
29 jeździło puste, 47 jeździło puste, 15 na objeździe jeździło puste, ale ludziom wciąż się wydaje, że ta relacja jest potrzebna.

15 przydałoby się kursy skrócone relacji, powiedzmy, pl. Zbawiciela - Włochy Ratusz na Jazzach. Ach, zapomniałem, wagony dwukierunkowe są bez sensu bo mają 12 foteli mniej.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 22:33
autor: Łukasz
15 to by się przydała pętla przy pl.zbawiciela albo ratuszu.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 gru 2018, 23:38
autor: KwZ
Glon, na pewno chodziło ci o pl. Zawiszy a nie Zbawiciela?

I nie wiem, dlaczego akurat Włochy Ratusz. Dla mnie to albo Hynka, albo Korotyńskiego. Ale to trzeba byłoby sprawdzić na liczbach.

Ja stawiam, że Nowowiejska nie doczeka się dobrego rozwiązania do wybudowania połączenia wzdłuż Rostafińskich. Wtedy, albo szybciej, 14 out i 167 cięcie.