Komunikacja miejska na Żoliborzu

Moderator: Wiliam

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 01 wrz 2015, 10:32

W ogóle nie lepiej połączyć 201 z 221? Zamiast na NB dalej Powstańców Śląskich do Maczka i od Powązek jak 221, według mnie to lepiej by wyglądało.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 wrz 2015, 10:35

Na trasie objazdowej dowalili mu wszystkie przystanki dobrze, że chociaż na żądanie (poza Elbląską), ale ten przed pętlą to już gruba przesada. :D

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 wrz 2015, 10:44

Flash8222 pisze:W ogóle nie lepiej połączyć 201 z 221? Zamiast na NB dalej Powstańców Śląskich do Maczka i od Powązek jak 221, według mnie to lepiej by wyglądało.
Nie ma szans. Nie ta częstotliwość. Chociaż przypuszczam, że wydłużenie 221 odbyłoby się z pocięciem 201 do 15/20/20. A z tego nie byliby zadowoleni pasażerowie 201.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 wrz 2015, 10:46

ashir pisze:Na trasie objazdowej dowalili mu wszystkie przystanki dobrze, że chociaż na żądanie (poza Elbląską), ale ten przed pętlą to już gruba przesada. :D
W drodze na Powązki zaliczał Powązki 3 razy? 02, 01 i 03? Witamy w klubie leniwych. Jak komuś nie chciało się przechodzić przez pasy, to mógł autobusem podjechać z Powązek 02 do 01. Fajnie :) A jakie rozkłady wiszą na kolejnych przystankach (chodzi mi o Powązki 02, Maczka, Powązki 01)?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 wrz 2015, 10:50

Tak, wszystkie na żądanie, tak samo, jak Gen. Maczka. A co wisi to nie wiem, bo nie sprawdzałem, ten odcinek w obydwie strony pokonałem sam, frekwencja była tylko na odcinku: Przasnyska - Dw. Gdański /Rydygiera/, ale jak na pierwszy dzień to całkiem dobra. Tak do 10-15 osób na kurs. :)

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 wrz 2015, 10:58

ashir pisze:Tak, wszystkie na żądanie, tak samo, jak Gen. Maczka. A co wisi to nie wiem, bo nie sprawdzałem, ten odcinek w obydwie strony pokonałem sam, frekwencja była tylko na odcinku: Przasnyska - Dw. Gdański /Rydygiera/, ale jak na pierwszy dzień to całkiem dobra. Tak do 10-15 osób na kurs. :)
Ludzie na cmentarze jeżdżą raczej w weekendy. Więc brak frekwencji nie dziwi. Zwłaszcza na taki upał.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 wrz 2015, 11:05

Wiliam pisze:A co stoi na przeszkodzie by autobus przecinał Powązkowską i zawracał na parkingu?
A tak nie miało być? :wink:

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 wrz 2015, 11:08

ashir pisze:
Wiliam pisze:A co stoi na przeszkodzie by autobus przecinał Powązkowską i zawracał na parkingu?
A tak nie miało być? :wink:
Miało być, ale wtedy autobus nie zatrzymywałby się na jednym z najważniejszych przystanków na trasie, czyli na Elbląskiej.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 wrz 2015, 11:10

No tak, dlatego miał być uruchomiony przystanek Elbląska 03 i jak się zatwierdzi nową organizację ruchu to się postawi przystanek i 221 pojedzie swoją trasą podstawową? :-k

ktr2013
Posty: 60
Rejestracja: 29 lip 2013, 0:47

Post autor: ktr2013 » 01 wrz 2015, 11:20

Jechałem po 10, całe dwa przystanki dziś, bardziej dla funu celowo wyszedłem, w autobusie 3 pasażerów ale w innych porach podobno widziano więcej. Na Rydygiera ten autobus się telepie :) Chyba dawno uruchomienie linii nie wywoływało takiej ekscytacji. Burmistrz Żoliborza z Pisu na swoim profilu na facebooku chwali się zdjęciami z pierwszego porannego przejazdu z autobusowymi "aktywistami", jechali o 5 rano, gratulowali kierowcy
https://www.facebook.com/grzegorz.hlebo ... 1786787237
:D
To chyba pierwsza w Warszawie niemal prywatna linia jednego osiedla. Inna sypialnia, Miasteczko Wilanów, które ma wiele oczekiwań a jego skala jest nieporównywalnie większa, nie miało takiego oddziaływania na ZTM. Czytałem na facebooku narzekanie, że wydłużenie linii przez "zawrotkę" może "pogorszyć regularność". Przystanek co drugi blok, całą linia jedzie 9 minut, to się niektórzy rozbestwiają i autobus nie może się spoźnić paru sekund:)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8458
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 01 wrz 2015, 12:07

ktr2013 pisze: To chyba pierwsza w Warszawie niemal prywatna linia jednego osiedla.
Bo 203, bo 149, bo 320, bo 206, bo...

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 wrz 2015, 20:52

person pisze:
ktr2013 pisze: To chyba pierwsza w Warszawie niemal prywatna linia jednego osiedla.
Bo 203, bo 149, bo 320, bo 206, bo...
Ze 149 to bym się kłócił. Jednak dowóz do Sądów odgrywa tu taką samą, jeśli nie większą rolę, niż obsługa Grot. Z resztą się zgadzam. Ale to już nie ten temat.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 wrz 2015, 9:57

Georg pisze:
ashir pisze:A tak nie miało być? :wink:
Miało być, ale wtedy autobus nie zatrzymywałby się na jednym z najważniejszych przystanków na trasie, czyli na Elbląskiej.
I tak się nie zatrzymuje.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 03 wrz 2015, 11:05

Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 wrz 2015, 11:47

YPB?
Na Elbląska 03 się nie zatrzymuje, bo raz, przystanku fizycznie nie ma, dwa, jedzie inną drogą.
Na Elbląska 02 się nie zatrzymuje bo nie. Przejechał obok. Nie wykluczam, że jechał sam kierowca.

ODPOWIEDZ