Ewidentnie nie słuchałeś konsultacji. 200 nie zapewni superkluczowej relacji parku w Powsinie z ciągiem Sobieskiego! Tak mówił facet z rejonu Stegien
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Ze zdziwieniem usłyszałem, że jednym z postulatów było przywrócenie 520 na Chomiczówkę. Myślałem, że jeździł tam tak dawno, że ludzie już dawno o tym zapomnieli. Chyba z 10 lat temu albo więcej.
Martwi mnie zbiorowa obrona 519. Czuję, że planiści się ugną i zostawią ten autobus tak jak obecne 171 czy 190. Co pół godziny, żeby Powsin miał bezpośredni dojazd do Centralnego. Za dużo ludzi krzyczy. Drugie 521 do Szczęśliwic.
Martwi mnie zbiorowa obrona 519. Czuję, że planiści się ugną i zostawią ten autobus tak jak obecne 171 czy 190. Co pół godziny, żeby Powsin miał bezpośredni dojazd do Centralnego. Za dużo ludzi krzyczy. Drugie 521 do Szczęśliwic.
Też nie rozumiem tego wpuszczania 217 w korkogenne rejony Przyczółkowej i Branickiego, dla obsługi kilku domków wokół pętli Powsinek.Olek007 pisze: ↑24 cze 2024, 23:23217 najlepiej żeby pojechało nie do Powsinka, a do Wilanowa. Uniknie wtedy zakorkowanego prawoskrętu z Branickiego w Przyczółkową i połączy miasteczko z okolicami pętli, czyli urzędem, przychodniami, szkołą i centrum sportu. Brakuje dzis czegoś takiego, a na pewno nie wpłynie to tak negatywnie na punktualność jak poprowadzenie w prawo z Branickiego, gdzie dzis opóźnienia nabija 319. Ono z kolei powinno pojechać do Wilanowskiej, żeby umożliwiać Wawrowi przesiadkę na linie do mordoru. W takim wypadku do Imielina puściłbym 163 i 164, bo po co Zawady mają wybierać, na której stacji metra wysiadać?Krzysiek_S pisze: ↑24 cze 2024, 13:22Jeszcze padł postulat 131 co 30 minut do pętli Powsinek. Niestety albo 217 albo 131. Dwie linie nie pomieści.
Jako że zwalnia się pętla Powsinek, to tu właśnie puściłbym 131 w całości i żeby uciszyć Powsinian, to dać do Parku Kultury co pół godziny albo nawet co godzinę, niech mają.
Linia 239 stanie się wtedy niepotrzebna, więc do Wilanowskiej puściłbym calotygodniowe 319 (jako np. 113) i 251 (tu ciągle nie rozumiem, czemu linia, która powstała jako alternatywa dla dojazdu do Kabat ma być skrócona do tychże Kabat). Częstotliwości takie jak w projekcie dla 164 i 239, czyli łącznie 7,5/10/10.
131 do Powsina to zdecydowanie dobry pomysł, myślę że zamknie buzię narzekających na brak dojazdu do Parku Kultury i Lasu Kabackiego, który dzięki niedawno otwartemu basenowi i polance grillowej także w wakacyjne dni robocze pozostaje atrakcyjną destynacją także dla mieszkańców dalszych rejonów miasta.
319 pomyślane jest jako połączenie z najbliższą stacją metra, a jest nią Imielin (podobnie jak dla tych nowych otwockich linii), wiec wyciąganie tej linii do Dworca Południowego nie jest najlepszym pomysłem...
A co do 251 to tak chce lud Konstancina, choć rzeczywiście w zamyśle ZTMu linia ta została uruchomiona jako ekwiwalent dla siedemsetek wycofanych z Przyczółkowej i Al. Wilanowskiej. Skoro chcą, to niech mają.
BTW, podoba mi się pomysł wydłużenia 264 na Kabaty, jak nie zmieści się na pętli Os. Kabaty, to może nawet kończyć przy zajezdni metra
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Na moje to tak się pewnie skończy.reserved pisze:Dołożyć brygadę na 200 z kursami skróconymi do Powsina.
A 200 musi jeździć przez Niepodległości i Wilanowską? Niech 200 jeździ tak jak 519 i robi wjazdy kieszeniowe do Powsina.
ŁK
No dobra, ale czy są jakieś obiektywne przeszkody, by puścić 19 do Miasteczka Wilanów zamiast na Stegny, a na Stegny dać 14?
Przy puszczeniu od września 19 i 15 do Wilanowa a bez 14 zostaje nam tylko 35 od Niepodległości do Pl. Narutowicza. Można by puścić 14, ale gdzie? Trzeba by do Metra Wilanowska po starej trasie, ale wtedy za pół roku (jak ruszy na Stegny) będzie znów płacz na Puławskiej. Drugą przeszkodą jest dłuższa trasa 19 niż 14, czyli konieczność większej liczby taboru dwukierunkowego.
Jeśli te sprawy dałoby się rozwiązać - uważam, że do czasu uruchomienia 14 do Dw. Zachodniego można by 14 dać na Stegny a 19 do Wilanowa.
Jeśli te sprawy dałoby się rozwiązać - uważam, że do czasu uruchomienia 14 do Dw. Zachodniego można by 14 dać na Stegny a 19 do Wilanowa.
Otworzyłem te konsultacje. Rzucił mi się w oczy czyjś pomysł by 136 wydłużyć do Powsinka. Ktoś inny zapytał dlaczego 519 nie może dublować tramwaju skoro takie 521 dubluje tramwaj i sobie jeździ w najlepsze. Dalej nie czytałem bo szkoda zdrowia.
136 do Powsinka. Dobre!
Proponuję jeszcze dalej: przez POW i Wiązownę do Rzakty.
Na początku tego roku do ZTM wpłynęła petycja z prośbą o wydłużenie 521 do Karczewa. Jeśli może być bezpośredni autobus ze Szczęśliwic do Karczewa, to dlaczego Młynów nie może dojechać do Rzakty?
Te konsultacje internetowe to głównie prywatne skargi - ważne, ale trochę mało miarodajne. Co do pojemności w 131 vs. 11 - trochę to mało wiarygodne oceny bo 11 odpalono zasadniczo w trakcie matur, już jest po końcu roku szkolnego czy akademickiego. Jak to wyjdzie to się dowiemy w październiku. Zamiast zostawienia 131 na starej trasie to jednak bym wolał wyższą częstotliwość 11 bo koordynacyjnie to może wyjść tak sobie. Jeśli wejdzie pomysł w buspasem na Czerniakowskiej to nowa trasa dla 131 byłaby wręcz lepsza plus oczywiście zwiększając częstotliwość 11. Dla 131 odpada wtedy lewoskret w Gagarina choć teraz przy zwężeniu tej ostatniej nie wygląda to źle...
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Te konsultacje w każdej formie to jeden wielki sh*t, ciekawe ile kasy idzie na tę hucpę
- ZielonyJamnik
- Posty: 1023
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Problem jest taki, że zamiast dwóch linii na wozy dwukierunkowe, byłoby trzy, gdy puszczą tramwaj do Zachodniego
Mkną po koleinach zielone jamniki...