Sąd nad 175

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 kwie 2013, 23:31

emyl pisze:521 i 517 i tak niedługo wylecą
517 na pewno? Przecież ma zostać do Pl+++.

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1599
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 16 kwie 2013, 0:22

Co do 504 w relacji Ursus - Służew - Ursynów: od strony Ursusa to to nawet i ma sens (metro zalicza), ale od strony Ursynowa nie bardzo. Raz, że jedzie dłużej, dwa że powstaje dubel 136 (które też obsługuje rejony północnoursynowskie), a trzy, że nie obsługuje Gotarda. Czyli generalnie kwadratura koła nam wychodzi. Jakimś wyjściem byłoby wciągnięcie w to 136. Wtedy 504: Ursus - M Służew - Surowieckiego - Gandhi - Natolin Płn. i 136: Kabaty - Stryjeńskich - Dereniowa - CO - Puławska - Rzymowskiego - Wołoska i dalej na Ochotę... Tylko, że wtedy kółko trwałoby wieki. Jak wspomniałem, wyciąganie czegokolwiek z Ursynowa przez Służew jest ze szkodą dla ZP Gotarda, który jakimśtam potokiem dla 136/504 jest, i dla Ursynowa, bo dość skutecznie wydłuża czas w relacji Surowieckiego - GalMok - Służewiec.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 16 kwie 2013, 1:15

reserved pisze:
emyl pisze:521 i 517 i tak niedługo wylecą
517 na pewno? Przecież ma zostać do Pl+++.
Jak będzie przystanek kolejowy na Niedźwiadku, to poleci.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 16 kwie 2013, 3:15

pawcio pisze:
reserved pisze:koordynacja wspaniała.
Koordynacja jest tam dobra. Problemem jest to, że życie ją nieco rozwala. A w takich przypadkach nieco jest gorsze od całkowicie.
szczegolnie w weekendy.. mam 3x w miesiacu 128 i zawsze jade razem z 228, a od rakowca 4 min przed moim 128 jest 175, minute po 504 (ale przez rozklad na rakowcu jestem -1), wiec od szczesliwic do swietokrzyskiej jade za czyms.. :)
MOBILIS Ursus

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 kwie 2013, 6:57

chruscik pisze:128 i zawsze jade razem z 228
128 i 228 mają cokolwiek inne zadania.
chruscik pisze:a od rakowca 4 min przed moim 128 jest 175
No faktycznie, fatalna koordynacja, 4-6.
Os0 pisze: Jak będzie przystanek kolejowy na Niedźwiadku, to poleci.
Przystanek kolejowy na Niedźwiadku nic w sytuacji 517 nie zmienia. Niedźwiadek już dawno jeździ koleją, to Skorosze zapewniają resztki zapełnienia w 517.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 kwie 2013, 8:47

Daniel_FCB pisze:jeszcze jest kwestia strategicznego połączenia Banacha - Smyczkowa
136 je bardzo dobrze realizuje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 16 kwie 2013, 9:05

person pisze:
Kra pisze:Ile osób wsiadało na lotnisku - i tu może Was zaskoczę, wzrokowo spada liczba użytkowników taxi wzrasta KM.
Jeśli założyć, że obserwacja jest reprezentatywna
Słowo-klucz: Modlin. Wzrosła liczba lowcostowych pasażerów lotniska, to i liczbowo/wzrokowo wzrosła liczba pasażerów zbiorkomu.
Ależ oczywiście, iż obserwacja nie jest reprezentatywna ;-) wcale się na taką nie kusiłem.
Co do słowa klucza jestem nieco sceptyczny, Modlin ma wpływ ale także kryzys. Mniej firm, mam nadzieję, iż także instytucji państowych, zwraca koszty przejazdu taxi z lotniska, a to po cześci generuje ruch tzw. pasażerów biznesowych na Okęciu (używam tej nazwy tak jak znajomi Francuzi mówią Roissy :D ).
Pzdr

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 16 kwie 2013, 11:38

Os0 pisze:Jak będzie przystanek kolejowy na Niedźwiadku, to poleci.
Czyli ja, mieszkaniec Ochoty mam tracić szybkie połączenie do centrum bo milion kilometrów dalej wybudowali stację? Ehh... no można i tak ale komunikacja staje się coraz gorsza.
fik pisze:128 i 228 mają cokolwiek inne zadania.
Przystanek Pruszkowska --> Szczęśliwice. Jedzie 228, który zbiera wszystkich pasażerów a 128 za nim jedzie za 2 niedobitkami w środku jadącymi akurat z centrum. Tego oszczędnościami nie nazwiemy. Chociaż muszę przyznać, że 228 w ciągu dnia ma solidne zapełnienie. Ostatnio zaglądam ile osób w środku Libero jest i coraz częstszy widok to wszystkie miejsca zajęte. Jak na linię o tak krótkiej trasie i na poziomie lokalnym to jest solidne zapełnienie.
fik pisze:No faktycznie, fatalna koordynacja, 4-6.
Na papierze. Ale jeżeli ja idę w niedzielę o 7 rano na przystanek przy Pomniku Lotnika w kierunku centrum, odjeżdżają mi oba autobusy jeden za drugim, po 9 minutach przyjeżdża 175 a po 11 minutach przyjeżdża 128 to chyba coś jest nie tak?

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 16 kwie 2013, 12:34

pawcio pisze:Przesiadałem się na długo Saskiej, robię to teraz na Pl. Na Rozdrożu i w Centrum albo na Rondzie Waszyngtona. Nie widzę w Pomniku Lotnika niczego strasznego, choć relacji WUM-Metro Politechnika trochę mi żal.
Przesiadka przy Saskiej - minuta, przy pomniku Lotnika 3 minuty + latanie jak głupi przez 3 sygnalizacje świetlne. To ogromna róznica. Chyba tylko przesiadki przy Witosa i Wiatraku są równie czasochłonne.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 kwie 2013, 18:40

pawcio pisze:Przesiadałem się na długo Saskiej, robię to teraz na Pl. Na Rozdrożu i w Centrum albo na Rondzie Waszyngtona. Nie widzę w Pomniku Lotnika niczego strasznego, choć relacji WUM-Metro Politechnika trochę mi żal.
To nie jest żal. Za moich czasów to były zawsze niezabieralne óśemki z WUM. ZAWSZE. Postulowałem wielokrotnie jakąś szczytówkę do metra / na TŁ. Teraz już tam nie jeżdżę. Zmieniło się coś w tym względzie, że taka relacja nie jest potrzebna?

Może nie muszą to być ósemki, nawet na pewno nie muszą, ale 143 nawet z taką trasą okrężną: Żwirki - Banacha - TROJDENA (WUM) - Żwirki może by nie było takie złe?

Na Trojdena jest mnóstwo miejsca na pętlę uliczną.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 kwie 2013, 21:09

ale 143 nawet z taką trasą okrężną: Żwirki - Banacha - TROJDENA (WUM) - Żwirki może by nie było takie złe?
Jakiś ratunek to może być, gdyby się okazało, że relacja WUM-MP jest nie do ruszenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Asesino
Posty: 179
Rejestracja: 20 kwie 2012, 14:01

Post autor: Asesino » 17 kwie 2013, 0:16

Przystanek kolejowy na Niedźwiadku nic w sytuacji 517 nie zmienia. Niedźwiadek już dawno jeździ koleją, to Skorosze zapewniają resztki zapełnienia w 517.
No właśnie, tu na forum ciągle się mówi jakie to to puste jeździ, tymczasem dwie znane mi osoby mieszkające na Skoroszach niezależnie od siebie zgłaszają tłok w 517 przez większośc dnia, i to nie jako pojedyncze zjawisko, ale jako normę. Aż mnie korci żeby się tam rano przejechać i to sprawdzić na własne oczy (zwykle jestem ostrożny jeśli chodzi o wypowiedzi pasażerów-niemiłośników), ale musiałbym jechać z drugiego końca Warszawy.. chociaż z każdą kolejną wiązanką na tłok w 517 mam coraz większą ochotę :twisted:

A właśnie, tak zapytam, jeżeli usuwać 517 ze Skoroszy i Ursusa po południowej stronie torów, to w zamian podbić 191? Czy jakaś inna sztuczka?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 kwie 2013, 6:59

Asesino pisze:A właśnie, tak zapytam, jeżeli usuwać 517 ze Skoroszy i Ursusa po południowej stronie torów, to w zamian podbić 191?
Tak, oczywiście.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
MALIN
Posty: 779
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20

Post autor: MALIN » 18 kwie 2013, 5:17

175 jest również dobrym połączeniem dla obcokrajowców,zarówno dla tych którzy chcieli wybrać się na starówkę jak i z/na lotnisko. A czy ktoś pamięta,że podczas jakiejkolwiek awarii na kolei ta linia jest (była) najlepszą alternatywą ?

Przynajmniej nie trzeba się przesiadać,więc ktoś planuje im to utrudnić...
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 8-)

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 18 kwie 2013, 8:17

Daniel_FCB pisze:Dlatego jestem skłonny zaakceptować pomysł stawania na Starynkiewiczach i Smykach, ale wskazuję na potrzebę omijania RZS czy Starzyńskiego, bo po prostu jest zysk w takim rozwiązaniu.
Zysk kosztem tych, którzy mogliby się tam przesiąść. Super.

[ Dodano: Czw 18 Kwi, 2013 08:20 ]
MALIN pisze:175 jest również dobrym połączeniem dla obcokrajowców,zarówno dla tych którzy chcieli wybrać się na starówkę jak i z/na lotnisko.
Po pierwsze, obcokrajowcy nie są zauważalnym potokiem w 175. Po drugie, ja jakoś nigdy nie mam problemu z przesiadaniem się, gdy jadę z bagażem z lotniska do hostelu i abarot. Jakbym chciał bezpośrednio, to bym wydał na taksówkę (2 euro jak w Skopju, albo 180 jak na Skavstę ze Sztokholmu).
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Zablokowany