517 na pewno? Przecież ma zostać do Pl+++.emyl pisze:521 i 517 i tak niedługo wylecą
Sąd nad 175
Moderator: Wiliam
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Co do 504 w relacji Ursus - Służew - Ursynów: od strony Ursusa to to nawet i ma sens (metro zalicza), ale od strony Ursynowa nie bardzo. Raz, że jedzie dłużej, dwa że powstaje dubel 136 (które też obsługuje rejony północnoursynowskie), a trzy, że nie obsługuje Gotarda. Czyli generalnie kwadratura koła nam wychodzi. Jakimś wyjściem byłoby wciągnięcie w to 136. Wtedy 504: Ursus - M Służew - Surowieckiego - Gandhi - Natolin Płn. i 136: Kabaty - Stryjeńskich - Dereniowa - CO - Puławska - Rzymowskiego - Wołoska i dalej na Ochotę... Tylko, że wtedy kółko trwałoby wieki. Jak wspomniałem, wyciąganie czegokolwiek z Ursynowa przez Służew jest ze szkodą dla ZP Gotarda, który jakimśtam potokiem dla 136/504 jest, i dla Ursynowa, bo dość skutecznie wydłuża czas w relacji Surowieckiego - GalMok - Służewiec.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
- chruscik
- Dysklawiaturzysta
- Posty: 1402
- Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
- Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
- Kontakt:
szczegolnie w weekendy.. mam 3x w miesiacu 128 i zawsze jade razem z 228, a od rakowca 4 min przed moim 128 jest 175, minute po 504 (ale przez rozklad na rakowcu jestem -1), wiec od szczesliwic do swietokrzyskiej jade za czyms..pawcio pisze:Koordynacja jest tam dobra. Problemem jest to, że życie ją nieco rozwala. A w takich przypadkach nieco jest gorsze od całkowicie.reserved pisze:koordynacja wspaniała.
MOBILIS Ursus
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
128 i 228 mają cokolwiek inne zadania.chruscik pisze:128 i zawsze jade razem z 228
No faktycznie, fatalna koordynacja, 4-6.chruscik pisze:a od rakowca 4 min przed moim 128 jest 175
Przystanek kolejowy na Niedźwiadku nic w sytuacji 517 nie zmienia. Niedźwiadek już dawno jeździ koleją, to Skorosze zapewniają resztki zapełnienia w 517.Os0 pisze: Jak będzie przystanek kolejowy na Niedźwiadku, to poleci.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ależ oczywiście, iż obserwacja nie jest reprezentatywna wcale się na taką nie kusiłem.person pisze:Jeśli założyć, że obserwacja jest reprezentatywnaKra pisze:Ile osób wsiadało na lotnisku - i tu może Was zaskoczę, wzrokowo spada liczba użytkowników taxi wzrasta KM.
Słowo-klucz: Modlin. Wzrosła liczba lowcostowych pasażerów lotniska, to i liczbowo/wzrokowo wzrosła liczba pasażerów zbiorkomu.
Co do słowa klucza jestem nieco sceptyczny, Modlin ma wpływ ale także kryzys. Mniej firm, mam nadzieję, iż także instytucji państowych, zwraca koszty przejazdu taxi z lotniska, a to po cześci generuje ruch tzw. pasażerów biznesowych na Okęciu (używam tej nazwy tak jak znajomi Francuzi mówią Roissy ).
Pzdr
Czyli ja, mieszkaniec Ochoty mam tracić szybkie połączenie do centrum bo milion kilometrów dalej wybudowali stację? Ehh... no można i tak ale komunikacja staje się coraz gorsza.Os0 pisze:Jak będzie przystanek kolejowy na Niedźwiadku, to poleci.
Przystanek Pruszkowska Szczęśliwice. Jedzie 228, który zbiera wszystkich pasażerów a 128 za nim jedzie za 2 niedobitkami w środku jadącymi akurat z centrum. Tego oszczędnościami nie nazwiemy. Chociaż muszę przyznać, że 228 w ciągu dnia ma solidne zapełnienie. Ostatnio zaglądam ile osób w środku Libero jest i coraz częstszy widok to wszystkie miejsca zajęte. Jak na linię o tak krótkiej trasie i na poziomie lokalnym to jest solidne zapełnienie.fik pisze:128 i 228 mają cokolwiek inne zadania.
Na papierze. Ale jeżeli ja idę w niedzielę o 7 rano na przystanek przy Pomniku Lotnika w kierunku centrum, odjeżdżają mi oba autobusy jeden za drugim, po 9 minutach przyjeżdża 175 a po 11 minutach przyjeżdża 128 to chyba coś jest nie tak?fik pisze:No faktycznie, fatalna koordynacja, 4-6.
Przesiadka przy Saskiej - minuta, przy pomniku Lotnika 3 minuty + latanie jak głupi przez 3 sygnalizacje świetlne. To ogromna róznica. Chyba tylko przesiadki przy Witosa i Wiatraku są równie czasochłonne.pawcio pisze:Przesiadałem się na długo Saskiej, robię to teraz na Pl. Na Rozdrożu i w Centrum albo na Rondzie Waszyngtona. Nie widzę w Pomniku Lotnika niczego strasznego, choć relacji WUM-Metro Politechnika trochę mi żal.
To nie jest żal. Za moich czasów to były zawsze niezabieralne óśemki z WUM. ZAWSZE. Postulowałem wielokrotnie jakąś szczytówkę do metra / na TŁ. Teraz już tam nie jeżdżę. Zmieniło się coś w tym względzie, że taka relacja nie jest potrzebna?pawcio pisze:Przesiadałem się na długo Saskiej, robię to teraz na Pl. Na Rozdrożu i w Centrum albo na Rondzie Waszyngtona. Nie widzę w Pomniku Lotnika niczego strasznego, choć relacji WUM-Metro Politechnika trochę mi żal.
Może nie muszą to być ósemki, nawet na pewno nie muszą, ale 143 nawet z taką trasą okrężną: Żwirki - Banacha - TROJDENA (WUM) - Żwirki może by nie było takie złe?
Na Trojdena jest mnóstwo miejsca na pętlę uliczną.
ŁK
Jakiś ratunek to może być, gdyby się okazało, że relacja WUM-MP jest nie do ruszenia.ale 143 nawet z taką trasą okrężną: Żwirki - Banacha - TROJDENA (WUM) - Żwirki może by nie było takie złe?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No właśnie, tu na forum ciągle się mówi jakie to to puste jeździ, tymczasem dwie znane mi osoby mieszkające na Skoroszach niezależnie od siebie zgłaszają tłok w 517 przez większośc dnia, i to nie jako pojedyncze zjawisko, ale jako normę. Aż mnie korci żeby się tam rano przejechać i to sprawdzić na własne oczy (zwykle jestem ostrożny jeśli chodzi o wypowiedzi pasażerów-niemiłośników), ale musiałbym jechać z drugiego końca Warszawy.. chociaż z każdą kolejną wiązanką na tłok w 517 mam coraz większą ochotęPrzystanek kolejowy na Niedźwiadku nic w sytuacji 517 nie zmienia. Niedźwiadek już dawno jeździ koleją, to Skorosze zapewniają resztki zapełnienia w 517.
A właśnie, tak zapytam, jeżeli usuwać 517 ze Skoroszy i Ursusa po południowej stronie torów, to w zamian podbić 191? Czy jakaś inna sztuczka?
175 jest również dobrym połączeniem dla obcokrajowców,zarówno dla tych którzy chcieli wybrać się na starówkę jak i z/na lotnisko. A czy ktoś pamięta,że podczas jakiejkolwiek awarii na kolei ta linia jest (była) najlepszą alternatywą ?
Przynajmniej nie trzeba się przesiadać,więc ktoś planuje im to utrudnić...
Przynajmniej nie trzeba się przesiadać,więc ktoś planuje im to utrudnić...
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna
Zysk kosztem tych, którzy mogliby się tam przesiąść. Super.Daniel_FCB pisze:Dlatego jestem skłonny zaakceptować pomysł stawania na Starynkiewiczach i Smykach, ale wskazuję na potrzebę omijania RZS czy Starzyńskiego, bo po prostu jest zysk w takim rozwiązaniu.
[ Dodano: Czw 18 Kwi, 2013 08:20 ]
Po pierwsze, obcokrajowcy nie są zauważalnym potokiem w 175. Po drugie, ja jakoś nigdy nie mam problemu z przesiadaniem się, gdy jadę z bagażem z lotniska do hostelu i abarot. Jakbym chciał bezpośrednio, to bym wydał na taksówkę (2 euro jak w Skopju, albo 180 jak na Skavstę ze Sztokholmu).MALIN pisze:175 jest również dobrym połączeniem dla obcokrajowców,zarówno dla tych którzy chcieli wybrać się na starówkę jak i z/na lotnisko.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.