Poprawa komunikacji na Ochocie
: 12 sie 2019, 13:39
Jedyną linię, którą bym widział na Instalatorów jest 167. Bo 521 trzeba odrzucić. Tylko nie wiem czy jest możliwość skrętu przegubem w Al. Krakowską.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
No właśnie nie bardzo mi tam leżą przeguby, ale 128 by miało sens pod kątem dalszej trasy, jak i częstotliwości. Tylko tabor za duży. Gdyby natomiast była opcja skierować tam 159 przez Raszyńską, Żwirki, Banacha i al. Krakowską, to pozwoliłoby mieć linię załatwiającą oś wschód-zachód, a przy okazji fajne relacje na przesiadki w kierunkach północnych by się pojawiły.
Polemizowałbym, bo robisz w ten sposób niestabilną linię pracującą maksymalnie odcinkowo - i będąca klonem relacji zapewnianej z grubsza przez 228, z którego łatwo się przeflancować w parę 189-401 w kierunku Mordoru właściwego.
I pchać w te korki to 328, przez co byłaby to linia-widmo?
Lubię ten temat ostatnio, pozwala mi odkrywać nowe mięśnie twarzy, gdy wykrzywiam się we wszystkich minach wyrażających zdumienie treściami tu prezentowanymi.Wolfchen pisze: ↑15 sie 2019, 22:18No właśnie nie bardzo mi tam leżą przeguby, ale 128 by miało sens pod kątem dalszej trasy, jak i częstotliwości. Tylko tabor za duży. Gdyby natomiast była opcja skierować tam 159 przez Raszyńską, Żwirki, Banacha i al. Krakowską, to pozwoliłoby mieć linię załatwiającą oś wschód-zachód, a przy okazji fajne relacje na przesiadki w kierunkach północnych by się pojawiły.
Polemizowałbym, bo robisz w ten sposób niestabilną linię pracującą maksymalnie odcinkowo - i będąca klonem relacji zapewnianej z grubsza przez 228, z którego łatwo się przeflancować w parę 189-401 w kierunku Mordoru właściwego.
I pchać w te korki to 328, przez co byłaby to linia-widmo?
Ja daje większego lajka dla S2, S3 i RL w tej relacji jednak.person pisze:Daję lajka za 154, czyli połączenie lotniska z DWZ.
Domaniewską i wiaduktem na Postępu może powinno pojechać 365, które ze 165 ma relację wspólną tylko na końcowym przystanku, a do tramwajów równie dobrze można się przesiadać na Domaniewskiej lub spod wiaduktu. Zaś pragnę przypomnieć, że niektórzy uważają, że głównym walorem 228 jest brak wjazdu do zakorkowanego Mordoru i może trzeba pójść w zwiększanie popularności tej linii wydłużeniem na Ursynów, bo obecnie kończy się ona absolutnie w polu, a do Instalatorów wydłużyć 143/151, bo linie te są upchnięte po kątach w okolicach Politechniki, która jest zapchana do granic możliwości.Łukasz pisze: ↑19 sie 2019, 9:12Ja daje większego lajka dla S2, S3 i RL w tej relacji jednak.person pisze:Daję lajka za 154, czyli połączenie lotniska z DWZ.
Chciałbym też przypomnieć wciąż blokującemu mnie fikowi, przez co ogromnie cierpię, że są ogromne postulaty linii wzdłuż Domaniewskiej do Metra Wilanowska. Chyba że 328 miałoby pojechać przez wiadukt na Postępu (który notabene miał być otwarty w maju).
Właśnie zamknęli (to straszniejsze pół). Jest targowisko zastępcze z tyłu, i oczywiście to nowe pół oraz Hale.fik pisze:(i wywoła krzyk pani Haliny, która jeździ z Ustrzyckiej po pietruszkę na bazar Banacha)
NapisałŁukasz pisze:Chciałbym też przypomnieć wciąż blokującemu mnie fikowi, przez co ogromnie cierpię, że są ogromne postulaty linii wzdłuż Domaniewskiej do Metra Wilanowska. Chyba że 328 miałoby pojechać przez wiadukt na Postępu (który notabene miał być otwarty w maju).
Jak znam wypowiedzi fika, takie szczegóły jak to czy ma jechać Postępu przez środek Mordoru czy przez rondo UE i zaliczyć (dysfunkcyjny) węzeł przesiadkowy pod GalMokiem są wtórne.328 (...) - Instalatorów - 1 Sierpnia - Nowoworonicza - Mordor - Kłobucka - OSMAŃSKA
To może to nowe 328 (228) niech pojedzie do M Wilanowska. A przez Postępu do DHL niech pojedzie 308. 365 też może.Yelonker pisze: Zaś pragnę przypomnieć, że niektórzy uważają, że głównym walorem 228 jest brak wjazdu do zakorkowanego Mordoru i może trzeba pójść w zwiększanie popularności tej linii wydłużeniem na Ursynów, bo obecnie kończy się ona absolutnie w polu,
Nie sądzę, żeby rozwiązaniem braku pętli w Śródmieściu (jest na to osobny wątek) było pchanie tych linii pół miasta dalej.Yelonker pisze: a do Instalatorów wydłużyć 143/151, bo linie te są upchnięte po kątach w okolicach Politechniki, która jest zapchana do granic możliwości.
Dlatego piszę o pietruszce, a nie blasze ocynkowanej
Idea jest taka: 188 jako podstawowa linia, wywożąca wszędzie, z trasą znacząco odmienną od tramwajów (do których dużo ludzi i tak będzie chodzić, więc linia z trasą zbliżoną pracowałaby słabiej); 328 jako linia zadaniowa, zapewniająca połączenie między sąsiednimi dzielnicami i uzupełniająca popyt w kierunkach, które 188 obsługiwałoby słabo.
Żeby odróżnić od 328, które nie kursuje w weekendy.