Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 lip 2015, 21:22

Wejścia w strefie niskiej podłogi to.pomysl idiotycznie wręcz glupi w realiach WWK.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

xavee
Posty: 114
Rejestracja: 30 mar 2012, 22:03

Post autor: xavee » 22 lip 2015, 9:25

Czy może mi ktoś wytłumaczyć jak to możliwe, że 5 członowy Impuls ma mniej miejsc siedzących niż 4 członowy Flirt?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 22 lip 2015, 12:43

Flirty mają dodatkowe siedzenia rozkładane (po 2 przy drzwiach)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 22 lip 2015, 18:15

Impulsy mają w miejsce 4 siedzeń zamontowany nikomu niepotrzebny blat. Nawet jeśli obok zamontowanoby automat z przekąskami to większość pasażerów zjadłaby siedząc na swoim miejscu

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2015, 18:41

Pewnie ma dużo stojących.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 22 lip 2015, 20:50

Blat i miejsce na automat z przekąskami. Życzenia KM. Po co - nie wiem. Dla mnie ostatnia rzecz pod względem priorytetów.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2015, 21:02

No dobrze, ale to członu różnicy nie tłumaczy. W ogóle ma ktoś skan ulotki od pięcioczłonowca? Na stronie oczywiście zero info...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

alojz
Posty: 2667
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 22 lip 2015, 21:10

Glonojad pisze:No dobrze, ale to członu różnicy nie tłumaczy. W ogóle ma ktoś skan ulotki od pięcioczłonowca? Na stronie oczywiście zero info...
Przecież już zostało wytłumaczone - głównie składane miejsca w drzwiach we Flirtach, do tego druga toaleta i przestrzeń barowa w Impulach.

ER75 ma ~182 miejsc stałych
45WE ma ~206 miejsc stałych

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 29 lip 2015, 11:26

Czy jakaś dobry człowiek na Grochowie nie mógłby poodkręcać z EN76 tych pojedynczych składanych siedzeń, które są zamontowane w korytarzu przy drzwiach wejściowych (w okolicach przedziałów autobusowych)? Niestety mało kto rozumie, że w przypadku dużego tłoku należy z nich wstać i nie blokować 3-4 miejsc stojących. Czy taka podróż, kiedy ma się kilka tyłków na wysokości głowy jest swoją drogą komfortowa?

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 29 lip 2015, 13:54

Popieram prośbę kolegi - te siedzonka są poronionym pomysłem. Parę razy nawet przy większym tłoku jakieś damy i tak się upierały, że skoro można usiąść to one bardzo chętnie skorzystają i przeganiały ludzi tam stojących.

Łukasz
Posty: 10705
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lip 2015, 23:25

Też bym nie zrozumiał. Dlaczego akurat te siedzonka mają nie blokować 3-4 miejsc stojących, a nie pozostałe kilkadziesiąt?
ŁK

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 30 lip 2015, 0:12

W EN57 jest/był napis-prośba, żeby nie stać na pomoście. Raczej nie jest pozytywnym zachowaniem stanie przy drzwiach w autobusie/tramwaju/metrze. Dlaczego w pociągu ma nagle być inaczej?

Łukasz
Posty: 10705
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lip 2015, 19:33

Bo można co najwyżej stać na pomoście peronu.
ŁK

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 31 lip 2015, 9:51

Łukasz pisze:Też bym nie zrozumiał. Dlaczego akurat te siedzonka mają nie blokować 3-4 miejsc stojących, a nie pozostałe kilkadziesiąt?
Wg mnie to są miejsca warunkowe - jest luźno, to siadamy, jest ścisk - nie. Powtórzę się - czy siedzenie z twarzą na wysokości pen..sa innego pasażera jest przyjemne?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 31 lip 2015, 15:26

Ja bym to pytanie odwrócił: czy usta innego pasażera znajdujące się na wysokości twojego penisa mogą być przyjemne? :term:
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ