O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
Wiem o której dojeżdża do Warszawy, bo dziś rano wsiadałem w niego na Rakowcu. Ale zastanowiło mnie, o której musi wyjeżdżać z Radomia, żeby o 4:30 się na Rakowcu pojawić. Wiem że jest daleko, ale serio są ludzie, którzy wyjeżdżają po 2 z Radomia? O nich głównie pytam, bo to, że pociąg po 4:00 dojeżdżający do Warszawy jest potrzebny nie musi oznaczać, że ma aż z Radomia jechać.
I też pytam technicznie o ten kurs. Nie znam się na tych drużynach konduktorskich, ale to są ludzie z Radomia, którzy przychodzą w nocy do pracy i jadą do Warszawy, czy może jakaś nocna zmiana maszynisty i kierownika pociągu?
I też pytam technicznie o ten kurs. Nie znam się na tych drużynach konduktorskich, ale to są ludzie z Radomia, którzy przychodzą w nocy do pracy i jadą do Warszawy, czy może jakaś nocna zmiana maszynisty i kierownika pociągu?
Ludzie z Radomia też dojeżdżają z Radomia do pracy w Warszawie.
Że dojeżdżają to wiem, ale wyjazd o 2:18 jest dość absurdalny. Ja gdybym tak miał dojeżdżać, to chyba bym zmienił godziny pracy lub się przeprowadził.Domas pisze:Ludzie z Radomia też dojeżdżają z Radomia do pracy w Warszawie.
Raczej nocna zmiana. Zaczynają o którejś tam w Warszawie poprzedniego dnia a kończą po tej 4 rano.reserved pisze:
I też pytam technicznie o ten kurs. Nie znam się na tych drużynach konduktorskich, ale to są ludzie z Radomia, którzy przychodzą w nocy do pracy i jadą do Warszawy, czy może jakaś nocna zmiana maszynisty i kierownika pociągu?
Tak samo jak jest na SKMce, że maszynista i kierownik pociągu "nocują"(śpią na jednostce) w Pruszkowie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Nie wiem jak frekwencja w tym pociągu, ale na pewno wynajęcie mieszkania w Warszawie byłoby znacznie droższe niż miesięczny bilet na taką trasę.
Dzięki. To mnie najbardziej ciekawiło.Walas pisze: Raczej nocna zmiana. Zaczynają o którejś tam w Warszawie poprzedniego dnia a kończą po tej 4 rano.
Jak frekwencja normalnie to nie wiem. Dziś jechałem od Rakowca ze sporą liczbą wolnych miejsc siedzących, ale trochę ludzi jechało.
Są tacy ludzie, podobnie jak ludzie wsiadają na stacjach po drodze - są to osoby dojeżdżające do pracy na 6 rano.reserved pisze:Wiem że jest daleko, ale serio są ludzie, którzy wyjeżdżają po 2 z Radomia? O nich głównie pytam, bo to, że pociąg po 4:00 dojeżdżający do Warszawy jest potrzebny nie musi oznaczać, że ma aż z Radomia jechać.
Z autopsji wiem (a przez 10 - 11 lat, to wiele się nie zmieniło na tej trasie, poza oczywiście wydłużeniem czasu przejazdu i podwyżkami cen biletów; tabor się nieco poprawił, ale za to piętrusy nie są tak często spotykane), że pasażerowie najzwyczajniej w świecie śpią (i nie w standardowych na dzień ilościach w granicach 30%, lecz dotyczy to jakichś 90% składu). W sumie normalne o tej porze. Kiedyś, jak był to pociąg po godzinie 3 z Radomia, to robiła go drużyna przyjeżdżająca przedostatnim składem z Warszawy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No tak, zawsze można zmienić pracę i wziąć kredyt...reserved pisze:Że dojeżdżają to wiem, ale wyjazd o 2:18 jest dość absurdalny. Ja gdybym tak miał dojeżdżać, to chyba bym zmienił godziny pracy lub się przeprowadził.Domas pisze:Ludzie z Radomia też dojeżdżają z Radomia do pracy w Warszawie.
"Ja to, proszę pana, mam bardzo dobre połączenie..."
Nie wyobrażam sobie pracy, do której miałbym dojeżdżać 4 godziny w jedną stronę.
Nie wyobrażam sobie pracy, do której miałbym dojeżdżać 4 godziny w jedną stronę.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nie próbuj tłumaczyć gościowi mieszkającemu z rodzicami meandrów samodzielnej egzystencji i zarabiania na tę egzystencję. Nie zrozumie.Emyl pisze:No tak, zawsze można zmienić pracę i wziąć kredyt...reserved pisze:
Że dojeżdżają to wiem, ale wyjazd o 2:18 jest dość absurdalny. Ja gdybym tak miał dojeżdżać, to chyba bym zmienił godziny pracy lub się przeprowadził.
No tak, pamiętam. Bodajże 3:22 z Radomia jeśli dobrze pamiętam. Ale myślałem wtedy, że to już szczyt "wczesności" wyjazdu, a tu teraz takie zaskoczenie.Wolfchen pisze:Kiedyś, jak był to pociąg po godzinie 3 z Radomia, to robiła go drużyna przyjeżdżająca przedostatnim składem z Warszawy.
Zawsze jak widzę, że skomentowałeś mój post, spodziewam się jakiegoś albo wyzwiskowego komentarza, albo ironicznego, albo zwykłego chamskiego. I tym razem się nie zawiodłem.Emyl pisze:No tak, zawsze można zmienić pracę i wziąć kredyt...reserved pisze:
Że dojeżdżają to wiem, ale wyjazd o 2:18 jest dość absurdalny. Ja gdybym tak miał dojeżdżać, to chyba bym zmienił godziny pracy lub się przeprowadził.
Można sobie wyobrazić, ze kierowca mieszkający w Radomiu, dojeżdża do pracy na Woronicza na 4:30. Trochę może absurdalne, ale z Warki już mniej, a warszawscy kierowcy tez wstają o 2 - a jak masz kurs o 3:20 z zakładu to i wcześniej.
ŁK
Nie no, sam fakt wstawania o 2 do pracy nie jest dla mnie absurdalny. Tylko to, że ktoś o tej porze przemierza tak duże odległości jak Radom - Warszawa, i to regularnie. Może inaczej - nie jest absurdalne, ale zadziwia mnie. O tak.
No widzisz? Wychodzi z Ciebie typowa biurwa... "no bo przeciesz wszyscy pracujo od 8 do 16"
Jak się kończą argumenty merytoryczne, zaczynają personalne. Nie, nie myślę tak jak powiedziałeś, ale nie będę już Cię wyprowadzał z błędu, bo nie chcę mi się już wałkować tego tematu.
EOT
EOT